XXL Nutrition

nofear train!'s log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

(Soulfly) zei:
idd biatch je kunt al lang 100 drukken:rolleyes:
wast maar waar ecto, ik kon vorige week net 1 keer 95kg drukken en daar zat nog een stilstand in ook dus de 100 is nog lang niet haalbaar
 
it's all in the head;)



ik weet er alles van:(
 
nofear train! zei:
incline dumbbell press
door bench was mijn borst al verzuurd, welk gewicht ik ook pakte ik kreeg er amper 6 reps uit. toch 5 setjes gedaan:
6x32
6x36
6x34
6x20

Waarom rust je dan niet iets langer uit??

verzuring=onvolledige verbranding van carbs waardoor melkzuur achterblijft gebeurt pas na inspanning langer dan 30 sec. 10 reps doe je 15 sec over..
dus je kan alleen verzuurd raken als je te kort rust tussen je setjes!
ik raak gewoon moe niet verzuurd..

Als je voor de kg's gaat zou ik langer rusten, ga je voor de massa dan moet je totaal anders trainen :p
 
Champ zei:
Waarom rust je dan niet iets langer uit??

verzuring=onvolledige verbranding van carbs waardoor melkzuur achterblijft gebeurt pas na inspanning langer dan 30 sec. 10 reps doe je 15 sec over..
dus je kan alleen verzuurd raken als je te kort rust tussen je setjes!
ik raak gewoon moe niet verzuurd..

Als je voor de kg's gaat zou ik langer rusten, ga je voor de massa dan moet je totaal anders trainen :p


behalve de benchpress ga ik voor massa, maar ik moet opmerken dat ik hier normaal ook geen last van heb maar gisteren wel. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het aan te kort rust lag. want die was zelfs meer dan normaal omdat ik weer fris aan dumbbell press wilde beginnen.

at champ, ik ga gewoon voor massa maar omdat mijn bench press zo achter blijft op bijvoorbeeld dummbel press 8x75 tot 6x38 ga ik benchpress een tijdje iets meer op kracht trainen
 
dins `kick ass` dag

benen/kuiten

squat (wel zon neksteun gebruikt ipv handdoek)
10x20
5x70
5x110
5x130
5x150
5x165 PR
(ik wilde eerst 160 doen maar voelde me goed en dacht 3x165 te doen, dit werd 5x165 waarvan 1 rep niet diep genoeg was, rep3)(toen ik de set af had kwam ik wat in onbalans toen ik de stang weer in het rek wilde doen, maar gelukkig stond er op afstand iemand paraat die ik had gevraagd op te letten)


daarna leg extension:
zwaarste setjes met gewicht van apparaat + 25kg

daarna seated calve raise:
8x70
12x90
12x110
12x90

daarna lying leg curl

daarna dummbell shrugs:
8x40
8x48
8x52 power
8x52 power
20x24
 
wow dikke squat :D :thumbs:

damn ik moet er echt werk van gaan maken, die k*tsquat...
 
Goede squat, zeker gezien je korte trainingservaring!
 
Idd een echte dikke squat zeg.. hoe breed sta je?

een 1rm van 200 is zo wel in zicht!
 
builderB zei:
wow dikke squat :D :thumbs:

damn ik moet er echt werk van gaan maken, die k*tsquat...

bedankt man, jij hebt een veel beter deadlift en bank dan ik

eq_909 zei:
Goede squat, zeker gezien je korte trainingservaring!
dank je

matthieu zei:
Idd een echte dikke squat zeg.. hoe breed sta je?

een 1rm van 200 is zo wel in zicht!

iets breder dan schouderbreedte (wat zou het meest ideaal zijn?)
200 zal nog wel een tijd duren denk ik. ik hoop dat ik voor het eind van het jaar 3x180 op parallel kan. dan is mijn jaar geslaagd. Een deadlift van 200 hoop ik wel nog dit jaar te halen. Jij hebt hem in ieder geval al, en dik ook.
 
ik kan nu nog geen 5x165kg squatten.. iig niet als ik net onder parralel ga... echter op een 1rm ben ik een pak sterker...

maar die 3x180 en 200kg dl gaat je zeker lukken!
 
massa??? en waarom heeft niemand je nog verteld dat je op die manier wel erg langzaam massa bouwt?
 
matthieu zei:
ik kan nu nog geen 5x165kg squatten.. iig niet als ik net onder parralel ga... echter op een 1rm ben ik een pak sterker...

maar die 3x180 en 200kg dl gaat je zeker lukken!

wat is jou top dan? 200? Voor een wedstrijd moet je net onder parralel zitten of niet? Ik zit met die 5x165 OP parallel. Moet ik er dus net onder gaan zitten dan?? heb geen wedstrijd aspiraties verder ofzo.
 
ik zit er met mn sq net onder.
heb in principe 190 gedaan..
maar met een wedstrijd verschilt dat per bond, maar in principe net onder paralel.
 
matthieu zei:
ik zit er met mn sq net onder.
heb in principe 190 gedaan..
maar met een wedstrijd verschilt dat per bond, maar in principe net onder paralel.

oh ok, tot nu toe zat ik meestal op parallel, ik weet niet of het heel veel zal schelen als ik net iets lager ga. maar ja voorlopig had ik het effe zo op parallel.

netjes trouwens een 190max.
 
Champ zei:
massa??? en waarom heeft niemand je nog verteld dat je op die manier wel erg langzaam massa bouwt?

behalve bench/dead/squat is de rest toch gewoon goed ingesteld op mijn doel ofniet ????
 
nofear train! zei:
behalve bench/dead/squat is de rest toch gewoon goed ingesteld op mijn doel ofniet ????

Ik zou juist SQ DL en BP meer reps doen voor massa. 6-8 reps is lekker..
ik zie trouwens geen schouder oefeningen? of kijk ik erover heen?
Als je BP omhoog wilt halen zou ik juist geen 1RM doen voor BP
 
Champ zei:
Ik zou juist SQ DL en BP meer reps doen voor massa. 6-8 reps is lekker..
ik zie trouwens geen schouder oefeningen? of kijk ik erover heen?
Als je BP omhoog wilt halen zou ik juist geen 1RM doen voor BP

mijn schema
maandag: borst-biceps-buik
dinsdag: bovenbenen-kuiten
donderdag: schouders-triceps-buik
vrijdag: bovenrug-onderrug-kuiten

Ik train nu 7 maanden en mijn bovenbenen groeien vrij snel, mijn glutes ook. aangezien ik het niet uitverhouding wil en mijn reet nu wel dik genoeg is ga ik iets lager in reps zitten. Kracht mag/moet toenemen maar massa op benen hoeft niet zo snel te gaan. zelfde voor onderrug
mijn benchpress wil ik iets hoger hebben dus ga ik daar ook wat lager in reps voor. niet echt puur voor borst maar puur voor bankdrukken, andere borst oefeningen zijn wel in verhouding. ik ga voorlopig niet maxen daarop maar houd een 5-5-3-3 aan net zoals op mijn training van maandag.

ps train deadlift/squat/bench pas sinds 2 weken low rep, daarvoorzat ik wel tussen 6-8
 
oke met zo een opsomming ziet het er niet verkeerd uit.. verklaring neem ik genoegen mee :thumbs:
 
nofear train! zei:
wat is jou top dan? 200? Voor een wedstrijd moet je net onder parralel zitten of niet? Ik zit met die 5x165 OP parallel. Moet ik er dus net onder gaan zitten dan?? heb geen wedstrijd aspiraties verder ofzo.

IMO is t altijd handig om een gewicht net onder parallel te kunnen pakken zodat je er zeker van bent..........:D

suc6 !;)
 
Champ zei:
oke met zo een opsomming ziet het er niet verkeerd uit.. verklaring neem ik genoegen mee :thumbs:

Ok gelukkig :D
ps. reden dat je schouders niet veel voorbij ziet komen laatste tijd is omdat die qua kracht redelijk gestagneerd zijn. Ik vind het deshalve onnodig om dan wel elke keer die cijfers hier neer te zetten.
 
Back
Naar boven