Fitness Seller

nofear train!'s log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

nofear train! zei:
ik heb ooit 1 keer 180 gehaald maar daarna nooit meer en dit ging 2 keer goed en ging "redelijk" makkelijk, geen stilstand ed. plus train ik liever niet meer met straps maar moest wel effe
oh dus nu moet ik mijn DL met zowieso met 10kg verbeteren :cool:
 
huckfinn zei:
Zeg he, vanwaar de straps? Zeker goeie dl - dat wel :P!!
Goei BOR ook. Had je een rustweek gehad ofzo?

ik had donderdag traps getraind, op vrijdag was mijn grip waarschijnlijk daardoor ver te zoeken dus heb ik de 175 met straps gedaan. maar vorig week had ik 3x160 zonder straps dus ik denk dat als grip normaal was dat het zonder ook was gelukt.

ik heb geen rustweek gehad maar had tot vandaag geen internet op mijn kamer dus kon weinig internetten.
 
tijdens het deadliften kwam de gymeigenaar en 2 andere oudere (alle 3 40+) staan kijken en begon er wat mee te praten, en van de mannen was een ex-powerlifter, bevestigd door de gym eigenaar begon hij te vertellen over een 300kg dl een 215kg bench (zonder shirt of pak) en een squat die (opgemaakt uit zn verhaal ) nog hoger dan zn dl was. hij gaf me wat tips en lette op uitvoering van mn deadlift. Verder bood hij zich voor als ik eventueel meer wilde weten over pl of als ik wat hulp of aanmoedinging kon gebruiken. dat klonk me goed in de oren natuurlijk want ook al richt ik voorlopig neit op pl, deadlift en squat mogen altijd wat meer gericht zijn op kracht. Het enige nadeel is dat ik bij uitzondering om 9 uur trainde en hij er dan meestal is, ik ben er normaal om een uur of 5-6.

Al met al motiverend gesprekje e.d maar op een bepaald moment hadden we het ove eten (hij at 8500cal per dag in die tijd!!!!! hij zat in de -90 klasse en stond vrij droog (zal dus ecto eigenschappen hebben zou je zeggen)) daarna heeft hij nog bb wedstrijden gedaan op 100-105kg maar waar het me nu effe om gaat.
Hij had een grote afkeer voor vetten, zo min mogelijk eten zei hij!! groeien doe je van carbs en eitwitten en als je geen vetten eet heb je altijd honger en blijf je droog terwijl je groeit. Nu had ik normaal gedacht wat een bullshit maar ja aannemende dat de gym eigenaar gelijk had heeft deze vent het wel vergeschopt in zin hoogtijdagen ook wat nr's ed. Mijn vraag lult hij een end weg of zitten er veel mense op dit forum er naast of is het een mix van beide??
 
Ik sprak ook ooit eens een redelijk grote (lees: voor nederlandse begrippen) bb'er die ook alle vet vermeed. Ongetwijfeld kun je dan wel wat bereiken, maar gezond is het niet. Als die vent gaat zeggen dat je ook geen visolie, levertraan enzo moet eten issie gewoon fout bezig (qua gezondheid), ongeacht of hij jarno Hams of Ahnuld is.
Super prestaties hoor die stats van die PL'er, maar leer van hem wat je kan leren en sla de onzin in de wind (net zoals je een trainingsboek o.i.d. leest).
 
maandag 12/9/2005

borst/biceps/buik

incline dumbbell press
8x20
8x28
7x34
7x36(pr)
6x36

smith bench press (langzaam 2 up 3 down)
8x60
8x70
6x80
6x80

incline dumbbell flyes
8x14
8x18
8x20
(toen iets van techniek veranderd, ik houd vanaf nu mijn onderarmen wat hoger en strek ze niet zo meer, dit deed ik eerst te veel denk ik waar stress op schouders kwam nu is dat minder. Kan ook iets zwaarder gaan nu.)
7x22
6x24(pr)

standing dumbbell curl
8x14
8x16
8x20
8x20

standing hammer curl
8x14
8x18
6x22
7x22

nog 1 borst en een 1 bicep oefening op crossapparaat? isolatieoefening dus.

buik af geraffeld, was al te lang bezig en was ook qua energie op, toch nog 10 minuten los gegaan.
 
Waarom die smith bench press?

nice incline db press !
 
matthieu zei:
Waarom die smith bench press?

nice incline db press !

bankdrukken werkt niet echt voor mij doe hem momenteel als 2e of 3e oefening en voer hem dan met weinig gewicht uit maar wel erg langzaam. Vandaag was de bench lang bezet en besloot ik om maar wat setjes op smith te doen, doe ik normaal nooit, haat dat ding. Maar lang wachten leek me een mindere optie. vandaar
 
Flat db press dan??
 
matthieu zei:
Flat db press dan??

heb je gelijk in maar wilde ook oefening met stang doen als variatie op dumbbells.
anders had ik 3 oefeningen met dumbbell nu dus 2 met dumbbell en 1 met stang ;)
 
dinsdag 13-9-05

benen:
squat:
8x40
8x80
5x120
5x140
3x150
3x160

leg extensions
standing leg curl
standing calve raise



donderdag:

triceps en schouders



vrijdag:

rug

deadlift
8x20
8x60
8x100
6x140
6x150
4x160 (pff)

dumbbell row:
8x20
8x36
8x44
8x48
7x52

pull down (to chest)
.....

toen buik en kuiten.
 
Goeie deads en squats voor een hockey speler ;)
 
maandag

borst/biceps

benchpress:
10x40
10x60
3x80
1x90
1x95

incline dumbbell press:
8x24
8x32
8x36 (pr)
7x38(pr)
6x38

incline flyes:
8x16
8x20
8x22
7x24
7x24

standing barbell curl:
8x20
8x40
7x50
7x50

hammer curl:
8x16
8x20
7x22
7x22

toen nog 1 borst en 1 biceps oefening op dat crossover station.

Ben weer een keer met bp begonnen maar het is gewoon niet te doen. benchpress is gewoon geen fijne oefening. of het door mijn pols komt weet ik niet maar het gaat voor geen meter. de afgelopen maand is mijn incline dummbel press van 6x32 naar 7x34 naar 6x36 en vandaag zelf naar 7x38kg maar mijn benchpress is zelfs geen rep omhoog gegaan. Ook al interesseerd kracht me niet zoveel toch is het jammer dat het zo uitverhouding is maar ja. wel 7x38 op incline :D
 
goeie trainingen!


zitten er binnenkort nog meer PR's in??:D
 
klusmier zei:
goeie trainingen!


zitten er binnenkort nog meer PR's in??:D


dank je Mier,

ik train nu 6,5 maand en de laatste maand heb ik elke training wel dat ik met 1 oefening net wat meer reps of gewicht aan kan das echt weer een stimulans cker aangezien er ook elke week een borst oefening bij zit. Nu nog de daarbij horende groei en ik ben een tevré man
 
rest van de week redelijk getraind, paar feestjes gehad dus niet optimaal gegeten en getraind.
1 pr´tje op donderdag

deadlift:
8x20
8x70
5x120
5x150 (om en om)
4x160 (om en om)
1x180 pr (om en om zonder straps, met riem)
 
goeie training!!


proficiat met je PR !!:D
 
thanks guys

klusmier zei:
goeie training!!


proficiat met je PR !!:D

dank je, het werd weer eens tijd voor een pr he. ;)

maar waar de **** komt trouwens die 1x90bp van je vandaan. een week geleden wast nog 70 ofzo.

edit: je log doorgelopen, nette verbetering dan chef, maar bp niet meer in machine doen he ;)
 
Back
Naar boven