Fitness Seller

NO Xplode 3.0 - BSN

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Energy, focus, pomp, endurance,......
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Enkele weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De fruit punch is lekker
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop half uur voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, snelle levering en gratis sample
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 10 EURO voor 12 servings
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten!

Mijn review:

Voor mij is dit een aanrader!

De eerste BSN NO Xplode is de eerste pre-workout dewelke ik ooit gebruikt heb. De smaak was toen super en mijn kracht ging erop vooruit doordat ik een extra stimulans had.

Ik heb altijd wel een pre-workout staan maar ben geen grootverbruiker. Een pot gaat altijd zeer lang mee maar wissel ook wel eens af.

Bij een bestelling bij XXL heb ik zo'n klein zakje NO Xplode 3.0 bijgekocht. Leek me zeer interessant om zo'n kleine verpakking te kopen. Dat krijg ik wel op en kan je vaker afwisselen.

Het zakje bevat 12 servings. Maar als ik het label lees kan je 1 à 2 scoops nemen. Maar 1 scoop bevat 300 mg caffeïne. Dat vind ik zelf wel aan de hoge kant, dus als je dan 2 scoops zou nemen dan gaat dit al naar 600mg wat volgens bij extreem is. Misschien interpreteer ik het label verkeerd maar ik denk dat 1 scoop 300mg is.

Op de verpakking staat dat je moet roeren en niet shaken. Als je gaat shaken begint het te schuimen. Het lijkt alsof er 'prik' in zit. Dit heeft best een leuke invloed op de smaak. Ik neem van alle merken de smaak 'fruit punch' en ik vind deze van de NO Xplode zeer goed.

Welk effect heeft het bij: ik voel me goed en vrolijk, de vermoeidheid verdwijnt en dat is voor mij leuk gezien ik lange shiften doe en vaak heel vroeg opsta. Op de training heb ik een heel goede pomp maar die is bij mij vrijwel altijd goed. Ik heb zin in het trainen. Ik kan langer blijven doorgaan dan anders en voel geen verzuring. De dag nadien voel ik dat ik zwaarder heb getraind als anders zonder dat ik dat op de training zelf waarnam.

NO Xplode is volgens mij meer compleet dan andere pre-workouts, er zitten meer BCAA's.

Ik neem ook wel eens een halve scoop bij een vechtsporttraining en dit heeft ook een goed effect, meer energie en focus.

Ik koop het zeker opnieuw. De kleine verpakking is een voordeel. Hopelijk doen andere fabricanten dit ook dan je makkelijker variëren zonder dat je telkens een hele pot moet opwerken.

De prijs vind ik ook goed. Een pot van een kilo, 50 servings, kost bij de goedkopere webshops 32.5 EURO. En als je dan nog eens een kortingsactie hebt dan wordt hij best goedkoop voor een A-merk.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
 
Ik had hem bij Body & Fit besteld in een aanbieding, prima pre-workout om zo nu en dan te nemen. Ik neem hem af en toe, op dagen dat ik echt moe ben en toch het uiterste eruit kan halen.
 
ik heb no-xplode jaren geleden ook gebruikt, toen vond ik hem tegen vallen. Maar deze nieuwe versie vind ik toch erg goed :) smaak is altijd super! (is eigenlijk bij alle producten van bsn) en trainingen gaan lekker
 
Ik ben voor een verpakking van 1kg gegaan ondertussen. Vind hem echt goed.
Soms drie keer gebruiken op een week en soms gewoon een week niet. Gewoon hoe het uitkomt en vooral als ik in de ochtend train.
 
Vroeger wel eens de eerste No Xplode gebruikt, deed geen ene moer! Zelfs met 3 scheppen niet!! Versie 2.0 maar niet eens geprobeerd, zou ik versie 3.0 wel voelen? Zo ja waarom...
 
Goed spul... en idd, niet shaken of je deksel ploft zo van je beker. Trust me on this :p

Vond het schuimen ook dermate irritant dat ik het daarom niet meer koop
 
Goed spul... en idd, niet shaken of je deksel ploft zo van je beker. Trust me on this :p Vond het schuimen ook dermate irritant dat ik het daarom niet meer koop

Ja heb ik ook meegemaakt. In de auto van werk naar huis is precies 45 minuten rijden, dus ik dacht, mooi drink ik hem ondeweg.... Geen ruitenwissers aan de binnenkant van de auto helaas...
 
Ik had hem bij Body & Fit besteld in een aanbieding, prima pre-workout om zo nu en dan te nemen. Ik neem hem af en toe, op dagen dat ik echt moe ben en toch het uiterste eruit kan halen.

Ik ook! Vind hem normaal namelijk wel aan de prijzige kant, maar zo nu en dan neem ik een schepje :D
 
Goed spul... en idd, niet shaken of je deksel ploft zo van je beker. Trust me on this :p Vond het schuimen ook dermate irritant dat ik het daarom niet meer koop

Had hem vandaag voor het eerst op, in de shaker gedaan.. haha vond het wel vet die plof :P

super training gehad ! had ook een klein zakje van 12 scoops gekocht, werkt prima. Ik ben tevreden.
 
Heet wel NO Xplode, maar als je schudt dan is het YES Xplode :P
 
Vroeger wel eens de eerste No Xplode gebruikt, deed geen ene moer! Zelfs met 3 scheppen niet!! Versie 2.0 maar niet eens geprobeerd, zou ik versie 3.0 wel voelen? Zo ja waarom...

De eerste versie had bij mij wel effect. Ik nam toen 30 dagen elke dag een dosis, ook op rustdagen in de ochtend. Was het aanbevolen gebruik volgens de pot.

Ik denk dat de versie 3.0 verbetert is. Met twee scoops heb je best een hoge dosis van werkzame stoffen zoals BCAA's en grote boost door caffeïne.

Zou het zeker proberen, desnoods met zo'n kleine verpakking. Slaat het tegen ben je 10 EURO kwijt. Is het goed kan je nog altijd overschakelen op grote pot.
 
Ik gebruik het nu al een aantal maanden, om de twee dagen. Soms neem ik dubbel, als ik de nacht werk. Ik ben er heel tevreden van, zelfde niveau als SAW. Heb wel nooit de vroegere versies getest met DMAA. Denk niet dat ik ze nog ergens kan vinden...
Ik neem het ook omdat er redelijk wat magnesium bijzit.
 
vind deze 3.0 prima, heb vroeger de 1e versie op die vond ik 3x niks merkte er toen ook helemaal niks van.
 
Nooit een vroegere versie gehad maar zeker tevreden van deze pwo :)
 
Back
Naar boven