MuscleMeat

No Xplode Advanced Strength - Pre-Workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je bent 17 jaar, je hoort je geld te spenderen aan eten.

Mocht je dan toch zo nodig geld aan supplementen uit willen geven, dan zou dat whey moeten zijn...

No Xplode is vrij compleet, maar hartstikke duur... Voor iets meer geld heb je een 3 pond pot Musclepharm Assault, een soortgelijk product en (waarschijnlijk) een beter product :)
 
Ik ben erg tevreden met noxplode 2.0 ik vind het de beste pre workout die ik heb geprobeerd.
Hij is wat duurder maar ik ben erg tevreden met de supps van bsn.

Voor mij is het iedere keer knallen in de sportschool!!!
 
Ik kreeg altijd maagklachten van NO Explode, heb er 15 servings van gebruikt , en ik denk dat van die 15 keer maar 2 keer niet op het toilet zat op de fitness :/
 
t
Ik kreeg altijd maagklachten van NO Explode, heb er 15 servings van gebruikt , en ik denk dat van die 15 keer maar 2 keer niet op het toilet zat op de fitness :/

Dat hoor ik vaker!
Je moet echt een minuut of 10 wachten voor je het opdrinkt
het schuimt erg hetzelfde met cellmass 2.0

Met noxplode moet je echt even goed je eten laten zaken ik doe dat het liefst een uur tot anderhalf voordat ik het neem voordat je gaat sporten.

Ik ben wel erg tevreden met de supps van bsn.
 
Ik vind ook dat er twee zijde aan het product zitten.
1) eerst keer dikke pomp. alles stond strak ook zonder sporten.
2) Ik wordt er super opgefokt van. als ik het na 18.00 drink kan ik tot 2 uur s'nachts echt niet slapen. Verder wordt ik er alleen maar zenuwachtig van. Pomp voel je bijna niet maar naar de wc gaan des te meer.
 
Als je vraagt of je een pre-workout op rustdagen moet nemen, dan hoor niet zo een product te gebruiken.
 
Ik kreeg altijd maagklachten van NO Explode, heb er 15 servings van gebruikt , en ik denk dat van die 15 keer maar 2 keer niet op het toilet zat op de fitness :/

Komt wellicht door de MCT's.
 
Je bent 17 jaar, je hoort je geld te spenderen aan eten.

Mocht je dan toch zo nodig geld aan supplementen uit willen geven, dan zou dat whey moeten zijn...

+1!

Of stel je eigen product samen met losse ingrediënten. Goedkoper en gaat langer mee.
 
Back
Naar boven