AndroidHealthClinic

nofear train!'s log

Bezoekers in dit topic

nofear train! zei:
bedankt voor de uitleg maar wij hebben niet zo'n powerrack, we hebben een soort inelkaargeknutseld trapgewijs aflopend frame tegne de muur hangen/staan.
Gaat zeker dan, kijk gewoon voor de pin die de jusite hoogte is en zo gewoon rechtstaan (niet uitstappen!)

eduardjanssen zei:
Is dat echt de moeite waard om regelmatig te doen?
Lekker voor je CZS :D
 
ik zal volgende keer cker proberen al denk ik niet dat het gaat want de tree waarvan ik normaal altijd begin is te hoog om quarters te doen en de tree daaronder is weer erg laag, maar wie weet lukt het daar wel mee, bedankt
 
Ok je hebt dus krachtgenen waar ik jaloers op ben;)
 
Iguana zei:
Ok je hebt dus krachtgenen waar ik jaloers op ben;)

:rolleyes: kracht gaat mss wel goed maar de groei gaat niet zo snel helaas.
tenminste benen en schouders opzich wel maar bv borst en triceps groeien niet echt hard, nog steeds een borst van niets. maar ja soms vergeet ik dat ik pas 4 maanden bezig ben maar het is gewoon k*t. maar ja niemand hier is met alles tevreden denk, we zien over 8 maanden wel.
als ik dan nog steeds een waardeloze borst heb, en mindere tri's ga ik huilen :o
 
30/6/2005

schouders/traps

dumbbell schoulder press
8x16
8x25
8x30
4x32 5de en 6de rep failed (2 weken geleden 6x32)
8x28

military barbell press
8x50
8x60
7x62,5
1x70

standing side laterial raise
8x12
8x15
8x16

seated side laterial raise
8x12
8x12

front barbell shrugs (voor de 1e keer gedaan vandaag)
8x40
8x80
8x100
8x100

dumbbell shrugs
8x30
8x34
8x34

standing calve raises (vast toestel)
12x60
12x80
12x100
12x120
12x130
 
Laatst bewerkt:
01-07-2005

rug en triceps

deadlift:
8x50
8x100
6x130
1x150
1x170!
8x100

one arm dumbbell row:
8x20
8x34
8x36
6x38!

2 andere rug oefeningen die ik normaal niet doe
triceps met zelfde gewicht als anders.

een pr op deadlift! 30 kilo meer dan 4 weken geleden.
 
Laatst bewerkt:
Hoppa 30kg meer is ook niet niks!
 
sterke kerel!!! helemaal na zo'n korte tijdsbestek!!!
 
maandag 4-7-2005
borst/biceps:

waardeloze training, heb er het best van proberen te maken maar het ging voor geen meter.


dinsdag 5-7-2005

schouders/traps/calves:

wederom een waardeloze training (de 2e deze week, de 2 van de afgelopen 2 maanden)

military barbell press:
8x40
8x60
6x65 (laatste 2 met lichte hulp)
3x70 (laatste 2 met lichte hulp, dus 1x70 zelf)
 
Verman je, je klinkt net als een wijf! :mad:
 
MonsterStrength zei:
Verman je, je klinkt net als een wijf! :mad:

nou valt wel mee toch, ik zou dit niet typen als ik zo maar een slechte dag had.
ik voelde me echt niet fijn tijdens trainen. Ik ben dus sinds 18 weken aan het trainen zonder een week rust, daarom acht ik de kans niet onwaarschijnlijk dat ik licht overtraind ben.
ik kijk het deze week nog aan en anders mss toch maar een rustweek inlassen. Wilde dat eigenlijk pas de eerste 2 weken van augustus doen want dan ben ik op vakantie.

trouwens stats van barbell press wel neergezet want dat ging nog wel lekker gisteren.
 
Kijk nu klink je echt als een wijf :D Overtraining zit in je hoofd! Als je genoeg eet is overtraining praktisch onmogelijk, zeker wat jou betreft, je schema is niet meteen een om te zeggen van "wtf!" ;) No offence, maar er zijn hier genoeg jongens die dubbel zoveel trainen dan jou, hoor je hen zagen dat ze overtraind zijn? NEE!! Integendeel, ze hebben de beste trainingen van hun leven :D Dus stop met het mietje uit te hangen en ga naar de gym godver, je verdiend slaag voor wat je hier nu allemaal zit te zagen :mad:
 
MonsterStrength zei:
Kijk nu klink je echt als een wijf :D Overtraining zit in je hoofd! Als je genoeg eet is overtraining praktisch onmogelijk, zeker wat jou betreft, je schema is niet meteen een om te zeggen van "wtf!" ;) No offence, maar er zijn hier genoeg jongens die dubbel zoveel trainen dan jou, hoor je hen zagen dat ze overtraind zijn? NEE!! Integendeel, ze hebben de beste trainingen van hun leven :D Dus stop met het mietje uit te hangen en ga naar de gym godver, je verdiend slaag voor wat je hier nu allemaal zit te zagen :mad:


ik zal deze reactie morgen kort voor mijn beentraining doorlezen, met de agressie die dat geneert moet ik makkelijk die 8x150kg squat halen :mad: :rolleyes:
 
Ik bedoelde het niet zo ... :(:kiss:











Maar toch ben je een flikker! :D
 
MonsterStrength zei:
Ik bedoelde het niet zo ... :(:kiss:











Maar toch ben je een flikker! :D

Was maar een grapje hoor, kan wel tegen wat kritiek hoor, heb zelf ook altijd wel iets te zeiken :rolleyes:
maar een flikker :mad: laten we het erop houden dat ik mss wat te snel een conclusie heb getrokken ;) net zoals dat ik denk dat alle powerlifters dikzakken zijn :rolleyes: ;)
 
Laatst bewerkt:
Nu heb je mijn training ook geslaagd gemaakt :fire:;)
 
WTF? Dat na 4 maaden? :s kolere zeg...............ik ga inpakken......
 
MonsterStrength zei:
Nu heb je mijn training ook geslaagd gemaakt :fire:;)


Geen dank hoor :cool: kzal vrijdag posten of dit opfokken zin gehad heeft :D
 
Back
Naar boven