MuscleMeat

nofear train!'s log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

eq_909 zei:
Ik zie hier toch wel zeker het nut van in hoor. Als je maar vaak genoeg een gewicht boven je deadlift 1RM gewicht in lockout gehouden hebt, lijkt je 1RM gewicht veel minder zwaar. Dat je zo je grip er niet mee traint ben ik uiteraard wel met je eens.

^with smartass

dergelijke oefeningen zijn een goede manier om je CNS even flink aan het werk te zetten! En dat moet je ook trainen! (tenminste als je gym het toelaat....grrmbl)
 
Ja ok :)
Je kan het natuurlijk van 2 kanten zien, cns en grip, maar voor het laatste als je je grip wilt verbeteren schiet dit natuurlijk niet echt op en daar ging ik ook vanuit dat hij ze grip wilt verbeteren dus vandaar ;).
 
:stupid:

Je praat dan over 2 verschillende trainingsdoelen, bijna dezelfde oefening, maar net niet helemaal.
Hij wilde grip trainen, dat doe je dan zonder straps.
Als je rack lockouts wil doen, dan mag je daar rustig straps voor gebruiken.
Je kunt beide natuurlijk mooi supersetten.
 
heerlijk zo'n lekkere zware training !:eek: :D




:cool:
 
klusmier zei:
heerlijk zo'n lekkere zware training !:eek: :D




:cool:

Heb al zeker in 10 threads +- dezelfde commentaren van je gezien, wat tips of iets specifieker is ook altijd leuk :p
 
wimmos zei:
Heb al zeker in 10 threads +- dezelfde commentaren van je gezien, wat tips of iets specifieker is ook altijd leuk :p



excuus voor mijn eentonig commentaar ( ik heb soms zware dagen, en wil dan toch commentaar geven.................)


ik zal er in vervolg beter op gaan letten................:o
 
Ik vind de commentaren van klusmier altijd wel lachen! Meestal is het een bonte verzameling van smilies :D
 
hey stop eens met topicverkrachting!

by the way, waar is soufly gebleven, doodgeslagen?
 
schouder-triceps-traps

military press
8x20
8x20
8x60
3x5x70
8x60

tate press (1e keer, damm best moeilijke oefening)
8x14
3x8x18

powershrugs (alles met straps, grip was zuur van dinsdag plus morgen rug dus grip sparen)
8x140
8x160
8x180
3x6x200

side raises
6x8x16

behind the back shrugs (1e keer)
8x50
8x100
2x8x150

pushdown
3x8xblok

rope pushdown
3x8x3/4blok

seated calve raise
3x20x100
 
Goede MP daarzo.
En je powershrugs gaan ook vooruit.
 
Behoorlijke MP heb je daar idd! :thumbs:

shrugs gaan ook lekker!
 
Ga 's fatsoenlijk trainen man!








:D
 
vrijdag te brak van uitgaan dus niet getraind.

maandag:

om de rugdag een beetje in te halen toch nog deadliften, was al weer 14 dagen geleden.

deadlift:
8x20
8x60
5x100
5x140
6x160 pr
3x1x180
3x180(straps)
deadliften ging wel redelijk, moest wel weer een beetje wennen, voortaan niet langer dan 10 dagen niet deadliften.

incline barbell benchpress (2e keer):
8x50
8x70
6x80 pr
6x80
ging wel ok, ik merkte wel dat ik al dl had gedaan maar niet al te veel. Ik kreeg hem nu beter onder controle, gammele constructie waar de stang in ligt maar desondanks tevreden.

flat barbell benchpress:
8x80
6x85
6x75
die incline hakte erin, toch nog redelijk. vorige week deed ik hem als eerst en deed toen 6x90.

standing dumbbell curl:
8x14
8x22
8x24
8x24
geen barbell curl zoals gepland, ik had last van mn pols en bij barbell curl was die pijn te erg en ik wilde ook niets forceren.

incline dumbbell flyes:
8x16
8x20
8x22
8x26 pr

hammer curl:
8x24
8x26
8x28 pr
6x30 pr

preacher dummbell curl:
8x16
6x22
deed te veel pijn aan linkerpols.

dummbel shrugs:
4x8x52
2x15x34

buik
5x15
 
beste volume training kerel!:eek:


waarom die verschillende reps bij deadlift?


;)
 
Back
Naar boven