AndroidHealthClinic

Pussyweights opheffen

Bezoekers in dit topic

Wat is de pr, misschien maak ik nog kans
190kg, om geheel eerlijk te zijn kan ik niet zeker zeggen dat het diep genoeg was maar ik maak mijn eigen wijs van wel :p
 
  • Like
Waarderingen: Apw
190kg, om geheel eerlijk te zijn kan ik niet zeker zeggen dat het diep genoeg was maar ik maak mijn eigen wijs van wel :p
vids or didnt happen :trollface:
 
  • Like
Waarderingen: Apw
190kg, om geheel eerlijk te zijn kan ik niet zeker zeggen dat het diep genoeg was maar ik maak mijn eigen wijs van wel :p
Oke dan nog even oefenen :p
 
190kg, om geheel eerlijk te zijn kan ik niet zeker zeggen dat het diep genoeg was maar ik maak mijn eigen wijs van wel :p
Wow, zieke progress man :thumbs:
 
Wow, zieke progress man :thumbs:
Thnx, na de contest toch een keertje beginnen nadenken over mijn prestaties en mijn trainen wat serieuzer aangepakt :) veel energie in squats en deadlift gestoken, roids stukken omlaag gegooid en volgend jaar top 3 :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Thnx, na de contest toch een keertje beginnen nadenken over mijn prestaties en mijn trainen wat serieuzer aangepakt :) veel energie in squats en deadlift gestoken, roids stukken omlaag gegooid en volgend jaar top 3 :)
10kg meer in PR vs een natty 18 jarig ventje in ongeveer dezelfde tijd met 20kg meer bw... :trollface:
 
10kg meer in PR vs een natty 18 jarig ventje in ongeveer dezelfde tijd met 20kg meer bw... :trollface:
Jou test waardes liggen prolly ongeveer gelijk als chrash nu :trollface:
 
10kg meer in PR vs een natty 18 jarig ventje in ongeveer dezelfde tijd met 20kg meer bw... :trollface:
Wees nu eens een beetje trots op mij robin, straks zit ik weer aan de tren
 
Hi, ik ga nog eens een poging doen tot loggen. Ik begin de laatste dagen erg motivatie te verliezen om te trainen omdat ik het beu ben.
Ik hoop dat ik hierdoor mij een beetje verplicht ga voelen om toch een zo goed mogelijke training neer te zetten.

Momenteel ben ik aan het cutten (so far van 82,7 naar 79,4) omdat het nodig is en ik tegen dat de gym open gaat op een normale basis kan beginnen.
Trainingen zijn waar ik zin in heb, probeer alles wel 2x per week te doen.


Training van vandaag:
Deadlift:

4x160
3x160
3x160
Het is de 2e keer dat ik weer gedeadlift heb sinds corona gedoe en mwah. Voelt zwaar maar oké, verstaanbaar.

Stiffed Leg Deadlift:
2x10x100
Eerste keer dat ik deze doe omdat ik merk bij deadlifts dat mijn benen denk ik niks te kort hebben qua kracht maar mijn rug te zwak is, en denk dat deze beter zal zijn om mijn rug te trainen voor deadlifts.

Bulgarian Split Squat (verste voet verhoogd voor nóg dieper te kunnen):
3x10x14
Iets naar voren geleund om meer te duwen vanuit quads ipv bootey.

Walking Lunges:
2x15x14
Veel te licht maar ik had geen zin om de dumbbells te ontsmetten en nieuwe te gaan halen, volgende keer ga ik toch zwaardere gaan halen.


Training (als pauze tussen werken voor school, thuis):
Rekker Bicep Curl:

4x12
Net nieuwe rekkers gekocht en gewoon eens om te testen, best leuk gevoel van pump met de rekkers. De pump in bicep dmv dumbbells/barbell vind ik maar niks.

Incline Seated Dumbbell Tricep Extension:
3x12x20
Gezien van dokter Greg Douchette dat de gewone DB Tri Extension slecht is maar iets beter is als je gaat liggen op een incline bench zodat je betere ROM hebt.
Tevens ook veel te licht

Toedels :wave:
 
Laatst bewerkt:
Training van vandaag. Gewichten kan ik niet zeggen omdat het nogal raar is maar zal gokken (met marge van 20kg)

Rekker chestpress:
idk
Om los te komen

Dumbbell flyes chest:
4x12x11kg

Benchpress:
10x?
1x5x70
1x3x70 voelde een haartje ofzo aan m'n arm, ik keek en was gewoon een spin met spinnenweb... gewicht is nog nooit zo vlug naar boven gekomen.
3x5x70
Beetje zwakke bench maar was echt lang geleden dat ik t gedaan had dus vandaar ff pussyweight (inb4 zoals altijd hueheueheu)

One arm chest flye (rekker):
2x12

Pushups (direct na vorige flyes):
15x decline
10x plat
5x incline

Dumbbell chest press:
3x12x22

Afgesloten met wat rekkerwerk

Toedels :wave:


rsz_f.jpg
 
Goeie schouders als ik t zo zie, lekker man
 
Goeie schouders als ik t zo zie, lekker man
Is maar wat "geluk" hebben met het licht :o alhoewel het schijtbelichting is.
Thank you!!
 
Waarom niet eerst bench press dan flies?

En laat je nou je baard staan? :+
 
Waarom niet eerst bench press dan flies?

En laat je nou je baard staan? :+
Omdat ik nu toch niet zwaar kan benchen dus hoef er ook niet echt energie voor over te hebben. Tevens kan ik iets beter focus leggen op borst als die al eens geactiveerd is door een andere oefening (die de borst dan open stretcht).
En neen :p Heb altijd wel die lengte ongeveer, ben te lui om het elke dag weg te doen maar langer dan 5mm is mijn kinhaar te slecht voor
 
Netjes man.

Enig idee wat de omtrek van je taille is?
 
Back
Naar boven