AndroidHealthClinic

Nog 100 punten en TJOOKY heeft zijn balkje (bedank speach voor jullie allen) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tjooky

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
4.977
Waardering
2
Ja dames en heren het is bijna zover. Ik heb alvast een soort van speach voorbereid voor dit heugelijke feit en wil die delen met jullie allen.

Uhum.. beste dbb leden. Graag wil ik jullie allen danken voor het feit dat ik in deze zeer korte tijd, vol van leerzaamheid, lol en gezelligheid tot deze prestatie van formaat heb mogen geraken. Het balkje is op DBB uitgegroeid tot een soort van statussymbool van ongekende hoogte. En ik als member ben verheugd en tot op zekere hoogte zeer trots mij te mogen voegen bij de groten en grondleggers van dit forum.

Mijn dank gaat uit naar mijn ex vriendin Stefanie, die, door haar naakte lichaam (al dan niet onwetend) aan ons te showen in het topic over ex vriendinnen, mij een boost van 400 punten heeft gegeven, zodat ik nu op 2900 sta.

Verder gaat mijn dank uit naar ieder die zijn blijk van waardering aan mij heeft geschonken in de vorm van Karma op mijn reacties en topics hier op dit forum.

:P grappie zo lul ik helemaal niet hoor...
 
vooruit... 60 puntjes erbij
 
2955

Nog 45

Thnx gasten!
 
Tadaaaaaaaaaaa

Mijn eeuwige dank gaat uit naar Peoples die me het laatste zetje heeft gegeven...
 
gozer, je moet er nog 1000 :roflol:

4000 punten moet je hebben voor een balkje...
 
ja ik zag et :o

:headbang::huilen::janken::fire::slap::toilet:
 
Geef je geen Karmafest?

EDIT:

moet Karma verdelen:(
 
de tering dit is wel erg:P

maar ik ga mijn belofte waar maken. Morgen heb ik een balkje!!!!
 
ik zal de eerste wel weer zijn:


wie of wat is een tjooky?
 
Hi Tjooky,

je kan ook een leuk homobandje gronden om meer karma te krijgen, zoiets ofzo :

:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik zal de eerste wel weer zijn:


wie of wat is een tjooky?

Een tjooky

tjook

jonko

spliff jointkneiter/knetter, fakkel, jamba, Jamma, juba, arie, blow(tje), jonko/jonkel, Johnny Blaze, Blaze/Blazin' doobie, dutchy, spliff, Jay/J, toeter, dikke, toef, Sjaak, snaak, blunt/bloenoe(joint gemaakt met een sigaar), pretsigaret, paap, pet, toet, dro, pief, knetter, ketser, vette jonge, Mattie, Knek, Sjakiebaf, bone, doeloe, Chupa Chup, chaiba, bigstick, bout (joint langer dan +- 15 cm), Mary J, Boerenkool, groene dame,wierie, Bob (meestal een grote joint uit meerdere vloeitjes), Bob Marley, Snoop Dogg, Skopepl, Mammoethoorn en Wakkatoekie. Een 'overdreven' dikke joint wordt ook wel dikke pampa of trekschuit genoemd

En voor de Belgen onder ons:

frietzak, toet, jameske (= een j'ke?), jong, toeter, tuyt, pitje, groene sigaret, midget (dit is dan een kleinere joint gerold met een normaal vloeitje) en 'porro' (naar het Spaans) frequent gebruikt. Op sommige plaatsen in België wordt een dikke joint ook wel een Bamps genoemd.

Betekent dus het zelfde als jonko;)
 
aaah.. kloontje van jonko :P:P
 
BROERTJUHHHHHH!!!!!! :eek:
 
heheh dacht dat tjooky wel algemeen bekent was. FF een tjook roken... In ieder geval in Utrecht en omstreken werd dat veel gebruikt hoor :D

En nee geen kloon maar een waardig synoniem ;)
 
Back
Naar boven