Fitness Seller

nofear train!'s log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lol!!! :D

Naja you beated me!

Ik weet ook nooit wat er van te denken. 4.5chins en nog zeggen sommige goede chins...:/
 
Welkom bij de low-rep chinningclub :D
 
Is hier een rage om weinig te chinnen :D (niet dat ik beter ben hoor ;))
 
Ik was altijd dol op chinnen :D Ga ook zeker meer chinnen. Chinnen is gewoon lekker vooral omdat sommigen er nog amper 2 reps uit krijgen ;)
 
Azrael zei:
Ik was altijd dol op chinnen :D Ga ook zeker meer chinnen. Chinnen is gewoon lekker vooral omdat sommigen er nog amper 2 reps uit krijgen ;)
als je meer dan 5x kan chinnen ben je een ecto:D ;)
 
(Soulfly) zei:
als je meer dan 5x kan chinnen ben je een ecto:D ;)

ben ik het 100% mee eens! ;)
na mij kwam zon misselijke rat die idd meer reps dan ik deed, maar hij had daarvoor wel gedeadlift met maar liefst 95kilo :rolleyes:
ieder zijn ding zullen we maar zeggen

at chewie: ik zie het niet echt als een overwinning. 4,5 of 5 wat scheelt het, plus moet je een hoop meer gewicht verplaatsen
 
Ik kan 18-20 reps chinnen en +30kg ook 3-4 reps.. zie ik eruit als een ecto?
Omdat het hard werken is wordt chinnen vaak verwaarloosd, met als excuus dat BW te hoog is. Kwestie van consequent op trainen.
 
Metal^militia zei:
Ik kan 18-20 reps chinnen en +30kg ook 3-4 reps.. zie ik eruit als een ecto?
Omdat het hard werken is wordt chinnen vaak verwaarloosd, met als excuus dat BW te hoog is. Kwestie van consequent op trainen.

ik train nog geen 5 maanden dus ik voeg nog steeds nieuwe dingen toe, chinnen is daar nog niet bij gekomen. Maar zoals eerder vermeld wil ik het na de vakantie consequent gaan trainen.
 
Metal^militia zei:
Ik kan 18-20 reps chinnen en +30kg ook 3-4 reps.. zie ik eruit als een ecto?
Omdat het hard werken is wordt chinnen vaak verwaarloosd, met als excuus dat BW te hoog is. Kwestie van consequent op trainen.
Het was ook meer als grapje bedoeld ;) .
Ik ben gewoon slap :(
 
ja klopt...................soulfly is slap :D


nee idd, het was als grapje bedoeld maar dan nog
 
Metal^militia zei:
Ik kan 18-20 reps chinnen en +30kg ook 3-4 reps.. zie ik eruit als een ecto?
Omdat het hard werken is wordt chinnen vaak verwaarloosd, met als excuus dat BW te hoog is. Kwestie van consequent op trainen.
Je bent gewoon een ecto..in die trainingsfilmpjes van je loop je in een speciaal op maat gemaakt pak :P ;)
 
maandag:
borst-biceps


borst:

bankdrukken:
12x40
10x70
7x75
8x80 waarvan 5 zelf, had mss een 6e ingezeten maar de spotter trok zo hard dat het ineens heel licht werd voor de laatste 3 reps.
8x70

hierna had ik geen zin in het incline en decline dumbbell werk wat ik normaal doe, besloot daarom voor wat apparaten te gaan vandaag. ben niet echt een voorstander van apparaten maar voor een keertje is het mss een goede schok voor mn lichaam. Of is dit zeer cker niet zo??


biceps:

standing curl met rechte stang (eerste keer)
8x20
8x30
8x40
4x50
8x40
niet echt fijn voor polsen en wat een gewicht zeg, respect Locust!

standing concentration curl (op rugleuning bankje):
8x12,5
8x15
8x17,5
7x20
7x20
 
Dat is idd een zware concentration curl!
 
woensdag 20-7



schouders/triceps


schouders

miltary barbell press:
8x20
8x40
7x60
8x65 (waarvan 6 zonder enige hulp, laatste 2 met hulp)
6x65

dumbbell press:
8x20
8x25
8x27

midden schouders:
2 oefeningen, gewicht niet van belang

triceps

smaldrukken:
8x60
8x65
8x65
15x50

daarna nog 3 andere oefeningen, gewicht nvt


de rek is er een beetje uit, pokke gym waar ik nu zit maar ja. Ga over 10 dagen op vakantie en als ik terug kom kan ik er weer tegen aan en vanaf september ga ik weer naar een leukere/serieuzere gym. Ben nu 5 maanden aaneengesloten aan het trainen, die 2 weken vakantie heb ik echt nodig om eens bij te komen.
 
Rust zal je vast goed doen! Werkt dat voor jouw btw? 2 pressen voor je schouders?
 
Back
Naar boven