AndroidHealthClinic

nofear train!'s log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toch mooi een pr, die 190kg dl.
En die fullsquats zijn toch ook best netjes.
 
at leophyte: Ik ben ook niet echt ontevreden, maar ik had gewoon gehoopt op die 200 vandaag dus klein beetje teleurgesteld wel.
Ik train nu zo ongeveer 8 maanden, mijn doel qua kracht voor het einde van mijn eerste trainingsjaar is 190sq-110bp-210dl. Als ik dit haal voor eind februari hoor je me niet klagen. Ik ga wel weer hoger in reps zitten want ik wil nog wel zon 4kg aankomen voor die tijd. Maar ook hoger in hh ga ik nog lekker vooruit in kracht.


at powerblade: dank je, ondanks de teleurstelling na de 200 blijft dat pr op 190 gewoon mooi staan, dus zeker niet voor niets getraind.
Toch gezwicht voor die fullsquat ;) Was ik enigzins eigenwijs vorige week ;) Ik moet zeggen dat ik fullsquat best fijn vind, ik hoef me geen zorgen te maken elke rep of hij wel diep of niet té diep is. gewoon zo diep mogelijk.
Maar vorige week had ik 7x160 zeg maar 6x160kg op parallel, wat zou ik dan in de zelfde vorm op fullsquat moet halen?
 
190 deadlift is ook erg netjes :) 200 zit er zeker wel in, idd gewoon een weekje niet maxen en daarna wel boem 200, of meer ;)
En een lekkere full squat btw.
 
nofear train! zei:
at leophyte: Ik ben ook niet echt ontevreden, maar ik had gewoon gehoopt op die 200 vandaag dus klein beetje teleurgesteld wel.
Ik train nu zo ongeveer 8 maanden, mijn doel qua kracht voor het einde van mijn eerste trainingsjaar is 190sq-110bp-210dl. Als ik dit haal voor eind februari hoor je me niet klagen. Ik ga wel weer hoger in reps zitten want ik wil nog wel zon 4kg aankomen voor die tijd. Maar ook hoger in hh ga ik nog lekker vooruit in kracht.
at powerblade: dank je, ondanks de teleurstelling na de 200 blijft dat pr op 190 gewoon mooi staan, dus zeker niet voor niets getraind.
Toch gezwicht voor die fullsquat ;) Was ik enigzins eigenwijs vorige week ;) Ik moet zeggen dat ik fullsquat best fijn vind, ik hoef me geen zorgen te maken elke rep of hij wel diep of niet té diep is. gewoon zo diep mogelijk.
Maar vorige week had ik 7x160 zeg maar 6x160kg op parallel, wat zou ik dan in de zelfde vorm op fullsquat moet halen?

:eek: 190kg in 8mnd kan je niet over een teleurstelling praten;)
 
ja idd nette prestaties nofear train! erg mooi totaal voor de tijd die je traint!

wacht ff met maxen op DL, dat zal beloond worden met 200+ gewichten!
 
Toch gezwicht voor die fullsquat Was ik enigzins eigenwijs vorige week Ik moet zeggen dat ik fullsquat best fijn vind, ik hoef me geen zorgen te maken elke rep of hij wel diep of niet té diep is. gewoon zo diep mogelijk.
Maar vorige week had ik 7x160 zeg maar 6x160kg op parallel, wat zou ik dan in de zelfde vorm op fullsquat moet halen?

:thumbs: full heerst!

Toen ik een max had van 160 deed ik full 1x140 dacht ik. Het k*ttige is dat ik nu loop te k*tten met mijn linker knie nog steeds. Maar het gaat al steeds beter!

Ow enne goeie training!
 
nofear train! zei:
Ik moet zeggen dat ik fullsquat best fijn vind, ik hoef me geen zorgen te maken elke rep of hij wel diep of niet té diep is. gewoon zo diep mogelijk.

Dat heb ik ook.. ik weet niet of het fullsquat is, maar ik ga gewoon zo diep mogelijk op elke rep, dit is niet extreem veel dieper dan parallel, maar wel heel duidelijk eronder.
 
Hoe doen jullie eigenlijk ATG?

Ik merk dan dat ik mijn onderrug niet meer recht hou en het laaste stukje bol ga.
 
18fitie zei:
:eek: 190kg in 8mnd kan je niet over een teleurstelling praten;)

Nee cker niet maar ik heb ook wel keihard getraind al zeg ik het zelf, vanzelf ging het niet.

builderB zei:
ja idd nette prestaties nofear train! erg mooi totaal voor de tijd die je traint!
wacht ff met maxen op DL, dat zal beloond worden met 200+ gewichten!

dank je, ik ga idd wat langer wachten met maxen. Iemand had me aangeraden om het om de 2 weken te doen maar dit levert me niet meer de gewenste results en genoegdoening. Ik wil het nu daarom pas over 3 weken weer doen, mss daarna pas weer over een maand.

eduardjanssen zei:
:thumbs: full heerst!
Toen ik een max had van 160 deed ik full 1x140 dacht ik. Het k*ttige is dat ik nu loop te k*tten met mijn linker knie nog steeds. Maar het gaat al steeds beter!
Ow enne goeie training!

was die die 160 OP parallel of net ONDER parallel? Ik denk niet dat ik volgende week al 6x140 ga halen (vanuit gaande dat die verhouding van jou ook bij mij zo zou zijn). Maar ja toen ik na 2 maanden helemaal niet squaten weer begon ging ik met flinke stappen omhoog, dus mss dat ik na gewenning zo op die 6x140 zit.

Metal^militia zei:
Dat heb ik ook.. ik weet niet of het fullsquat is, maar ik ga gewoon zo diep mogelijk op elke rep, dit is niet extreem veel dieper dan parallel, maar wel heel duidelijk eronder.

Ik raak met mn reet ook de grond niet ofzo maar ik ga gewoon zo diep mogelijk net als jij, het is in ieder geval wel duidelijk onder parallel. Maar ik vind het bij mezelf moeilijk te beoordelen hoe diep ik nu zit, dat had ik ook bij squat op parallel. Op parallel verstoorde dat af en toe de concentratie omdat ik de goede diepte moest zoeken (niet er boven of eronder). NU ga ik zo diep als mijn lichaam dat toelaat.
 
eduardjanssen zei:
Hoe doen jullie eigenlijk ATG?
Ik merk dan dat ik mijn onderrug niet meer recht hou en het laaste stukje bol ga.

Niet, ik krijg het iig echt niet voor mekaar.. gewoon zo diep als mogelijk is op een verantwoorde manier. Misschien een topic maken waar iedereen z`n squatform filmpjes kan posten om te vergelijken?
 
nofear train! zei:
dinsdag

deadlift/benen



deadlift:
8x60
3x100
3x140
1x175
1x190 pr
1x200 failed (:mad: kreeg hem amper van de grond, grip was het probleem niet, ik voelde me niet zo goed als normaal.)
1x200 failed (doel van de dag was 200, het zat er vandaag niet in, ik had voor de training last van mijn knieen en dat zou een reden kunnen zijn)
3x175
10x100

wel een pr op deadlift dus, maar niet de doelstelling van 200 gehaald.
Ik had wat last van mn knieen en ik was redelijk moe van deadlift.
Daarom geen parallel squat maar FULL SQUAT om de techniek effe onder de knie te krijgen!

8x70 (is toch effe wennen)
8x70 (door het lichte gewicht kon ik wel goed mn voeten verzetten e.d om de beste postie te vinden)
8x90
8x110
8x110 (de 110 was toch al wel redelijk zwaar, maar ja 1e keer plus al flinke deadlift achter de rug dus)

lunge op machine
standing calve raise
leg raises (buik)


datzelfde had ik ook toen ik die 200 wilde pakken

ging makkelijk omhoog maar halverwege gripverlies........:(


gewoon lekker doortrainen, t komt er wel van !:D



:cool:
 
donderdag
schouders-triceps


seated military press
8x40
8x60
7x70 pr
2x75
8x65

staande side raises (vrij strict):
8x10
8x14
8x16
8x18
8x20
8x18

smal bankdrukken
skullcrushers (1e maal)
pushdown


redelijke training, mn schouders zijn echt lam door side raises.
 
Waarom ben jij zo sterk?
check die maffe side raises dan man, sjees :)
Verder doe je ook wel wat isolatie werk? De laatste 2 zijn echte isolatie oefeningen of niet.
 
ik begrijp het ook nie da je in 8maanden zo veel kracht hebt.
 
Gunsy zei:
Waarom ben jij zo sterk?
check die maffe side raises dan man, sjees :)
Verder doe je ook wel wat isolatie werk? De laatste 2 zijn echte isolatie oefeningen of niet.

Ik doe ook isolatiewerk idd, in beginsel ga ik voor massa en kracht dus. Vanaf deze week ga ik weer meer voor massa want ik wil ook nog een kg of 4 aankomen voor ik ga cutten in het voorjaar.
Zo sterk ben ik niet, maar voor 8 maanden is het wel redelijk. Toch ben ik echt met dummy gewichten begonnen maar ben wel vanaf week 1 vrij serieus mee bezig geweest.

18fitie zei:
ik begrijp het ook nie da je in 8maanden zo veel kracht hebt.

Dingen als bankdrukken/smal bankdrukken zijn niet echt bijzonder voor de tijd dat ik train, sommige dingen gaan wel goed.
kracht, zal ook wel een beetje aanleg zijn maar voor ik ging trainen was ik in ieder geval niet echt sterk ofzo. Plus is het de vraag of ik de stijgende lijn kan vasthouden.
 
Hele nette military presses hoor :thumbs:
 
Vanavond geen tijd dus gauw een korte training in de ochtend gehouden!
vrijdag
bovenrug/traps

chinnen (1e keer)
5x5

powershrugs
8x70
8x110
8x160
8x180
6x200
8x160

BOR
8x70
8x90
8x100
6x100
dummbelrow
8x52

seated cable row
gewicht nvt

superset
seated calve raise/leg raises/onderarm
3x50x50/3x15/3x20x18

net wat te weinig tijd, en pas 1 keer gegeten desondanks redelijk getraind
 
dumbbell row's met 52kg? da's stoer :)
Chinnen voelt raar de eerste keer hè? je wordt een beetje gestrechted ( nu moet ik het nog kunnen met bodyweight )
 
Back
Naar boven