AndroidHealthClinic

nofear train!'s log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

donderdag 7-7-2005

wegens tijdgebrek alleen rug ipv rug en triceps.

deadlift:
8x20
8x50
8x100
6x140
1x180!
daarna helemaal op.

one arm dumbbell row:
8x20
8x34
8x36
7x38

seated calve raise:
8x50
8x60
8x60
pak ze maar matig aan, maar ik pak ze aan, na vakantie wat fanatieker.

pulldown apparaat (max100kg, niet echt super zwaar apparaat)
8x80
8x100
8x110 (dumbbell ertussen)
8x120 (dumbbell extra ertussen)

1setje pulldown los
1setje low row

redelijke training, wel erg kort ivm met tijdgebrek en zonder triceps, mss morgen bij been training proppen.
 
Goeie deadlift! Waarom doe je geen chins ipv pulldown, kan je zo zwaar gaan als je wil :)
 
eq_909 zei:
Goeie deadlift! Waarom doe je geen chins ipv pulldown, kan je zo zwaar gaan als je wil :)
wide grip pull up bedoel je dan toch he?
ja lukt me nog niet echt goed (met moeite 2/3x), ben ook nogal zwaar momenteel, (veel vocht denk ik) dus dat bevorderd het ook niet echt.
ik had het idee om daar nog effe mee te wachten totdat ik wat sterker was
 
nofear train! zei:
wide grip pull up bedoel je dan toch he?
ja lukt me nog niet echt goed (met moeite 2/3x), ben ook nogal zwaar momenteel, (veel vocht denk ik) dus dat bevorderd het ook niet echt.
ik had het idee om daar nog effe mee te wachten totdat ik wat sterker was

Niet doen, ik dacht ook zo, nu ik sterker ben in men lats kan ik nog altijd maar 4x chinnen wide grip, best zo vroeg mogelijk starten en als je verzwaard/sterker wordt krijg je zo een mooie progressie.
 
MonsterStrength zei:
Niet doen, ik dacht ook zo, nu ik sterker ben in men lats kan ik nog altijd maar 4x chinnen wide grip, best zo vroeg mogelijk starten en als je verzwaard/sterker wordt krijg je zo een mooie progressie.

ja mss heb je wel gelijk. Momenteel kan ik die oefening niet doen wat zon stang hangt hier niet :mad:

maar mss dat ik het vanaf september toch maar moet toevoegen aan schema
 
Er zijn genoeg mogelijkheden, aan een squat of smith rek bv, ook nog goed voor je grip. Geen excuses om niet te chinnen :D
 
Maandag ga ik proberen te chinnen mensen ff kijken hoeveel reps ik kan :P
 
MonsterStrength zei:
Er zijn genoeg mogelijkheden, aan een squat of smith rek bv, ook nog goed voor je grip. Geen excuses om niet te chinnen :D
hebben ze hier ook niet :(
triest zooitje hier maar ja ik probeer wel wat

at chewie: ik zet in op 3 keer :cool:
 
Wees creatief! Je kan overal aan chinnen: deurposten, stevige leidingen, uitstekende richels, etc etc. Het grote voordeel van deze vreemde dingen om aan te chinnen is dat je vingers er flink sterker van worden!
 
vrijdag 8-7-2005

benen-triceps-buik

ik moet voor benen altijd 30km reizen naar schoolgym, daar had ik deze week geen tijd voor dus voor het eerst in 13 weken niet kunnen squaten :(
in stead of squat maar legpress gedaan en daarnaast leg extensions en lying leg curl. cijfers zeggen niets want zijn andere apparaten dan waar ik normaal mee train, hier kon ik bv bij legextension 120 :D beetje overdreven dus.
daarna triceps 7 setjes

small grip bench press:
8x60
8x70
8x70

daarna nog 4 setjes met andere apparaat, smal stokje omlaag trekken (ellebogen in de zij ;) )

al met al geen cijfertjes om naar te kijken maar wel een redelijke training, ben er misselijk van geworden en moet nog eten direct :o .
 
maandag 11 juli

borst-biceps

bench press (na 5 weken niet, sinds vorige week weer wel):
10x50
8x70
6x75
7x80 waarvan 5 zelf en 2 met hulp (eindelijk weer eens een vooruitgang in bp, nou maar hopen dat ik volgende week minimaal weer die 5 haal)

incline dumbbell press:
8x25
8x27,5
6x32
6x32

bicep standing dumbbell curl (reps per arm):
8x15
7x17,5
6x20
7x17,5

decline dumbbell press (ik had er geen energie meer voor, normaal met gewichten van 27,5/30 nu 3 setjes met:
8x22,5
8x22,5
8x25

cross over (volgens mij heeft het zo, vast apparaat):
8x30
8x35
8x35

standing one arm concentrated dumbbell curl (achter leuning bankje, of noem je dat ook dumbbell preacher curl?):
8x15
8x17,5
6x20
8x17,5
8x17,5
 
Yo heb me zelf een heuse 4.5 chins kunnen laten doen :P
 
Chewie zei:
Yo heb me zelf een heuse 4.5 chins kunnen laten doen :P

1,5 meer dan ik had gegokt netjes hoor ;)

ik ga het deze week ook eens proberen maar ik vraag me af of ik die 4,5 haal :o

wel wide grip he :cool:
 
ja net na de buiging van de stang
 
Chewie zei:
ja net na de buiging van de stang
ok dan, van de week weer benen trainen in schoolgym, daar kan ik wel chinnen, zal het daar proberen.
 
MonsterStrength zei:
Succes met chinnen!

dankje, mss een stomme vraag maar is er ook nog een soort techniek die je kan gebruiken of is het gewoon een kwestie van vastpakken en jezelf hoe dan ook omhoog trekken?
 
Goed achteruit leunen met je schouders, je benen kruisen en achter je omhoog trekken zeg maar, en optrekken met ellebogen naar binnen.
 
Back
Naar boven