MuscleMeat

No (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ronald30

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2008
Berichten
340
Waardering
13
Lengte
1m98
Massa
103kg
Wie kan mij wat vertellen over NO suplementen. Ben aan het twijfelen om volgende maand deze te gebruiken of anders creatine. Weet er niet meer van dan dat je extra zuurstof in het bloed krijgt en dus een betere pomp (klopt dit?)
Hoe weet ik wat een goed NO suplement is en wat een goede prijs. en wie kan er wat over zijn eigen ervaringen vertellen.???
 
Zoek eens op dit forum naar "nitric oxide".
 
heey, Ik heb al een no xplode geprobeerd., werkte alleen bij mij met hoge dosering. Maar andere hier op het forum gaan er goed op.
superpump van gaspari is ook (superpump!).
 
Paar goede Nitric Oxide (NO) producten zijn.

- Superpump - Gaspari Nutrition
- SuperCharge - Labrada
- Wtf'd - ALRI
- No-Explode - BSN
- JP8 - Get diesel
- Massacre - Olimp
- Nano vapor - Muscletech
- No Shotgun - VPX
- NOX Pump - Dorian Yates
- Unleash! - XXL Nutrition
- X-Pand - Dymatize

Meer kon ik er niet bedenken, google eens op de bovenstaande producten voor meer info.
 
Laatst bewerkt:
Paar goede Nitric Oxide (NO) producten zijn.

- Superpump - Gaspari Nutrition
- SuperCharge - Labrada
- Wtf'd - ALRI
- No-Explode - BSN
- JP8 - Get diesel
- Massacre - Olimp
- Nano vapor - Muscletech
- No Shotgun - VPX
- NOX Pump - Dorian Yates
- Unleash! - XXL Nutrition

Niet te bedenken x-pand zeer goede .. goede pomp niet te extreem maar het blijft goed werken.
 
Paar goede Nitric Oxide (NO) producten zijn.

- Superpump - Gaspari Nutrition
- SuperCharge - Labrada
- Wtf'd - ALRI
- No-Explode - BSN
- JP8 - Get diesel
- Massacre - Olimp
- Nano vapor - Muscletech
- No Shotgun - VPX
- NOX Pump - Dorian Yates
- Unleash! - XXL Nutrition

Meer kon ik er niet bedenken, google eens op de bovenstaande producten voor meer info.

Ik dacht dat No-explode geen NO supplement was. Volgens mij is het gewoon een creatine met wat toevoegingen. Heb ook al op meerdere sites zijn staan dat het geen vervanging is voor je "pomp"-supplement. Maar zeker weten doe ik het niet.
 
Ik dacht dat No-explode geen NO supplement was. Volgens mij is het gewoon een creatine met wat toevoegingen. Heb ook al op meerdere sites zijn staan dat het geen vervanging is voor je "pomp"-supplement. Maar zeker weten doe ik het niet.

Het is wel een NO supplement (NO)-Explode. Het is een nitric oxide met creatine, nitric oxide zorgt voor een betere doorbloeding naar de spier waarop de creatine beter wordt opgenomen.
 
Paar goede Nitric Oxide (NO) producten zijn.

- Superpump - Gaspari Nutrition
- SuperCharge - Labrada
- Wtf'd - ALRI
- No-Explode - BSN
- JP8 - Get diesel
- Massacre - Olimp
- Nano vapor - Muscletech
- No Shotgun - VPX
- NOX Pump - Dorian Yates
- Unleash! - XXL Nutrition

Niet te bedenken x-pand zeer goede .. goede pomp niet te extreem maar het blijft goed werken.

Ik heb het even toegevoegd voor je ;)
 
Iedereen bedankt. ga me verder verdiepen en eind van de maand proberen ben benieuwd
 
Back
Naar boven