AndroidHealthClinic

Nog 100 punten en TJOOKY heeft zijn balkje (bedank speach voor jullie allen) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2000 in 3 dagen :cool:
 
Non 45 punten ik heb m'n kroontje. :cool:
 
Karmadag vandaag!!
 
gefeliciteerd met je groene staaf :clap::wave2:
 
Thnx allemaal:D
 
Ja dames en heren het is bijna zover. Ik heb alvast een soort van speach voorbereid voor dit heugelijke feit en wil die delen met jullie allen.

Uhum.. beste dbb leden. Graag wil ik jullie allen danken voor het feit dat ik in deze zeer korte tijd, vol van leerzaamheid, lol en gezelligheid tot deze prestatie van formaat heb mogen geraken. Het balkje is op DBB uitgegroeid tot een soort van statussymbool van ongekende hoogte. En ik als member ben verheugd en tot op zekere hoogte zeer trots mij te mogen voegen bij de groten en grondleggers van dit forum.

Mijn dank gaat uit naar mijn ex vriendin Stefanie, die, door haar naakte lichaam (al dan niet onwetend) aan ons te showen in het topic over ex vriendinnen, mij een boost van 400 punten heeft gegeven, zodat ik nu op 2900 sta.

Verder gaat mijn dank uit naar ieder die zijn blijk van waardering aan mij heeft geschonken in de vorm van Karma op mijn reacties en topics hier op dit forum.

:P grappie zo lul ik helemaal niet hoor...

Amen. :bow:

aaah.. kloontje van jonko :P:P

BROERTJUHHHHHH!!!!!! :eek:

:D

Non 45 punten ik heb m'n kroontje. :cool:

Ja hoor, issie dan.
 
hoe doet ie dat zoveel punten in drie dagen hmmmm een fotootje posten van een ex wil dus goed helpen....


en zo te zien heeft Zelda ook zijn kroontje
 
tijd om eens wat terug te gaan geven dan? :mad:

btw, je karma power blijft wel een beetje achter.. hoe berekenen ze die? posts/karma verhouding?
 
tijd om eens wat terug te gaan geven dan? :mad:

btw, je karma power blijft wel een beetje achter.. hoe berekenen ze die? posts/karma verhouding?

  • Voor elke 365 dagen dat je geregistreerd staat krijg je 1 karma power pt.
  • Voor elke 1000 posts die je plaatst krijg je 1 karma power pt.
  • Voor elke 1000 karma punten die je bezit krijg je 1 karma power pt.
Het hoogste aantal power punten dat je kan bezitten (en dus per keer kan weggeven) is 60.

Ben pas sinds juli lid en heb nog niet zoveel posts dus daarom ook weinig power :(
 
Back
Naar boven