MuscleMeat

No produkt?

Bezoekers in topic

AcerZZ

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 jul 2006
Ik ben op zoek naar een No produkt waar je niet zo freaky van word, maar welke toch een pomp geven.

eerder geprobeert: -shock therapy : werd ik veel te nerveus van (denk van de cafeine)
-No xplode : vond ik een superprodukt, alleen te duur

Dus ik wil iets in de aard van No xplode, maar dan wat goedkoper..

Grtz

Darkey

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 jun 2007
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Ik ben op zoek naar een No produkt waar je niet zo freaky van word, maar welke toch een pomp geven.

eerder geprobeert: -shock therapy : werd ik veel te nerveus van (denk van de cafeine)

Grtz

werkzame stof vooral cafeine en creatine, koop die basisstoffen en doe je voordeel!

d

Dwighttt

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 okt 2007
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IronWarfare

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2007
Lengte
1m83
Massa
110kg
goede opties zijn:

-Animal Pump (geeft net wat meer pomp, lekker veel energie en de crea is verdomd goed)
-Gaspari SuperPump250 (zeer sterke pomp, lekker veel energie)
-Dymatize Xpand Energized Caplets (geeft net wat meer pomp, lekker veel energie)

NOX Pump ben ik mee bezig, vooralsnog belooft dit veel goeds..

AcerZZ

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 jul 2006
  • Topic Starter Topic Starter
werkzame stof vooral cafeine en creatine, koop die basisstoffen en doe je voordeel!

d

ma cafeine is niet hetgene ik zoek, word er te opgejaagd door. Zoek meer een produkt dat wel de pomp geeft, maar niet dat opgejaagde gevoel..

AcerZZ

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 jul 2006
goede opties zijn:

-Animal Pump (geeft net wat meer pomp, lekker veel energie en de crea is verdomd goed)
-Gaspari SuperPump250 (zeer sterke pomp, lekker veel energie)
-Dymatize Xpand Energized Caplets (geeft net wat meer pomp, lekker veel energie)

NOX Pump ben ik mee bezig, vooralsnog belooft dit veel goeds..

De nox pump leek me wel wat, maar ook vrij prijzig, de nox stac lijkt mij ook wel iets, net als nitrocrea en nitrix..

Dikketieten

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Ben ook bezig met NOX pump. Werkt lekker!!!

Je nachtrust wordt alleen iets korter als je in de avond traint. Ook raar is dat het soms geen werking heeft of zelf minder kracht geeft. Best raar! :(

De truc is om NOX met een andere booster af te wisselen en NOX te gebruiken bij de spiergroepen die achterlopen.

Dus mijn advies: Koop twee goeie pre workout shakes en ga los. Af en toe wordt je wakker met een harde paal in je boxer, maar dat moet je maar op de koop toe nemen. :D

Over het duur zijn producten. Een leuk t-shirt kost ook 45 euro in de winkel. Dus laat dat t-shirt liggen en koop over een paar maanden een maatje groter.

donahrouch

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
9 apr 2008

Grtz

NO-Xlpode duur?!? NO producten zijn de meest goedkope producten die er zijn, dan moet je juist voor het beste gaan. Als je bijv. 4 keer per week traind en je besteld een pot NO-Xplode(2.71lbs) van bb.com dan ben je er omgerekent €49.66 aan kwijt. Nou bevat een pot 60 serveringen en als je uitrekent hoeveel je er per week aan kwijt bent: €49.66/60x4=€3.31per week en met zo'n pot doe je dan 15 weken over dus ongeveer 3 en een halve maand

AcerZZ

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 jul 2006
ik nam no xplode elke dag, enkel op trainingsdage 2x, en ik train 5 a 6 dagen per week.. En ik ben nog aan het twijfelen om het op bb.com of bij een nederlandse site te bestellen..
mij lijkt de arginine ethyl ester van bodyenfitshop ook wel iets.. is zelfs vrij goedkoop

wimke1971

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 feb 2004
Lengte
1m89
Massa
88kg
Bestaat pomp zonder cafeine eigenlijk???

MacB

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 jun 2007
duhh...

gewoon arginine kope

black2white

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 dec 2007
ma cafeine is niet hetgene ik zoek, word er te opgejaagd door. Zoek meer een produkt dat wel de pomp geeft, maar niet dat opgejaagde gevoel..

Ik ben begonnen met ids muscle volumizer en geloof me, dat werkt goed! :D
http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-muscle-volumizer-ids-176076/

Ik wilde ook iets zonder caffeine, en iets wat niet te duur was
andere optie is xpand (niet de energized versie)

maar goed ben je nu op zoek naar een NO-produckt of een combinatie van NO en creatine?

want de NO alleen kan je veel goedkoper krijgen:
http://www.bodyenfitshop.nl/Scivation-PrimaForce/1687-NITROCHARGE.html

http://www.bodyenfitshop.nl/Controlled-Labs/1105-White-Blood.html

amilo

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 mrt 2004
nox pump!!!

30 zakjes voor 54 euries...is voor 10 weken bij 3x pw trainen

en je gaat als een monster trainen

Naar boven