Fitness Seller

nofear train!'s log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gunsy zei:
dumbbell row's met 52kg? da's stoer :)
Chinnen voelt raar de eerste keer hè? je wordt een beetje gestrechted ( nu moet ik het nog kunnen met bodyweight )

chins waren erg zwaar, ook kwestie van gewenning maar toch. Ik had er vanaf het begin mee moeten beginnen, toen was ik nog heel wat lichter.
 
Nette training.
Jouw progressie is toch meer dan gemiddeld, jouw krachtstats liggen niet ver achter die van mij, tegen de tijd dat jij 11 maanden traint ben je net zo sterk als ik nu na 11 maanden ben.
 
klasse die vooruitgang in kracht!!!vind dat je hard vooruitgaat vooropgestelt dat het zonder steroiden of prestatieverhogende middelen doet vind ik dat je extreem hard vooruitgaat!!!
 
Powerblade zei:
Nette training.
Jouw progressie is toch meer dan gemiddeld, jouw krachtstats liggen niet ver achter die van mij, tegen de tijd dat jij 11 maanden traint ben je net zo sterk als ik nu na 11 maanden ben.

thanks, van de komende 3 maanden valt 15 december tot en met 6 januari bijna compleet weg ivm met tentamens-kerst-tentamens. desondanks zou het mooi als ik tegen die tijd toch jou stats kan aantikken (ook vanuit gaande dat je dl en sq nog veel zullen stijgen in korte tijd). 140kg op bench zit er alleen niet in voor die tijd:eek: ;)



ded.cop zei:
klasse die vooruitgang in kracht!!!vind dat je hard vooruitgaat vooropgestelt dat het zonder steroiden of prestatieverhogende middelen doet vind ik dat je extreem hard vooruitgaat!!!
:D zeg dan maar extreem hard vooruit. Ik heb me zelf voorgenomen om nooit aan de roids of wat dan ook te gaan. Maar ook al zou ik dat wel doen dan toch cker niet na 8 maanden :D . Naast het feit dat dit veel te vroeg zou zijn ontbreekt het me ook nog aan de kennis en cker aan het geld om zoiets te doen.
 
nou dan is het een mooi compliment niet...0 misschien hebben we aan jou wel een echte powerlifter die records gaat verbreken! hoe staat het met je massa verhoudingen neem aan dat je nog steeds je doel een mooi gespierd lichaam is?
 
ded.cop zei:
nou dan is het een mooi compliment niet...0 misschien hebben we aan jou wel een echte powerlifter die records gaat verbreken! hoe staat het met je massa verhoudingen neem aan dat je nog steeds je doel een mooi gespierd lichaam is?

Ik zie het ook wel als compliment maar sinds ik verhalen van vrienden van mij hoorde dat iemand die ook in het sportcentrum van de universiteit trainde en nogal jaloers was op mijn progressie, tegen andere vertelde dat ik daar pillen voor nam (later bleek dat hij de multivitamine bedoelde) ben ik nogal kritisch als iemand dat tegen me zegt. Maar van mensen op het forum mag ik dat idd als compliment zien;)

Of ik nou een plér word die records gaat verbreken valt nog te bezien:D

In beginsel is mijn hoofddoel massa. Afgelopen 1,5 maand werd ik echter meegezogen in de logs van sommige andere en ging ik wat meer lowrep trainen op de grote 3. Sinds deze week ben ik daar weer mee gestopt. Ik hanteer dus weel gewoon een bbér schema, er vanuit gaande dat kracht ook nog blijft stijgen ga ik hier voorlopig mee door.

Sinds ik 8 maanden geleden begon met trainen ben ik 17kg aangekomen, waarvan ook wel wat kg's vet helaas. bf van 12/13 naar 15/18? Qua massa gaat het wel redelijk dus maar vooral dikte ontbreekt nog. Mijn borst groeit voor geen meter (ook in kracht niet mn sterkste punt) en dat toont toch heel anders gelijk, als dat ontbreekt. Ook de dikte van mijn rug is niet super.
Maar ja, voor borst ga ik weer wat nieuws proberen. In april ga ik cutten en dan kijken wat eronder uit komt. Maar aanleg voor goede massa heb ik in ieder geval niet, desondanks gaat dat me niet weerhouden om een beest te worden!
 
lekkere trainingen kerel !!:D





:cool: suc6 verder.........
 
maandag

borst/biceps

bankdrukken:
8x60
8x60
8x85 pr
8x90 waarvan 6 compleet zelf dus 6x90 pr
8x80

incline dummbel press
8x28
6x34
8x30
8x30
ik voerde hem langzamer uit, met een goede stretch onderin, was een stuk zwaarder.

standing dummbell curl
8x14
8x20
8x24 pr
standing barbell curl (om er weer aan te wennen, vanaf volgende week weer 6 weken barbell ipv dumbbell, de overgang vind ik altijd moeilijk.)
5x50
5x55
2x60
standing dummbell curl
8x22
8x22

incline flyes
8x14
8x20
8x24
8x24

kleine hoek incline dummbell press
8x28
8x30
8x28

apparaat voor biceps (crossoverapparaat dacht ik)
gewicht nvt, wel flink gewicht

daarna biceps slopen:
100x(van 14kg tot 5kg, telkens tot ik niet meer kon en dan gelijk 1 of 2 kg lichter)
100x(14/5)
 
Lekker getraind.
Wanneer wil je rug gaan doen?
Dat zal wel tegen gaan vallen nu je je biceps doodgemarteld hebt. :D
 
Powerblade zei:
Lekker getraind.
Wanneer wil je rug gaan doen?
Dat zal wel tegen gaan vallen nu je je biceps doodgemarteld hebt. :D

Ze zijn vrij hard gemarteld ja:eek: :D
Maar rug doe ik altijd op vrijdag, dus ik hoop dat ze dan weer klaar zijn voor de strijd.

ma: borst-biceps
di: benen-kuiten
wo: rust
do: triceps-schouders
vrij: onder-bovenrug
 
wel machtig volume deze training.
Veel oefeningen tot failure ook.

hoe is het gesteld met de spierpijn vandaag?
 
Gunsy zei:
wel machtig volume deze training.
Veel oefeningen tot failure ook.
hoe is het gesteld met de spierpijn vandaag?

de spieren in mn biceps doen al behoorlijk pijn, mijn borst in rust nog niet zo maar als ik mn armen omhoog doe voel ik het wel. Meestal heb ik pas 2 dagen later de echte spierpijn:eek: dus das morgen.
 
heftige volume training kerel !:eek: :D


:cool: pijn is fijn...................
 
dinsdag

benen

ik voelde me moe en futloos na een lange dag

fullsquat
8x40
8x70
8x90
8x110
8x120
8x110
8x70

static hold (telkens 10 seconden)
100kg
120kg
140kg
160kg (van hier om en om grip)
180kg
190kg
200kg
220kg (vanaf hier met straps, desondanks zwaar)
240kg
260kg

leg extension
4x10xblock

stiff legged dumbbell deadlift
8x34
8x40
8x44
8x44

buik
 
eq_909 zei:
:D Hoe voelde die 260 aan?!
wel eens een nijlpaard vast gehad?;)
ondanks de straps moest ik echt mn best doen de bar vast te houden, 260 voelde niet veel zwaarder dan 240, 280 was mss ook nog wel gelukt maar ik vond het genoeg zo. trouwens eerste keer dat ik holds doe, toch maar af en toe doen voor de grip
 
Ik zie niet echt het nut in om holds met straps te doen.
Je gaat een hulpmiddel gebruiken om het gewicht vast te houden terwijl je ervoor traint om het zonder dat hulpmiddel te redden.
Je kunt beter bijv. 180kg nemen maar dat zolang mogelijk vasthouden in 3 sets. (zet de safetybars net onder de stang, dan kun je hem laten vallen als je het niet meer houdt)
 
:stupid:
Je wilt juist je grip trainen zodat je zonder straps kan trainen, en daarom moet je zonder straps je grip trainen anders heeft het niet echt veel effect.

Btw vorige training inderdaad lekker je biceps gesloopt damn 100 reps :eek: ziek ;)
 
Ik zie hier toch wel zeker het nut van in hoor. Als je maar vaak genoeg een gewicht boven je deadlift 1RM gewicht in lockout gehouden hebt, lijkt je 1RM gewicht veel minder zwaar. Dat je zo je grip er niet mee traint ben ik uiteraard wel met je eens.
 
Back
Naar boven