AndroidHealthClinic

nofear train!'s log

Bezoekers in dit topic

Eindelijk verlost van die kanker tentamenweken, verdomme door ziekte en tentamens bijna 3weken niet fatsoenlijk getraind. Vandaag en morgen train ik een aantal speirgroepen full en een aantal wil ik lichtjes pijnige om ze toch wakker te houden zodat ze volgende week weer kunnen vlammen.
Ik neem u mee naar een training die begon als een nachtmerrie en eindigde als een droom. Ik neem u mee naar 90 minuten van afzien beulen afzien en huilen.


deadlift:
10x60
3x100
3x145 (pff dit voelde zwaar en ik had weinig hoop)

1x165 (ondanks om en om grip had ik totaal geen grip)

1x175 (beter dan 145 maar grip word lastig bij volgende set)

1x190 failed (waar ik bang voor was gebeurd, gewicht komt makkelijk van de grond maar grip is vandaag gewoon niet zoals normaal, net onder knie glipt de stang uit mijn handen)

1x190 (met straps) ( en idd met straps gaat het redelijk makkelijk hebbes)

1x200 failed (met straps) (voor het eerst dat ik 200 van de grond krijg maar ik kreeg mijn benen niet recht genoeg dus failed, maar hij gaat er aankomen)

10x120



BOR:
8x100
6x100
dumbbell row:
8x52
8x52

hierna om licht te pijnigen maar borst gedaan:

bankdrukken:
8x20
8x60
8x80pr
5x85pr
(wat de **** waarom nu wel en niet als ik het wil. Dacht met moeite 70kg setjes te doen want was moe van deadlift/bor.)

hierna nog wat lichte setjes presses en flyes (er weinig puf dus erg weinig gewicht)
hierna nog 2 aparaten om biceps en triceps nog een klein beetje aan te pakken.
 
Damn goeie training!
Maar ga die grip wel goed trainen!
 
(Soulfly) zei:
Damn goeie training!
Maar ga die grip wel goed trainen!


dank je, ben eigenlijk niet van plan om grip apart te trainen. geen zin in eigenlijk maar de voornaamste reden is wel dat grip de laatste tijd geen probleem meer is, had al een maand geen straps meer gebruikt. maar vandaag had ik gewoon geen grip, ook bij de lichte setjes niet. Ik ga ervan uit dat het een op zich zelf staande gebeurtenis was!!
 
Lekkere training man en stevige rows!
 
ik krijg mijn straps volgende week pas, maar zit ook bij 190 met gebrek aan grip...........( al wel 200 half gepakt, maar geen lock out):o

:cool: suc6 ermee !
 
Ondanks dat ziet het er wel goed uit, je bent erg sterk voor iemand die 7 maand traint imo.
 
Metal^militia zei:
Het telt natuurlijk pas zonder straps!!!!


Ik weet niet of je het tegen mij of klusmier hebt, maar idd tuurlijk telt het dan pas. zoals ik al zei heb ik ze afgelopen maand geen 1 keer gebruikt. Maar gister had ik gewoon vanaf binnenkomst slechte grip, maar wetende dat de 185 zonder straps absoluut goed ging zonder straps wist ik gister dat die 190 ook zonder zal lukken.
Over 2 weken ga ik voor 190-195 zonder.

ps: achter 190 staat ook ""hebbes" en geen PR he :p
 
Adema zei:
Ondanks dat ziet het er wel goed uit, je bent erg sterk voor iemand die 7 maand traint imo.


dank je, deadlift gaat best goed idd 6,5 maand geleden was ik nog aan het hannessen met 80kg. Ik ben blij dat het redelijk gaat maar daardoor vergeet ik af en toe dat ik chts een beginner ben en laat ik me te veel meeslepen in die logs van jullie. ;)
 
Je gaat hard!! 7 maand in training en al zulke gewichten, mooie prestatie :thumbs:
 
Je gaat erg hard met je gewichten.
Benieuwd waar dit over een jaar is.
Magnesia hebben ze meestal op vooraad in zaken waar ze klimgear verkopen.
 
nofear train! zei:
Ik weet niet of je het tegen mij of klusmier hebt, maar idd tuurlijk telt het dan pas. zoals ik al zei heb ik ze afgelopen maand geen 1 keer gebruikt. Maar gister had ik gewoon vanaf binnenkomst slechte grip, maar wetende dat de 185 zonder straps absoluut goed ging zonder straps wist ik gister dat die 190 ook zonder zal lukken.
Over 2 weken ga ik voor 190-195 zonder.

ps: achter 190 staat ook ""hebbes" en geen PR he :p


ik train ook liever zonder straps, die zijn er alleen voor mentale training:D :D
 
sterke BOR's.
Ik zou ook je grip wat extra trainen, barbell holds of zo
 
Back
Naar boven