Fitness Seller

nofear train!'s log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

bedankt MS,

donderdag eind juli:
onder-bovenrug:

deadlift:
10x20
8x50
8x100
8x120
6x150 (om en om grip)
6x150 (om en om grip)

Bent over row: eerst keer ik weet nog niet precies hoe je deze het best uit kan voeren qua positie maar de manier waarop ik het vandaag deed:
8x20
8x50
8x70
6x80

one arm dumbbell row:
8x20
8x30
8x36
7x40

2 pull oefeningen (apparaten)

ik wilde ook nog traps trainen maar mijn handen waren kapot en eeltplekken deden erg pijn dus dumbbell shrugs gedaan met 20 kilo gewichten 20 reps for four sets
 
Heel netjes! Voor 5 maand trainen :eek:
 
Leophyte zei:
Heel netjes! Voor 5 maand trainen :eek:
dank je, rug en schouders en benen gaan qua kracht erg goed. borst is waardeloos hoor, triceps ook niet erg goed.

(Soulfly) zei:
6x150 DL nice!:thumbs:
:) ik wilde eerst 6x145kg doen maar wilde de gok wagen en op 150 instappen
moest echt tot uiterste gaan maar het lukte. srry dat ik me niet aan de 6x145 afspraak heb gehouden ;)
 
he dames ben weer terug van vakantie.
ik ga morgen weer een full body low weight training doen en dan vanaf maandag weer aan de bak. dus schrik niet van de enorme gewichten die weer voorbij gaan komen. by the way, ben een bbér geen plér.
 
Gisteren mn eerste training weer gehad, merkte wel dat het ruim 2,5 week geleden was, sneller buiten adem en stuk minder gewicht gebruikt: borst/biceps/buik. Ik hoop in 2 weken weer op oude niveau te zitten.

Ik hoop dat deze rust periode voor een groei impuls kan zorgen, de eerste 3 maanden groeide ik goed en gewicht kan erbij, 4e maand niet echt aangekomen maar wel sterker. de 5e maand stagneerde alles. Ik ga mn best doen om door dit plafond heen te komen:

Allereerst de bijna 3 weken rust, nu minder sterk en 2kg kwijt maar mss is het een goede impuls.
Ten tweede ga ik vanaf 1 september, dus over 2 weken beginnen met een strak voedingsschema, tot nu toe at ik op gevoel maar in het begin kwam ik daardoor te veel vet aan, en mss is het nu qua cals te weinig dus dit moet duidelijker en met discipline.
Ten derde ga ik over 2 weken ook met een ander schema beginnen, hoe dat er uit gaat zien weet ik nog niet precies maar anders word het wel, zit er ook over te denken er een 5e dag aan toe te voegen.

Al met al ga ik de komende 2 weken proberen weer op oude niveau te komen en vanaf 1 september ga ik vol aan de bak. Ik zit dan ook in een nieuwe gym (die ik nog moet zoeken) ik kan dan ook eindelijk naar 7 weken weer eens goed mijn benen trainen, wat nu niet mogelijk is.
 
Je zit zo weer op nivo, en een voedingsschema zal je goed doen:)
 
voor de mensen die het boeit:

vorige week flink getraind, minder gewicht dan voor vakantie maar wel fanatiek, vandaag voor de 2e keer borst-biceps-buik gedaan.
voor borst heb ik gedaan:
BANKDRUKKEN
INCLINE DUMBELL PRESS
INCLINE FLYES
CABLE CROSS

nog steeds niet op oud gewicht, maar borst is ook echt probleem.
deed ik voor de vakantie met moeite 8x75kilo op de bank, vandaag deed ik 8x70 (wel langzaam) voor 3 setjes.
nou was die 75 niet veel maar 70 is wel erg weinig, en ik moest echt 100% geven om die 70 8x fatsoenlijk omhoog te krijgen.

biceps had ik in de vakantie doormiddel van optrekken nog wel 3 keer getraind.
dit kan ik nu ook echt merken want qua gewicht zit ik met biceps al weer ruim op oud niveau, zelf nog een pr'tje op barbell curl (6x50kg) dus das ok.

Voor ik op vakantie ging deed ik 7x65 met military press, nu 6x50 met barbell curl, dan kan een bench press van 70/75 gewoon niet.
Voor een half jaar trainen ist mss ok, maar ik ben met de rest allemaal veel meer omhoog gegaan. Ik vraag me echt af wat ik moet doen om dit bij te trekken. Nu weet ik dat bij bodybuilding gewicht er in principe niet toe doet maar ook qua massa loopt borst nu al flink achter (zover je dat na een half jaar kan zeggen)

al met al houd het me wel bezig, zijn er mss nog wat mensen hier die wat tips hebben qua uitvoering van de bench press, mss dat dat een verandering te weeg kan brengen.
 
Deze week voor het eerst in nieuwe gym getraind, ging lekker tot nu toe.
maandag:
borst-biceps-buik

incline dumbbell press:
8x25
8x30
8x32
6x34(pr)

bankdrukken:
8x50
8x60
6x70
6x70

incline dumbbell flyes(let altijd erg op nauwkeurig uit voeren een fly is geen press, zo voeren sommige hem wel uit lijkt wel):
8x18
8x20
7x22(pr)
6x22

cable cross (heet zo toch?)
8x20
8x30
8x35
7x40

barbell curl:
8x20
8x40
8x45
6x50
6x50

hammer curl (eerste keer):
8x12
8x14
6x16
4x16 gelijk daarna nog 5x14
(echt een vette oefening, maar ook best moeilijk wat het is verleidelijk om elleboog te bewegen, niet gedaan trouwens)

daarna nog een bicep oefening op apparaat waar ik cable cross mee deed.
daarna buik



dinsdag
BENEN!!!!!!
eindelijk naar 3 maanden weer squaten en echt benen trainen.
squaten ging weer moeilijk, traps moesten ook wennen aan stang in de nek.
extra gelet op techniek, net onder paralell rep naar rep.
met weinig gewicht en 100% inzet, maar ja 3 maanden squaten en dan 3 niet, ik mag blij zijn dat ik weer niet bij 50kg begin.
8x40
8x70
8x90
8x100
8x100

leg extension
standing calve raise
standing leg curl

wauw wat heb ik vandaag al een spierpijn in me benen, kon amper naar school fietsen echt zuur.
ik denk dat ze morgen helemaal pijn zullen doen.
en ik ben er blij mee lekker weer het gevoel van spierherstel, echt elk spiertje in mijn quads/hams voel ik, dit heb ik nog nooit gehad.

Ik heb er weer veel zin in en vanaf nu houd ik weer een log bij( niet dat anderen dit boeit maar ok), ik heb op mijn kamer geen internet momenteel dus af en toe maar naar schoolbieb.
 
Gaat weer goed met de benen zie ik wel:)
 
rug

deadlift:
8x50
8x100
7x120
7x140 (om en om grip)
6x150 (om en om grip)
3x160!! (om en om grip)

2 roei oefeningen
1 pull oefening
daarna dacht ik pas aan chinnen, ging dus echt niet meer dus maar niet gedaan.

daarna seated calves raise (losse gewichten) en dumbbell shrugs om en om
15x20-8x30(lamme traps al van andere rug oefeningen)
15x40-8x34
15x60-8x38
15x80-8x40
15x80

daarna buik en onderarmen.

fijne training.
 
Goeie training, en een lekkere DL!
 
maandag 5-9-05

borst-biceps-buik

incline dumbbell press
8x20
8x30
7x34
6x34
6x34

incline dumbbell flyes
8x14
8x18
8x22
7x22
5x22 gevolgd door 5x16

bench press (langzaam)
8x60
8x60
8x60

biceps
standing dumbbell curl
8x14
8x18
8x20 (yes een mooi setjes op 8x20)
8x20
3x22 gevolgd door 5x16

nog 1 bicep en borst oefening en daarna buik.
bankdrukken is vanaf vorig week een bij-oefening geworden, ik ben er niet sterk in en mijn borst groeit voor geen meter dus ga ik wat anders proberen.
komende weken begin ik met incline dumbbells of mss inclien barbell maar geen benchpress meer. benchpress doe ik alleen nog als 3e oefening en dan voor ik hem erg strict en langzaam uit 2sec up, 3sec down.
 
dinsdag 6/9 benen

donderdag 8/9 schouders/triceps

vrijdag 9/9 rug

deadlift
8x20
8x100
8x120
8x155 (om en om)
7x155 (om en om)
1x175 (straps)
1x175 (straps)

BOR (3e keer)
8x20
8x50
8x75
8x80
7x80

pull down (voorlangs)
weet niet hoe zwaar

one arm dumbbell row
8x20
8x36
5x40
6x48
6x48

buik/calves/forarms
 
zo 8x 155kg bij de DL, dat gaat goed. En die 175 is geen PR?
 
Zeg he, vanwaar de straps? Zeker goeie dl - dat wel :P!!
Goei BOR ook. Had je een rustweek gehad ofzo?
 
(Soulfly) zei:
zo 8x 155kg bij de DL, dat gaat goed. En die 175 is geen PR?


ik heb ooit 1 keer 180 gehaald maar daarna nooit meer en dit ging 2 keer goed en ging "redelijk" makkelijk, geen stilstand ed. plus train ik liever niet meer met straps maar moest wel effe
 
idd die straps zijn vrij gay:P vooral bij een 1RM want dan hoef je de barbell toch niet zo lang vast te houden;)
 
Back
Naar boven