MuscleMeat

No-xi - Fitnessvoedingshop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? NoXI Pre-Workout is een Pre-Workout dat de beste preworkout ingredienten bevat. Het zorgt voor snellere spiergroei, explosieve energie, optimale vetverbranding, uithouding en volle spiermassa. 1 schepje voor de training is al voldoende.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had de smaak orange en het was goed weg te drinken! Het was niet te zoet en de frisse orange smaak was duidelijk aanwezig. Niets mis mee!
  • Welke dosis heb je gebruikt? Ik ben begonnen met 1 scoop maar voor mij blijkt 1.5 scoop voor de training het beste te werken.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Fitnessvoedingshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Bij mijn eiwitten kreeg ik een gratis shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.90,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zolang de prijs en de werking goed blijft.

Mijn review:

Na vrij lang lid te zijn van Dutchbodybuilding wilde ik toch eens een review maken voor een product. De fabrikant is onbekend voor mij.

Beleving: De waardes van de ingredienten zien er ten eerste prima uit! Ik heb de preworkout een half uur voor de training ingenomen en binnen een kwartier merkte ik dat het begon te werken. Ik kreeg meer energie en ik had zin om te gaan trainen.. hup naar de sportschool!
Ik had een stuk meer kracht dan vorige week op te tillen. Ik had vooral meer uithoudingsvermogen bij het bankdrukken. Normaal druk ik maximaal 6x 110kg en nu voelde het gewicht een stuk lichter aan. De sets waren een stuk makkelijker geworden en deze keer drukte ik 8x 110kg! Zeker een vooruitgang!

Pomp: Ik had vooral in mijn biceps een goede pomp. Een heerlijk gevoel! De pomp hielt zich na de traning nog enkele uren aan maar werd daarna minder. Ik had direct zin om weer naar de sportschool te gaan.

Energie: De hoofdreden dat ik een preworkout neem is de energie toename als ik wat minder gemotiveerd ben om te gaan trainen. Met 1,5 schep kreeg ik binnen een kwartier een flinke energie boost! Ik hou niet van preworkouts waar je zenuwachtig van wordt, gaat trillen en waar je de bekende 'crash' aan over houd of misselijk wordt. Met deze preworkout had ik nergens last van! Toppertje!

Conclusie:
Waar voor je geld en een echte aanrader!! Het is vooral een aanrader als een een pre workout supp zoekt zonder crash of rare bijwerkingen. Het doet wat het beloofd en het geeft je iedere keer weer dat zetje in de rug tijdens iedere training!

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee!

20140324_144624_resized.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb deze site net bekeken. klopt de voedingswaarde bjj producten van deze site wel? de whey zit namelijk vol met koolhydraten....
 
NOXI preworkout: http://fitnessvoedingshop.nl/product/noxi-pre-workout-orange

95 kcal in 1 dosering, aardig wat voor een pre-workout... Ook niet gek trouwens, een dosering van 30 gram bestaat voor 26 gram uit koolhydraten. Staat verder niet bij wat voor suikers, enkel 'natuurlijke suikers', kan het nog vager.. Fructose, dextrose, maltodextrine, waxy maize?? Dus in een pot van 480 gram zit gewoon 395 gram suiker, dat is gewoon ruim 82%... Als ik alle ingrediënten optel die genoemd staan, kom ik uit op 18.361mg. Per dosering zit er al 300mg caffeine in, dus niet gek dat je met 1,5 schepje (450mg) loopt te knallen. Enige pomp ingrediënt wat ik zo snel zie is Citrulline Malate, waarbij 1000mg veel te weinig is om daar optimale effect van te hebben. Geen last van een crash? Haast onmogelijk als ik dit zo lees. 480 gram netto staat er in de tekst, dus maar 16 doseringen per potje. Veel te duur dus.. Op het eerste gezicht een waardeloze pre-workout, sorry to burst your bubble.. Maar goed, zo lang jij er maar tevreden mee bent.

Ik ga geen reclame maken voor specifieke merken/producten, maar de concurrentie heeft veel betere alternatieven in de 10-20 euro prijsklasse.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven