tijdens het deadliften kwam de gymeigenaar en 2 andere oudere (alle 3 40+) staan kijken en begon er wat mee te praten, en van de mannen was een ex-powerlifter, bevestigd door de gym eigenaar begon hij te vertellen over een 300kg dl een 215kg bench (zonder shirt of pak) en een squat die (opgemaakt uit zn verhaal ) nog hoger dan zn dl was. hij gaf me wat tips en lette op uitvoering van mn deadlift. Verder bood hij zich voor als ik eventueel meer wilde weten over pl of als ik wat hulp of aanmoedinging kon gebruiken. dat klonk me goed in de oren natuurlijk want ook al richt ik voorlopig neit op pl, deadlift en squat mogen altijd wat meer gericht zijn op kracht. Het enige nadeel is dat ik bij uitzondering om 9 uur trainde en hij er dan meestal is, ik ben er normaal om een uur of 5-6.
Al met al motiverend gesprekje e.d maar op een bepaald moment hadden we het ove eten (hij at 8500cal per dag in die tijd!!!!! hij zat in de -90 klasse en stond vrij droog (zal dus ecto eigenschappen hebben zou je zeggen)) daarna heeft hij nog bb wedstrijden gedaan op 100-105kg maar waar het me nu effe om gaat.
Hij had een grote afkeer voor vetten, zo min mogelijk eten zei hij!! groeien doe je van carbs en eitwitten en als je geen vetten eet heb je altijd honger en blijf je droog terwijl je groeit. Nu had ik normaal gedacht wat een bullshit maar ja aannemende dat de gym eigenaar gelijk had heeft deze vent het wel vergeschopt in zin hoogtijdagen ook wat nr's ed. Mijn vraag lult hij een end weg of zitten er veel mense op dit forum er naast of is het een mix van beide??