AndroidHealthClinic

NO-Xplode 2.0 Advanced Strength

Bezoekers in dit topic

ja ik had hem geprobeerd vond de smaak iets beter voor de rest werkte het voor mij hetzelfde
 
heeft iemand misschien de ingrediënten lijst ?
en niet dat wat er al staat maar de echt hoofd ingrediënten
zoals hoeveel creatine , cafeïne etc.
 
We hebben bij Bodyenfitshop.nl de NO XPlode 2.0 van BSN ook net binnen(in 3 smaken). We hebben ruim voorraad ingekocht dus ik ben heel benieuwd hoe deze mensen gaat bevallen inderdaad.:)

De exacte samenstelling tot op de laatste milligram geeft bsn volgens mij nooit vrij.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, de smaak is gewoonweg ... Ja ;-) Mijns inziens kan er geen PreWO op tegen deze nieuwe versie wat smaak betreft...

Ik ben nu begonnen met SuperPump MAX, maar ga de volgende keer wellicht de N.O. Xplode 2.0 in huis halen. Het tintelende gevoel van de beta-ala was ik al bijna vergeten, dat is wel een voordeel van de N.O Xplode.

Geen CreaMono, wel wat carbs. Je moet zelf uitmaken of je dat ziet als een voor- of nadeel.
 
Zijn er al mensen die ervaring hebben met de nieuwe NO-Xplode 2.0?

Bij XXL was deze al een tijdje verkrijgbaar maar nu is deze uitverkocht.

Wa waren de eerste in Nederland, dus binnen een aantal weken was de hele voorraad al uitverkocht.

Morgen of maandag komt NO Xplode 2.0 weer binnen!
 
De nieuwe NO-Xplode vind ik beter dan de NO-Xplode NT. Goede Pomp en meer energie zonder crash achteraf. Ook de smaak Fruit Punch is goed.
De ingredientenlijst staat niet op de verpakking het is een proprietary blend.
 
Back
Naar boven