MuscleMeat

nofear train!'s log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Upperbody

Inclinepress 4x60, 4x90, 4x100, 4x110, 120 faalde, 6x100, 2x110
Incline Fly 8x20, 7x30
Pushpress 4x60, 8x50, 8x50
Front lat pulldown 10x80, 8x90, 7x80
T-bar row 10x100, 8x120
Triceps press (stang smal boven het hoofd) 6x40, 4x60, 6x50
__________________




weet je van wie deze training is??
 
Lees soms dat isolatie flauwekul is, de ander doet dan weer isolatie oef. waar hij goed op groeit. Wat zou jij dan goed massa schema vindne Eduard, uitgaande elke spiergroep.
 
Eduard is allergisch voor het woord spiergroep joh :D

Ik denk dat je kan zeggen dat Compound oefening de basis moeten vormen, en over isolatie oefeningen als latere oefeningen in je training de meningen verdeeld zijn wat betreft waarde in winst/massa.
Dan is iedereen blij :)
 
Isolatie is leuk om wat te pompen.. maar dan op het eind van de echte training.

Ik snap niet dat jullie over Ed heen vallen, niet in spiergroepen denken is in de top 5 beste adviezen die je kunt krijgen. Weak bitches.
 
nofear train! zei:
Ja wat, mag ik dat niet zeggen? Jij begint over die isolatieshit.


Het stond er gisteren 2x jankerd :D. Was dus niet serieus bedoeld ;).
 
eduardjanssen zei:
Ben je nu alweeeeer online :D.

:D

Heb net 2 colleges gehad, nu effe de tijd uitzitten tot de gym weer opengaat en dan ga ik trainen bitch!
Vandaag is de dag, als ik me na het opwarmen goed voel ga ik voor de 200kg deadlift vandaag.
 
:thumbs: Doe het!!!!! YOU CAN DO IT....SO DO IT....LIFT THE DAMN BARBELL BITCH!!!!! :D
 
Get angry, and lift that piece of shit right off the floor.
 
jorasho zei:
En, hoe ging 't? :)

scheiten ging goed, als je de training bedoeld;) ik sta op het punt weg te gaan.Ik post het vanavond wel mzzl
 
dinsdag

deadlift/benen



deadlift:
8x60
3x100
3x140
1x175
1x190 pr
1x200 failed (:mad: kreeg hem amper van de grond, grip was het probleem niet, ik voelde me niet zo goed als normaal.)
1x200 failed (doel van de dag was 200, het zat er vandaag niet in, ik had voor de training last van mijn knieen en dat zou een reden kunnen zijn)
3x175
10x100

wel een pr op deadlift dus, maar niet de doelstelling van 200 gehaald.
Ik had wat last van mn knieen en ik was redelijk moe van deadlift.
Daarom geen parallel squat maar FULL SQUAT om de techniek effe onder de knie te krijgen!

8x70 (is toch effe wennen)
8x70 (door het lichte gewicht kon ik wel goed mn voeten verzetten e.d om de beste postie te vinden)
8x90
8x110
8x110 (de 110 was toch al wel redelijk zwaar, maar ja 1e keer plus al flinke deadlift achter de rug dus)

lunge op machine
standing calve raise
leg raises (buik)
 
Mja, het zat er deze week dan helaas niet in. Toch een pr op je deadlift, niet gek. Gewoon volgende week die 200 pakken.

Had je met full squat geen last van je knieën dan?
 
Gunsy zei:
Mja, het zat er deze week dan helaas niet in. Toch een pr op je deadlift, niet gek. Gewoon volgende week die 200 pakken.

Had je met full squat geen last van je knieën dan?

Ik voelde ze daar ook wel, maar niet zo erg dat het echt storend was. Maar ja daarom deed ik ook full squat, niet zo veel gewicht.
 
nofear train! zei:
Vandaag is de dag, als ik me na het opwarmen goed voel ga ik voor de 200kg deadlift vandaag.


nofear train! zei:
1x200 failed (:mad: kreeg hem amper van de grond, grip was het probleem niet, ik voelde me niet zo goed als normaal.)
1x200 failed (doel van de dag was 200, het zat er vandaag niet in, ik had voor de training last van mijn knieen en dat zou een reden kunnen zijn)

Beetje tegenstrijdig..
Misschien moeten laten liggen voor komende week dan?
 
Metal^militia zei:
Beetje tegenstrijdig..
Misschien moeten laten liggen voor komende week dan?

Tijdens het opwarmen ging het nog wel goed, alleen in de buurt van de 200 voelde het niet zo fijn als anders, en kreeg wat meer last van mn knieen.
Maar ik heb in ieder geval die 190 zonder straps dus de training was niet voor niets.
Volgende week ga ik wat hoger in reps en de week erop naar 3-3-3-3 en dan week erop ga ik weer maxen.
 
Max niet te vaak op de deadlift he, zal je prestaties niet ten goede komen denk ik.
 
Man, je mag niet klagen hoor! Je traint nog geen jaar en moet je kijken welke gewichten je al lift.. RAW nog wel! :eek:
 
Back
Naar boven