XXL Nutrition

nofear train!'s log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

klusmier zei:
best een zware training kerel ! ( veel volume, veel oefeningen):
RESPECT !:D


je wilt weten waarom mijn Zerchers zoveel meer zijn dan mijn full-squat ?

- full-squat: ass 2 the grass !!
- zercher: breed staan ( SUMO), zodat op zijn diepst je armen enigzins steun hebben aan de binnenkant benen=> zodat je benen naar buiten blijven staan, wat het weer makkelijker maakt om omhoog te komen: de stang ligt op zijn diepst net onder mijn knieen;)

het speelt ook mee dat je beter je evenwicht kan controleren door je rug rechter te houden: bij squat ligt het gewicht er bovenop !

daardoor vind ik Zercher-Squat zoveel MAKKELIJKER dan normale squat :D



:p blijven oefenen kerel !!
( als het een keer uitkomt laat ik t wel filmen ofzo......)

jaja:D film het maar eens een keer kerel.
volgende week doe ik hem nog een keer, maar dan setjes met mn 6-8rm max
wat dat zal zijn zie je volgende week wel.

op naar 200 dan maar he!
 
nofear train! zei:
jaja:D film het maar eens een keer kerel.
volgende week doe ik hem nog een keer, maar dan setjes met mn 6-8rm max
wat dat zal zijn zie je volgende week wel.

op naar 200 dan maar he!


er klinkt wat ongeloof uit je antwoord; je twijfelt toch niet aan de juistheid van de door mij opgegeven gewichten, wel ??:eek: :D


zoja, dan moeten we maar eens SAMEN gaan trainen !!;)



en nu moet ik weg..............:o
 
klusmier zei:
er klinkt wat ongeloof uit je antwoord; je twijfelt toch niet aan de juistheid van de door mij opgegeven gewichten, wel ??:eek: :D


zoja, dan moeten we maar eens SAMEN gaan trainen !!;)



en nu moet ik weg..............:o

ik twijfel niet aan de juistheid van je uitspraken, echter ik vind het wel moeilijk om voortestellen dat ge met zon gewicht te arbeit gaat;)

respect ouwe :p
 
nofear train! zei:
ik twijfel niet aan de juistheid van je uitspraken, echter ik vind het wel moeilijk om voortestellen dat ge met zon gewicht te arbeit gaat;)

respect ouwe :p


zodra je je pijngrens kunt verleggen, en je kunt je concentreren op het gewicht......dan kun je meer dan je denkt !!


;)
 
klusmier zei:
zodra je je pijngrens kunt verleggen, en je kunt je concentreren op het gewicht......dan kun je meer dan je denkt !!


;)

dat is zo, ik gaf ook al aan dat die 80 nog cker niet mn max was, maar de bottleneck zal in het begin vooral mn armen zijn natuurlijk. Want mn benen kunnen het prima aan. Maar gister was vooral bedoeld voor techniek en gewenning, want echt top voelde ik me zoiezo al niet gister.

190 zal ik daarentegen voorlopig cker niet benaderen, doe jij dan wel iets tussen je arm en stang? een handdoek of iets?
 
Pas op met je uitspraken he. En trouwens wie is er nu de handlanger? Gebruik je soms ook een handdoekje om de stang bij het squaten?
 
eduardjanssen zei:
Pas op met je uitspraken he. En trouwens wie is er nu de handlanger? Gebruik je soms ook een handdoekje om de stang bij het squaten?

nee, al gebruik ik bij het squaten bij het zwaarste setje wel zon schuimding wat om de stang gaat, niet omdat het te veel pijn doet maar ik ben net te klein, als ik dat ding erom doe krijg ik de stang er wel uit. anders moet hij een verdieping lager en dan moet ik er met een kromme rug onder.
 
nofear train! zei:
dat is zo, ik gaf ook al aan dat die 80 nog cker niet mn max was, maar de bottleneck zal in het begin vooral mn armen zijn natuurlijk. Want mn benen kunnen het prima aan. Maar gister was vooral bedoeld voor techniek en gewenning, want echt top voelde ik me zoiezo al niet gister.

190 zal ik daarentegen voorlopig cker niet benaderen, doe jij dan wel iets tussen je arm en stang? een handdoek of iets?



Nee niks daarvan: blote armen.........




of misschien ligt mijn EGO ertussen !!:D :D



:eek:
 
klusmier zei:
Nee niks daarvan: blote armen.........




of misschien ligt mijn EGO ertussen !!:D :D



:eek:

ah ok nee ik dacht, lijkt me ook cker bij deze oefening niet slim om te doen want de pijn die de oef met zich mee brengt is juist 1 van de moeilijkheidsfactoren
 
nofear train! zei:
ah ok nee ik dacht, lijkt me ook cker bij deze oefening niet slim om te doen want de pijn die de oef met zich mee brengt is juist 1 van de moeilijkheidsfactoren


serieus: blote armen is de enige juiste, meer gevoel !!:D
 
maandag

borst/biceps

bankdrukken
10x60
8x80
3x90
3x95
8x80

incline dummbell press (1e stand boven parallel):
3x30
3x36
6x40pr
8x36
8x36

standing dumbbell curl:
8x20
8x24
8x26
6x26

incline dumbbell curl (1e stand boven parallel)(1e keer):
8x10
3x8x16

incline dumbbell curl (2e stand bovne parallel):
3x8x30

1 bicepoefening op apparaat
1 borst oefening op apparaat
 
Nette training hoor!
De 100 is binnen :D
 
Druk die 100 gewoon !!
 
Back
Naar boven