AndroidHealthClinic

No-Xplode of Xpand: welke zou jij kiezen?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bizar

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2006
Berichten
327
Waardering
2
Na de zoveelste post van andere ivm deze produkten ben ik er nog altijd niet uit... Ik twijfel nog tussen No-Xplode en Xpand. Deze wil ik toevoegen aan men andere supplementen:
- Creatyl™ CEE
- Methyl B12 - zuigtabletten (5.000 mcg)
- Whey

Beide produkten bevatten al Creatine, maar voor welke zou jij gaan? Thanx!!! ;) En geef mss ook je cijfer tussen 5 en 10 voor de beoordeling van de produkten...
 
Ik weet niet of dit nou zo super zinnige topic is, maar als je mijn mening wilt.. No-Xplode, want dat werkt optimaal met een soort van kwaliteit garantie.
Xpand ken ik niet, dus ja, simpel voor mij.


No-Xplode voor het leven, I luvvvv No-Xplode... yaaay!
 
NO-Xplode for real !
 
Xpand voelt beter aan in mijn lichaam. Ik kies dus voor Xpand.
 
geen van beide en van dat geld een paar kilo vlees van halen ;)
 
Denk er aan koop wel de nieuwste, NO of Xpand. Met : L-Norvaline.

Beide hebben het er in zitten, mits je de nieuwe niet neemt, maar de oude.
 
hoe kan je vlees nou gaan vergelijken met een NO product..???
 
hoe kan je vlees nou gaan vergelijken met een NO product..???

Juist. Wijze opmerking.

Vlees is top, heb je nodig. Maar dat moet je totaal gescheiden houden van je supplementen die je nodig hebt.

Je hebt een side met supps en een side met food.
Je hebt ze allerbei nodig om elkaar waarde toe te voegen.

Ga ze dus niet vergelijken inderdaad.
 
geen van beide en van dat geld een paar kilo vlees van halen ;)

Precies.
NO-Xplode is leuk voor opgepompte spieren tijdens te training, maar groeien doe je er niet van. Ik niet in elk geval, en het spieropbouwende effect is ook nog nooit aangetoond.
hoe kan je vlees nou gaan vergelijken met een NO product..???
Vlees = anabool, NO-Xplode = niet anabool
 
NO-Xplode is leuk voor opgepompte spieren tijdens te training, maar groeien doe je er niet van. Ik niet in elk geval, en het spieropbouwende effect is ook nog nooit aangetoond.

Ooohja , is dat zo? ;)

En wie ben jij om dat te zeggen? Je weet dat je invloed heb op veel mensen die dit lezen hè.. Je moet wel beter weten.

Je groeit wel degelijk met No-Xplode.

De BSN No X-plde pompt de spieren vol met stikstof, creatine, en andere groeibevorderende stoffen.
Je krijgt daardoor zeker wel mee spiermassa, niet alleen door de voeding dat sneller word opgenomen .. maar ook in je workouts die je veel effectiever kan uitvoeren.

NO-Xplode bevat een speciaal complex van ingrediënten die spieropbouwende stoffen zoals creatine, proteïne en koolhydraten de spiercellen intrekken en daar ook vasthouden. Dit vergroot direct de pomp, geeft je lichaam voeding voor de trainingen, vertraagt de opbouw van melkzuur, vervangt verbruikte elektrolyten, verhoogt het uithoudingsvermogen en verzadigt je spiercellen met spieropbouwende stoffen.
 
NO-explode krijg je zkr dikke pomp van maar van groei heb ik nog niks gemerkt :rolleyes:
 
Komt nog wel... geduld is een schone zaak!
 
NO-explode krijg je zkr dikke pomp van maar van groei heb ik nog niks gemerkt :rolleyes:

Hmm, dat is de grote fout.
Stel dat jij een 1kg spiermassa groeit (zowiezo groei je niet over-night), hoe weet jij of het komt door de shakes of creatine of wat dan ook? Niet ;)

Het is allemaal een samenstelling van.. :rolleyes:


De No-xplode geeft een enorme extra waarden aan je sport en voeding.
Je haalt er altijd wel profeit uit.
 
no explode IS NIET TE ZUIPEN!!

mischien wel handig om te weten, ik heb mijn pot er door niet op kunnen maken.

heb er letterlijk bijna van moeten kotsen, en was gedurende de hele training beroerd door de smaak.

in het begin valt het nog wel mee maar het lijkt wel dat je er steeds meer en meer een afkeer van krijgt.

smaakt ongeveer als een schepje wasmiddel met wat water vermengd zo ruikt het ook. en die klontjes die op de bodem blijven liggen :kots:
 
no explode IS NIET TE ZUIPEN!!

mischien wel handig om te weten, ik heb mijn pot er door niet op kunnen maken.

heb er letterlijk bijna van moeten kotsen, en was gedurende de hele training beroerd door de smaak.

in het begin valt het nog wel mee maar het lijkt wel dat je er steeds meer en meer een afkeer van krijgt.

smaakt ongeveer als een schepje wasmiddel met wat water vermengd zo ruikt het ook. en die klontjes die op de bodem blijven liggen :kots:

Welke smaak heb je gebruikt dan, zelf gebruik ik grape, dat is best lekker wasmiddel.
 
no explode IS NIET TE ZUIPEN!!

Kerel nee ff serieus? meen je dat nou man ???

Ik heb namelijk nog noooit zo lekker te zuipe gehad.
Nog beter dan cola (ok nu overdrijf ik).. maar serieus echt lekker, snoep smaakje zit eraan. Ik had blauw kleurig.. jij?
 
Ik paars, super heftige smaak maar stiekem wel lekker.
 
Back
Naar boven