Fitness Seller

nofear train!'s log

Bezoekers in dit topic

Lekker dik volume Lambik!!

Nette shrugs!

Ik zie ook dat je goed vooruit gaat met PowerCleans!! :thumbs:

Waar voelde je precies die Reverse presses?? Onderkant triceps??
 
RubenSossa zei:
Lekker dik volume Lambik!!
Nette shrugs!
Ik zie ook dat je goed vooruit gaat met PowerCleans!! :thumbs:
Waar voelde je precies die Reverse presses?? Onderkant triceps??

ik heb mijn triceps nog nooit zo aangepakt, terwijl het qua gewichten geen pr dag was.

powerclean zijn vet, al die domme koppen ook als ik ze ga doen:D


waar ik die reverse voelde? Daar heb ik niet opgelet hoor Nick:rolleyes:
ik vind dat ook moeilijk om te zeggen, probeer het zelf zou ik zeggen.;)
 
sauveur zei:
ik ben man 52 jaar,was een tijd veel te dik,verloor 21 kg,en zou graag sterke vaste borst krijgen,en stevige billen,en armen,wat kan ik doen,ik moet wel oppassen door spierproblemen,fybromalgie.???

Een hele eer dat uw eerst post in dit log is :D
maar voor dergelijke vragen zou ik mij tot de sectie zichten die Rubenrossa voorstelde.
Ik ben zelf nog maar een beginneling dus voor goed advies moet u niet bij mij zijn;)
 
mooie one arm dumbbell extension en ook powershrugs
 
Lekkere training NoFear!
Wat die reverse press betreft. Ik liet hem zelf zakken naar onderkant borst, maar wat je eigenlijk moet doen is zorgen, dat de stang recht naar beneden zakt. Dan kom je automatisch ongeveer bij je onderkant borst uit, net als bij smal benchpress.
Is trouwens een goede superset (als je dat zou willen doen);
Smalle benchpress, gevolgd door reverse press.
Succes!
 
Mighty zei:
Lekkere training NoFear!
Wat die reverse press betreft. Ik liet hem zelf zakken naar onderkant borst, maar wat je eigenlijk moet doen is zorgen, dat de stang recht naar beneden zakt. Dan kom je automatisch ongeveer bij je onderkant borst uit, net als bij smal benchpress.
Is trouwens een goede superset (als je dat zou willen doen);
Smalle benchpress, gevolgd door reverse press.
Succes!


thanks, ik liet hem bewust zakken zodat ik ongeveer bij onderkant borst uitkwam.
Uit mezelf ging ik in het begin meer richting buik.
hoe zat je qua gewicht Mighty? Ongeveer het zelfde als je smalbankdruk gewicht?
 
nofear train! zei:
thanks, ik liet hem bewust zakken zodat ik ongeveer bij onderkant borst uitkwam.
Uit mezelf ging ik in het begin meer richting buik.
hoe zat je qua gewicht Mighty? Ongeveer het zelfde als je smalbankdruk gewicht?
Heb net even gecheckt en de stang gaat idd richting onderkant borst, maar eigenlijk net daaronder, dus ter hoogte van je middenrif.
Ik gebruikte voor de reverse press (toen nog) lichtere gewichten dan voor de small benchpress. Echter, ik heb de oefening al lang niet gedaan en ik verwacht, dat je op een gegeven moment op hetzelfde gewicht zal komen. Het is best wel wennen, omdat je een andere kracht voelt in je handen. Zoals je zelf ook al aangaf, moet je best wel wennen aan het feit, dat de stang aan "jouw" kant ligt, zeg maar. Het is even zoeken en oefenen, want je krijgt ook meer druk op je polsen aan pinkzijde. Als je hem eenmaal te pakken hebt, zul je (verwacht ik) snel progressie maken, qua gewicht.
 
Mighty zei:
Lekkere training NoFear!
Wat die reverse press betreft. Ik liet hem zelf zakken naar onderkant borst, maar wat je eigenlijk moet doen is zorgen, dat de stang recht naar beneden zakt. Dan kom je automatisch ongeveer bij je onderkant borst uit, net als bij smal benchpress.
Is trouwens een goede superset (als je dat zou willen doen);
Smalle benchpress, gevolgd door reverse press.
Succes!

De stang recht naar beneden laten zakken? Dan doe je gewoon een verkapte triceps extention. Knap lenige jongen ben je dan ook, btw;)
 
Adema zei:
De stang recht naar beneden laten zakken? Dan doe je gewoon een verkapte triceps extention. Knap lenige jongen ben je dan ook, btw;)
Je hebt gelijk. Wat ik bedoelde te zeggen is, dat de stang in een natuurlijk baan naar beneden zakt. Overigens is dat bijna recht, want de stang hangt ook al iets richting je onderkant borst, omdat je een omgekeerde greep gebruikt.
Trouwens, NoFear snapt wat ik bedoel, dus waar bemoei je je mee?:D
 
Mighty zei:
Je hebt gelijk. Wat ik bedoelde te zeggen is, dat de stang in een natuurlijk baan naar beneden zakt. Overigens is dat bijna recht, want de stang hangt ook al iets richting je onderkant borst, omdat je een omgekeerde greep gebruikt.
Trouwens, NoFear snapt wat ik bedoel, dus waar bemoei je je mee?:D

idd, waar bemoei je je mee Adema :mad:



;)
 
Mighty zei:
Je hebt gelijk. Wat ik bedoelde te zeggen is, dat de stang in een natuurlijk baan naar beneden zakt. Overigens is dat bijna recht, want de stang hangt ook al iets richting je onderkant borst, omdat je een omgekeerde greep gebruikt.
Trouwens, NoFear snapt wat ik bedoel, dus waar bemoei je je mee?:D

Je bent duidelijk een member van de nieuwe garde; ik sta bekend als Mr. Bitchin' :D
 
Adema zei:
Je bent duidelijk een member van de nieuwe garde; ik sta bekend als Mr. Bitchin' :D
Ik ben misschien nieuw, maar dat had ik toch al gezien hoor!:cool: :D
 
vrijdag

van alles wat voornamelijk been en rug


stormbaan:
1x20minuten
ging niet echt lekker, veel sneeuw op de weg en zicht was erg slecht. paar keer bijna op mn muil maar ik heb het gered.

squat:
10x20
10x70
8x110
6x130
6x150
squat ging niet lkker vandaag, daarom besloten om iets nieuws te doen.
zercher squat (1e keer):
10x20
10x20
10x40
10x50
10x60
10x80
10x80
niet echt super zwaar, maar was erg wennen.
toch vraag ik me af "at klusmier" hoe jij hier 190 mee kan, je gaat veel dieper dan parallel en het is moeilijker dan squat. Hoe kan het dan dat jij een fullsquat van 80 hebt maar een zercher van 190?

quartersquat smith:
3x100
3x140
3x180
3x200
3x220
smith is toch anders qua techniek, moest ik wel effe aanwennen.
redenen dat ik in de smith ging is dat het wat veiliger is met quarter, plus wilde een sympathieke gast graag los gaan squaten.

bor:
8x60
8x80
6x100
6x100
8x60
al vrij moe door grote oefeningen

stiff legged deadlift:
8x20
8x34
8x40
8x44
8x44
lkkere oefening

chins (breed):
3x5
toch nog wat chins :D

leg raise:
4x15
toch nog maar iet aan buik doen

leg extension:
4x10x3/4blok
normaal veel te licht maar ik was flink moe

onderarm 2oefeningen, elk 3 sets
20x14
20x16
20x18

20x16
20x18
20x22
auw auw
 
Flinke training, ziet er goed uit.
Binnenkort kan je je plaatje veranderen in Jerom dunkt me.
 
Kerel, na een paar maand trainen zulke gewichten squaten de deadliften is echt goed!
Hoeveel weeg je en hoe oud ben je eigenlijk ?
 
nofear train! zei:
vrijdag

van alles wat voornamelijk been en rug


stormbaan:
1x20minuten
ging niet echt lekker, veel sneeuw op de weg en zicht was erg slecht. paar keer bijna op mn muil maar ik heb het gered.

squat:
10x20
10x70
8x110
6x130
6x150
squat ging niet lkker vandaag, daarom besloten om iets nieuws te doen.
zercher squat (1e keer):
10x20
10x20
10x40
10x50
10x60
10x80
10x80
niet echt super zwaar, maar was erg wennen.
toch vraag ik me af "at klusmier" hoe jij hier 190 mee kan, je gaat veel dieper dan parallel en het is moeilijker dan squat. Hoe kan het dan dat jij een fullsquat van 80 hebt maar een zercher van 190?

quartersquat smith:
3x100
3x140
3x180
3x200
3x220
smith is toch anders qua techniek, moest ik wel effe aanwennen.
redenen dat ik in de smith ging is dat het wat veiliger is met quarter, plus wilde een sympathieke gast graag los gaan squaten.

bor:
8x60
8x80
6x100
6x100
8x60
al vrij moe door grote oefeningen

stiff legged deadlift:
8x20
8x34
8x40
8x44
8x44
lkkere oefening

chins (breed):
3x5
toch nog wat chins :D

leg raise:
4x15
toch nog maar iet aan buik doen

leg extension:
4x10x3/4blok
normaal veel te licht maar ik was flink moe

onderarm 2oefeningen, elk 3 sets
20x14
20x16
20x18

20x16
20x18
20x22
auw auw



best een zware training kerel ! ( veel volume, veel oefeningen):
RESPECT !:D


je wilt weten waarom mijn Zerchers zoveel meer zijn dan mijn full-squat ?

- full-squat: ass 2 the grass !!
- zercher: breed staan ( SUMO), zodat op zijn diepst je armen enigzins steun hebben aan de binnenkant benen=> zodat je benen naar buiten blijven staan, wat het weer makkelijker maakt om omhoog te komen: de stang ligt op zijn diepst net onder mijn knieen;)

het speelt ook mee dat je beter je evenwicht kan controleren door je rug rechter te houden: bij squat ligt het gewicht er bovenop !

daardoor vind ik Zercher-Squat zoveel MAKKELIJKER dan normale squat :D



:p blijven oefenen kerel !!
( als het een keer uitkomt laat ik t wel filmen ofzo......)
 
Insane animal zei:
Kerel, na een paar maand trainen zulke gewichten squaten de deadliften is echt goed!
Hoeveel weeg je en hoe oud ben je eigenlijk ?

thanks,

ik weeg nu nog 95, maar ik begin binnekort aan een goede cut want ik bulk al sinds dag 1 en mn bf is nu rond 16, ik wil terug naar 10.
je zou overigens niet zeggen dat ik 95 weeg, mensen schatten me op 88-90.

ik ben 19
 
Back
Naar boven