AndroidHealthClinic

NO-Xplode - BSN

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Verbeteren van de pomp oftewel aanvoer van zuurstof,voedingstoffen en water naar de spieren.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 dag en voelde het al meteen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? redelijk tot goed te noemen (fruit punch)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1-scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis samples,meerdere shakebekers etc
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja zeer zeker was al te spreken over de eerste no-xplode maar deze is nog beter.En ook beter dan alle andere pre workouts die ik heb geprobeerd

Mijn review:

21-03-2012

Bestelling binnen gekregen van B&F (bodyenfitshop) daarna eerst syntha-6 shake gemaakt.Na ongeveer een anderhalf uur heb ik 1-scoop NO-Xplode gemengt met water.Gelukkig kon het met een lepel goed oplossen wat inhoud dat het dus ook micro deeltjes zijn.Gaan trainen Bicep/Tricep en rug en dat ging zeer goed een betere pomp,meer gewicht gepakt.

bsn n0-2.jpg
 
Ik las net dat ze no xplode uit de handel willen nemen?
 
Ik vind dit toch een van de mindere pre WO supps. Crack bv ga ik veel harder op.
Kan natuurlijk zijn dat ik anders reageer op deze supp maar ook na ervaringen van anderen gehoord te hebben kan dit zeker geen 10 zijn.

Ik zou het een 7 geven.
 
Ik vind dit toch een van de mindere pre WO supps. Crack bv ga ik veel harder op.
Kan natuurlijk zijn dat ik anders reageer op deze supp maar ook na ervaringen van anderen gehoord te hebben kan dit zeker geen 10 zijn.

Ik zou het een 7 geven.

Bij mij is het net omgekeerd, ik kan beter trainen met No Xplode dan met Crack.

Het zal afhangen van persoon tot persoon, lijkt mij.
 
Per persoon verschillend heb bijvoorbeeld zelf Hard geprobeert deed niks Crack weer wel en No-Xplode doet het voor mij nog het beste.
 
Ik vind dit toch een van de mindere pre WO supps. Crack bv ga ik veel harder op.
Kan natuurlijk zijn dat ik anders reageer op deze supp maar ook na ervaringen van anderen gehoord te hebben kan dit zeker geen 10 zijn.

Ik zou het een 7 geven.

Je vind het een van de mindere pre WO supps en dan geef je het een 7en -_-
als het voor jou niet werkt dan is het toch gewoon onvoldoende?


ook apart dat je het een 10 geeft als je het nog niet eens een weekje binnen hebt.
 
Ik vind de oude beter eerlijk gezegd. Had die van een collega geprobeerd en toen een tijd later zelf besteld. Kreeg ik de nieuwe versie. De oude voelde ik echt een stuk beter.
 
Bij mij werkt het beter dan Jack3d (gaf niets) .
In bijna 3 jaar heb
Geprobeerd:
Sintsize 6/10
Jack3d 4/10
Nanoproxyl 8/10
NoXplod 9/10
 
No-expole stinkt geef mij maar crack v3 :)

Btw de prijs is echt geen 19,50... Je hebt um van B&F toch?
 
Back
Naar boven