MuscleMeat

nofear train!'s log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

klusmier zei:
IMO is t altijd handig om een gewicht net onder parallel te kunnen pakken zodat je er zeker van bent..........:D

suc6 !;)


jij bent gewoon jaloers dat ik die matige 3x160 van jou voorbij ben :p
mss zou net onder parallel beter zijn maar ik houd het voorlopig effe op parallel. Dan ben ik hier in de gym nog steeds 1 van degene die het laagst squat want de meeste zitten nog een stuk boven parallel. En die gasten zijn allemaal sterke beren van 100+
 
nofear train! zei:
jij bent gewoon jaloers dat ik die matige 3x160 van jou voorbij ben :p
mss zou net onder parallel beter zijn maar ik houd het voorlopig effe op parallel. Dan ben ik hier in de gym nog steeds 1 van degene die het laagst squat want de meeste zitten nog een stuk boven parallel. En die gasten zijn allemaal sterke beren van 100+
ik hoef helemaal niet JALOERS te zijn, ik gun het iedereen dat ze maar sterk mogen worden :p

-alleen als mensen sterker worden dan ik, met ongeveer hetzelfde gewicht/lengte, dan is dat voor mij een waarschuwing om er weer flink tegenaan te gaan ( ik kan idd niet zo goed tegen mij verlies, maar t is geen spelletje/wedstrijd,...............toch ??:rolleyes:)

suc6 ermee !:D
 
klusmier zei:
ik hoef helemaal niet JALOERS te zijn, ik gun het iedereen dat ze maar sterk mogen worden :p

-alleen als mensen sterker worden dan ik, met ongeveer hetzelfde gewicht/lengte, dan is dat voor mij een waarschuwing om er weer flink tegenaan te gaan ( ik kan idd niet zo goed tegen mij verlies, maar t is geen spelletje/wedstrijd,...............toch ??:rolleyes:)

suc6 ermee !:D

;)

en nee hoor het is geen wedstrijd :devil:

Ik gun het jou ook hoor :D
 
nofear train! zei:
thanks guys



dank je, het werd weer eens tijd voor een pr he. ;)

maar waar de **** komt trouwens die 1x90bp van je vandaan. een week geleden wast nog 70 ofzo.

edit: je log doorgelopen, nette verbetering dan chef, maar bp niet meer in machine doen he ;)
veel thuis getraind: setjes opdrukken en dippen :D:D

:cool:
 
klusmier zei:
veel thuis getraind: setjes opdrukken en dippen :D:D

:cool:


effectief geweest dan, maar zonder je verder af te vallen.
benchen moet je op een wedstrijd wel los he ;)
net als dat je mss net onder parallel moet squaten :D
 
nofear train! zei:
effectief geweest dan, maar zonder je verder af te vallen.
benchen moet je op een wedstrijd wel los he ;)
net als dat je mss net onder parallel moet squaten :D
ik ben niet van plan , althans voorlopig niet, om wedstrijden te gaan draaien;)

ik train lekker impulsief en dat bevalt me goed ( af en toe wat meer agressie voor topjes!:eek:)

:cool: ben nu ff 1 dagje thuis ( diarree), morgen weer lekker aan t werk; gisteren te lang buiten in de regen blijven staan- we wilden t graag klaar hebben:o)
 
Wow echt vette SQ idd, jammer van die k*t oefeningen daarna;).
Maar goed je bent BBer he:P
 
(Soulfly) zei:
Wow echt vette SQ idd, jammer van die k*t oefeningen daarna;).
Maar goed je bent BBer he:P

daarom he :D

maare die leg extension doe ik meestal in 12rep styl maar gisteren deed ik 6/8 reps en dan zo zwaar mogelijk. heel het blok gewichten van dat ding plus 25kg extra eraan gehangen. Niet om gek te doen, maar de meeste andere mensen met mijn trainingservaring-tijd doen het me niet na :p wel vrij heftig voor zo ver een leg extension dat kan zijn.
 
donderdag

schouders-triceps-buik

military press
8x20
8x60
8x65
6x70
6x70 (zwaar)

small bench press (ter bevordering van mijn bench press in low rep)
8x20
5x60
5x70
3x75
3x80

nog sides raises/tricep pushdown smal en breed en nog 1 andere oefening, daarna buik

military had ik een hele tijd niet meer gedaan, doe hem nu weer om te proberen door dat plateau heen te komen waar mijn schouders op zitten.

small bench press heb ik eigenlijk alleen de eerste maand van mijn training gedaan en nu vandaag weer voor het eerst. Ik ga hem een beetje dezelfde manier doen als de benchpress, hopelijk draagt dat bij aan een sterkere bench.
De rest van de training was in 6-10 rep-range.
 
Mooie MP, en ook smalle bench.
Je stats op deze oefeningen liggen wel in de buurt van die van mij, verschilt 5kg ongeveer. (ik doe ze echter pas sinds kort los, daarvoor bijna alles op machines)
 
Vrijdag k*tDAG

Vanwege wat afspraken kon ik vandaag niet in mijn eigen gym trainen (is van 12 tot 16 dicht)
Dus naar sportcentrum van Universiteit, daar aangekomen wilde ik een riem lenen maar ik had 1 van mijn 2 pasjes niet bij. dus ik kreeg geen riem en ik mocht ook niet trainen. Ik uitleggen dat ik hem gewoon vergeten was en dat ik geen tijd had om terug te gaan naar huis. Maar nee hoor het interesseerde die hond geen zak. Ook collegekaart en fitnesskaart waren niet voldoende, hij wilde de sportkaart.
gezegd dat ik toch ging trainen en gewoon naar hok gelopen en gaan deadliften. na 10 minuten kwam die gast weer en begon te zeiken/schreeuwen en pakte zelfs mijn mp3 weg.
daarna discussie etc.

al met al niet kunnen trainen!!! k*tlijer dat het was en is.

deadlift
8x70
5x120
5x150
3x160
3x165
3x170 (na de 2e rep ging die gast demonstratief voor me staan en begon weer te zeiken, gewoon nog afgemaakt)(stang laat droppen en laten liggen, mag hij lekker al die schijven eraf halen)
 
Wat een bullshit, kon ie niet ff in de computer kijken of je lid was ofzo ???

Je had eigenlijk die 170 op een of andere manier op zijn voet moeten laten vallen, volgens mij doet dat best wel pijn :) Maar goed, misschien niet zo fortuinlijk als je daar ook een opleiding volgt, heb je meteen zo`n reputatie :)
 
Metal^militia zei:
Wat een bullshit, kon ie niet ff in de computer kijken of je lid was ofzo ???

Je had eigenlijk die 170 op een of andere manier op zijn voet moeten laten vallen, volgens mij doet dat best wel pijn :) Maar goed, misschien niet zo fortuinlijk als je daar ook een opleiding volgt, heb je meteen zo`n reputatie :)


Wat ik ook zei of voorstelde, hij wilde dat pasje.

Omdat op zn teen te droppen ging me wat te ver maar toen hij mn mp3speler wegpakte om me als het ware daar weg te krijgen moest ik me effe inhouden.
Maar net wat je zegt, ik wil graag daar mn studie afmaken. Toen hij merkte dat ik telkens zijn argumenten verworp begon hij te vragen naar mn naam. Toen mn tong maar effe ingeslikt en gauw naar huis gegaan :rolleyes:
 
nofear train! zei:
Vrijdag k*tDAG

Vanwege wat afspraken kon ik vandaag niet in mijn eigen gym trainen (is van 12 tot 16 dicht)
Dus naar sportcentrum van Universiteit, daar aangekomen wilde ik een riem lenen maar ik had 1 van mijn 2 pasjes niet bij. dus ik kreeg geen riem en ik mocht ook niet trainen. Ik uitleggen dat ik hem gewoon vergeten was en dat ik geen tijd had om terug te gaan naar huis. Maar nee hoor het interesseerde die hond geen zak. Ook collegekaart en fitnesskaart waren niet voldoende, hij wilde de sportkaart.
gezegd dat ik toch ging trainen en gewoon naar hok gelopen en gaan deadliften. na 10 minuten kwam die gast weer en begon te zeiken/schreeuwen en pakte zelfs mijn mp3 weg.
daarna discussie etc.

al met al niet kunnen trainen!!! k*tlijer dat het was en is.

deadlift
8x70
5x120
5x150
3x160
3x165
3x170 (na de 2e rep ging die gast demonstratief voor me staan en begon weer te zeiken, gewoon nog afgemaakt)(stang laat droppen en laten liggen, mag hij lekker al die schijven eraf halen)

volgende keer zeggen "hou je handen eens op", en dan die stang met 170 in zijn handen pleuren............:D :D


mij had hij niet van me training kunnen weerhouden, trouwens afpakken van je mp3? dat is toch DIEFSTAL ??

bij ons kent iedereen elkaar en is t geen probleem als je eens iets vergeet, zelfs een riem kun je nog lenen van een ander !:cool:


volgende keer beter kerel, laat je niet gek maken => gewoon doortrainen, als die gast gevaarlijk wil doen en een ander in gevaar wil brengen terwijl degene met ZWARE gewichten bezig is, dan kan hem dat zelfs zijn baan kosten !!:eek:
 
klusmier zei:
volgende keer zeggen "hou je handen eens op", en dan die stang met 170 in zijn handen pleuren............:D :D


mij had hij niet van me training kunnen weerhouden, trouwens afpakken van je mp3? dat is toch DIEFSTAL ??

bij ons kent iedereen elkaar en is t geen probleem als je eens iets vergeet, zelfs een riem kun je nog lenen van een ander !:cool:


volgende keer beter kerel, laat je niet gek maken => gewoon doortrainen, als die gast gevaarlijk wil doen en een ander in gevaar wil brengen terwijl degene met ZWARE gewichten bezig is, dan kan hem dat zelfs zijn baan kosten !!:eek:

:D idd een idee, "hier, vangen!!"

maar ja uiteindelijk was ik fout, ik had dat pasje niet bij. Maar zon zero-tolerance beleid zouden ze op een universiteitsgym niet moet hanteren maar ja het zal wel. Hij wilde mijn mp3 meenemen naar de lobby in de hoop dat ik dan ook mee zou komen.

Net voordat ik weg ging, zei hij: Ik vind dat je je excuses wel mag aanbieden.
Toen ik reageerde met: "Moet ik hier nu mijn excuses aanbieden voor het feit dat u tolerantiegrens 0 is?" knapte er iets in hem en heb ik maar rustig aangedaan ;)
 
Back
Naar boven