XXL Nutrition

nofear train!'s log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vanwaar de ®, denken jullie?
(The Locust)
 
eduardjanssen zei:
Waarom of? Gewoon groot en sterk. Gewoon varieeren in je reps, sets en oefeningen.

Je hebt altijd een nummer 1 en 2, ook al is 't verschil miniem :D
 
punt is dat ik voorlopig highrep blijf zitten (6-10) bij de meeste oefeningen.
punt is ook dat ik niet echt aanleg voor spiermassa heb denk ik, en sinds 2weken weer op highrep op grote oefeningen heeft me weer 2kg zwaarder gemaakt, of komt dat door de cal inname.
punt is ook dat ik voor me zelf had afgesproken zoiezo het 1e jaar zo als nu te trainen, dus tot eind februari no changes.
ik zou trouwens liever strongmencompetition doen dan powerliften maar ja dat zit er zoiezo niet in de 1e 10 jaar denk ik :D
 
Gisteren toevallig MTV gezien? Zo'n 19 jarige Amerikaanse jongen deed aan strongmen, had z'n eerste wedstrijd. Volgens mij won hij die, en verdiende direct de prof. licentie.
Zulke trainingen zijn vaag joh, heb je een hele verzameling spullen voor nodig wil je uberhaupt ervoor gaan trainen.

powerlift wedstrijden meedoen is wat dat betreft makkelijker. Denk dat jij opzich wel potentieel hebt, als je ziet wat je in zo'n korte tijd hebt bereikt.
 
Dit weekend 2 keer uitgeweest, dus 2 keer laat naar bed, niet goed gegeten, en 2x6bier op.
Voorlopig doe ik dat niet meer want de training, cker het begin ging k*t!

bankdrukken:
8x60
3x8x80
8x70

incline dumbbell press:
8x28
2x8x32
6x34
8x28

standing dumbbell curl:
8x20
8x24
6x26 pr
8x24

barbell shrugs:
8x70
8x110
8x140

powershrugs (met straps):
8x160
8x200
5x220 pr
6x210 pr
6x200

incline dumbbell flys:
8x16
8x20
8x22
8x24
8x22

hammer curl:
8x20
8x26
3x6x30

fly machine:
8x3xblok

concentration curl:
3x10x14
 
Toch een flink volume, die training van je!

En wat is nou 2x6 bier man?? Ik zuip geregeld 10-12 pilsjes :beerbang: op de zaterdagavond en dan is het gewoon zondag trainen!! :P
 
oh ja, ik heb ook nog powerclean geoefend voor den eerste maal.

5x20
5x50
5x60
5x70

mn techniek is cker niet optimaal, ik ga hem gewoon een paar weken oefenen, heeft niet de hoogste prioriteit dus.
 
RubenSossa zei:
Toch een flink volume, die training van je!
En wat is nou 2x6 bier man?? Ik zuip geregeld 10-12 pilsjes :beerbang: op de zaterdagavond en dan is het gewoon zondag trainen!! :P


volume was wel ok idd

het bier was niet zozeer het probleem, maar 2 keer om 4.30 naar bed en in de ochtend door kabaal vroeg wakker heeft me genekt denk ik
 
nofear train! zei:
volume was wel ok idd
het bier was niet zozeer het probleem, maar 2 keer om 4.30 naar bed en in de ochtend door kabaal vroeg wakker heeft me genekt denk ik

het gebeurd mij ook wel vaak..

laat naar bed.. ****ing dronken :P en dan zou 12 bier nog weinig zijn.. heb wel regelmatig mn donderdagen gehad dat ik 0,5 liter bacardi lemon op had :rolleyes:

op die manier vergeet je niet wat lol is.. ook al heb ik het de laatste tijd weer een beetje te erg gemaakt..

je training ziet er goed uit! top!
 
al met al toch best een aardige training:D :D


volgende keer, wat meer rust => meer PR's ;)


:cool:
 
dinsdag
zonder specifiek schema naar gym gegaan, pas 2 maal gegeten en het was al 16.15 (ik slaap te lang :mad:)
deadlift:
5x20
5x60
5x100
1x120
1x140
1x160
1x180
1x190
1x190
toen maar besloten schouders te trainen
seated dummbell press:
5x20
5x26
5x30
(de bedoeling was om wat lager in rep te gaan, ik zit al 2 maanden vast met dummbell press, meestal met moeite 8x30 soms 6x32, maar vandaag was anders dan anders:cool: )
5x34 pr
toen wilde ik 3x36 proberen, maar er kwam iemand achter me staan die er vanuit ging dat ik een setje ging doen, ik wilde neit afgaan door bij 3 te stoppen
8x36 waarvan 6 zelf, dus 6x36 pr
toen werd ik gek en arrogant
8x38 waarvan 6 zelf, dus 6x38 pr!!!!!!!
training was vet, vet dik pr op dummbell press (schouders)
side raises:
6sets
standing olympic hold barbell press
4sets
schuine buikspieren
3sets
kuiten op legpress
5sets
 
Laatst bewerkt:
Sow, dat is een flink pr man!
Keep it up.
 
Deze stats zijn echt ziek voor nog maar 9 maand trainen damn benieuwt hoever jij wel niet bent over een jaar of 5

stats afther 9 months of training:
bp:6x90
sq:6x170
dl:3x180

Kan je me ff uitleggen wat het verschil tussen normale barbell shrugs is en powershrugs? Want als ik normale shrugs doe zit ik pas net boven de helft :p

powershrugs (met straps):
8x160
8x200
5x220 pr
6x210 pr
6x200
 
Nette Deads en DB presses Lambik! Keep it up! ;)
 
Xtreme_BODY zei:
Deze stats zijn echt ziek voor nog maar 9 maand trainen damn benieuwt hoever jij wel niet bent over een jaar of 5
stats afther 9 months of training:
bp:6x90
sq:6x170
dl:3x180
Kan je me ff uitleggen wat het verschil tussen normale barbell shrugs is en powershrugs? Want als ik normale shrugs doe zit ik pas net boven de helft :p
powershrugs (met straps):
8x160
8x200
5x220 pr
6x210 pr
6x200

Volgens EQ909 kan ik geen oefeningen uitleggen maar ok,
ipv de normale shrug beweging ga je in de opwaartse beweging erg explosief te werk.
Die explosiviteit breng je teweeg door je hielen op te tillen,
zoek anders effe op inet;)
een cheatshrug is het eigenlijk
 
Heerlijke training weer kerel!
Ik sluit me aan bij Xtreme, je gaat echt ziekelijk hard!
 
je word echt sterk geloof ik! snap er niets van maar je komt niet veel spiermassa aan?
 
Back
Naar boven