MuscleMeat

nofear train!'s log

Bezoekers in dit topic

lekkere training kerel !!

;)
en nu volhouden................suc6 !!
 
nog gefeliciteerd met die deadlift he!! heel goed je gaat hard man!!
 
Waarom doe je niet eerst squats als je niet wil squatten na je deadlift? Bij mij kan ik zonder problemen deadliften na gesquat te hebben (8 sets speed squat!!), maar omgekeerd moet ik het niet proberen ;)
 
update: afgelopen week 1 keer getraind, daarbij een zware onderrug blessure opgelopen.

Stand van zaken op het moment: herstellen is prioriteit 1, vanaf morgen weer dieet en goed trainen (de spiergroepen die het toelaten)
plannen om eventueel op kracht te gaan trainen en competitief iets te gaan doen in 2006 worden voorlopig van de baan geveegd.

ik hoop morgen borst-biceps te doen.
 
@Lambik: happy new year en een goed en snel herstel gewenst!

Succes met trainen morgen!
 
update:

afgelopen week 2 keer getraind, echt serieus qua eten e.d was het ook niet echt want ik had het ook nog erg druk met andere dingen.

op dinsdag heb ik borst-biceps gedaan, dit ging ondanks de blessure goed.
ipv bankdrukken heb ik smithbankdrukken gedaan (2 weken daarvoor ook al:eek: ) 8x100/6x105kg

zaterdagochtend heb ik ook getraind: schouders-triceps-onderarmen was de bedoeling.
2 presses gedaan voor schouders
2 oefeningen voor triceps (extension/pushdown)
1 voor onderarmen: static dumbbell hold

dinsdag gekeken of deadlift al weer ging (alleen bar) maar dit voelde ik al weer gelijk dus ook gelijk mee gestopt.

zaterdag weer geprobeerd, 3 setjes met bar gedaan zonder pijn.
daarna zelfs voor het eerst in maand nog voorzichtig gesquat.
fullsquat:
10x20
8x60
8x100
8x100
Mn onderrug hield het goed, ik voelde hem niet. (geen riem gebruikt, ik hetb het idee dat ik zonder, beter kan aanvoelen of het goed zit of niet)
 
Kom op NF, ik wil weer diehard trainingen van je zien!
 
RubenSossa zei:
Kom op NF, ik wil weer diehard trainingen van je zien!


Jaja ik ook ruben, maar tot aan gisteren had ik het erg druk (volgende week niet).
En die blessure zorgt ervoor dat ik de belangrijkste compounds een tijdje niet kan doen of in ieder geval niet intensief. Mijn rug heeft me flink laten lijden en het is vandaag nog steeds niet 100%, laat staan als ik hem zwaar ga belasten.

overigens wel 2 pr's op bicepsoefeningen gezet maar dat bedoel je niet zeker ;)
barbell curl: 5x60kg
hammer dumbbell curl: 6x32kg
 
update:

gisteren borst-biceps getraind, borst ging redelijk, biceps wat minder maar desalniettemin een aardige training

vandaag schouders-triceps getraind, schouders ging ok, triceps ook wel maar heb niet veel oefeningen gedaan want ik was al lang bezig.

donderdag wil ik voor het eerst in 5 weken weer goed mn benen gaan trainen, doormiddel van squat/leg extension en een hamstring oefening, iemand een voorstel voor een hamstring oefening? stifflegged gaat natuurlijk niet, en legcurl vind ik k*t.

vrijdag: borst-bovenrug(licht, kijken wat ik kan hebben) -deadlift met heel weinig gewicht (hoop dat het gaat)-kuiten/buik(als dat gaat)

ik hoop volgende week, alles weer te trainen, al zal ik bij rug niet vol kunnen gaan, met benen hoop ik dat wel te kunnen (squat)
 
Is klote van je rug, hopelijk herstel je vlug. Hoe gaat het cutten?
 
18fitie zei:
Is klote van je rug, hopelijk herstel je vlug. Hoe gaat het cutten?


cut heb ik uitgesteld ivm met het slechte trainen in december en mn blessure, ik wil de cut wel goed ingaan, ik ga niet wachten tot mn deadlift weer 200kg is want dat duurt mss te lang, ik denk dat ik over een maand begin met cutten.
 
waarom post je niet je volledige workouts Lambikske?
 
Mooie curls!
Lekker k*t een blessure veel sterkte gewenst!
 
RubenSossa zei:
waarom post je niet je volledige workouts Lambikske?

de trainingen zijn nog een beetje chaotisch, vanaf volgende week ga ik weer gestructeerd te werk, zo heb ik vandaag staan barbell press gedaan, neckpress in smith en toen toch maar besloten alles te geven met dumbbell press (6x32/6x36/6x38/6x38) dat soort dingen.

en aangezien ik geen rug en slechte opbouwende beentraining doe is het voor jullie ook nieet interessant om mn volledige trainingen te zien.
 
donderdag:

Ik was er om 12 uur uit, ik wilde om 5 gaan trainen maar ik had in eerste instantie geen carbs in huis. Uiteindelijk tussen 12 en 5 uur het volgende gegeten:
1 blik ananas
20 knakworstjes
150gram (ongekookt gewogen) pasta
1 rundertaraartje
40gram whey


Training:

Ik wilde weer squaten, bene zijn wat kleiner geworden maar dat vind ik prima, vanaf nu wat lager in reps.
Om rug te sparen en weer op te bouwen niet te zwaar begonnen maar wel goed volume.

fullsquat:
Opwarmen
5x60
6X5X100KG

full front squat:
6x60
3x6x80

Hierna gekeken of rug wat kon hebben
deadlift:
10x20 geen pijn
10x40 geen pijn
3x5x60 geen pijn :D
Ik voelde mn rug zo goed als niet, herstel gaat dus goed, mss dat ik volgende week al wat setjes op 100 kan gaan doen.

Chins:
4x6 (als ik geen 6 meer haalde hield ik tussenpauze van paar sec)

Tbar row (1e keer):
10x20
8x60
3x8x80 (met riem, uit voorzorg)

pulldown front:
8xhalf blok
8x3/4blok
8x3/4blok
6xvol blok
8x3/4blok

kuiten op legpress
15x100
15x120
15x140
15x160
15x120

stiff legged dumbbell deadlift (voor hamstrings, met riem uit voorzorg)
8x24
8x28
8x34
8x48
6x52
rustig opgebouwd, mn rug hield zich goed
 
Back
Naar boven