MuscleMeat

Nog 1x: nakuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
OK,

Ik had dus dit staan als kuur:

Kuur:
Week 1-2 :1000mg Testosteron enanthaat /wk

Week 1-4 : 30mg Dianabol /D

Week 1-10 : 1000mg R-ALA (4 caps) /D

Week 3-10 : 500mg Testosteron enanthaat /wk

Week 9-12 : 3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen

Week 13-14 : 40mg Nolvadex /D

Week 15-16 : 20mg Nolvadex /D

Week 16-19 : 3 Mariadistel caps /D

Week 16-19 : Creatine


Maar nu lees ik hier weer:http://www.bodybuilding.com/fun/cathcg.htm

Stacking and Use:

You would normally opt to use HCG after you've done a long cycle, usually 8 weeks or more. Note that almost all proper cycles are 8 weeks or more in length, its just that some beginners have a phobia of needles and opt to waste their time with an all oral stack first, in which case the cycle wouldn't be longer than 6-7 weeks. In these cases too HCG can have a use, but most of the time testicular atrophy will not have progressed to such a stage that it is an absolute necessity. In any case, you should run it about 3 weeks, totaling about 4 shots. One every 5-6 days. Start off with one shot of 3000 IU somewhere in the last week of your stack, then another 3000 5 days later, then drop to 1500 5 days later and a last shot of 1500 6 days after that. Sometime after the second or third shot, therapy with Nolvadex or clomid should be commenced and continued for 4-5 weeks. How to do this, I refer you to the Nolva/clomid profile.

In any case, I'll repeat it again, since it is important. HCG IS and always will be an important part of post-cycle recovery, but it should never be run too long or at too high a dose and should always be accompanied by the use of either Clomid or Nolvadex. The use of Clomid or Nolvadex should also be continued at least 2 weeks after HCG is discontinued to avoid the HCG causing problems.

Kan je dan niet beter dit doen: ???

Week 9-12 : 3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen

Week 11-12 : 40mg Nolvadex /D

Week 13-14 : 20mg Nolvadex /D


PS: Hoe kan je als de HCG in flesjes van 2500IU zit 3000IU zetten? 't Flesje met dan 2000IU afdekken en in de koelkast zetten ofzo?

Of dan gewoon 5000/5000/2500/2500IU?
 
je kan het wel in de spuit laten zitten, doe je er een andere naald op.
 
Maar dan wel in de koelkast bewaren? Of op kamertemperatuur?

En welk van de 2 nakuren is dan meer aan te raden?

Tnx!
 
Probeer naalden te krijgen met een kap over de naald, en naald pas verwisselen vlak voor 2e gebruik. (Maybe a bit obvious maar ik wens je het beste toe).

En wat betreft hercules bouw .... zodra miijn temperatuur weer onder 37.5 is zal ik kijken of ik weer wat zinnigs kan zeggen.
 
weet je ook wat goed is als nakuur; winstrol,
heeft korte halfwaarde tijd en isn antioestrogeen, zorgt voor goede spierharding....
Als je hiermee afbouwd, dan zul je ook meer massa behouden... dianabol en test...hmmmm...dat gaat zeker een zooi vocht vasthouden, wat mij wel eens verteld werd: zelfde als afvallen met een chocolade dieetje..
Maar gooi 2 weken winstrol erin op t einde van je kuur, dan nolva of tijdje clomids erna...
hcg tijdens kuur, niet na... HCG stelt herstel nl. ook uit...
 
jweigeman zei:
weet je ook wat goed is als nakuur; winstrol,
heeft korte halfwaarde tijd en isn antioestrogeen, zorgt voor goede spierharding....
Niet als nakuur, maar wel als "afsluiter" van je kuur. Bijv in de 2 laatste weken. Want het blijft je axis drukken, al is het niet veel.
 
bedoel ik ok...
 
In de nakuur is m.i. wel plaats voor clenbuterol en anavar. Deze drukken de hpta niet maar welken wel antikatabool (totdat je eigen test woor op peil is en je kunt stoppen)
 
Clenbuterol is anabool bij dieren maar katabool bij mensen.

Groet Smalluser :thumb:
 
Ook anavar is een steroïde, en kan dus (al is het heel weinig) de eigen productie verstoren.

Het enige wat i.m.o. in je nakuur kan is:

Oestrogeenblokkers
Anti-androgenen
Niet-hormonale supplementen
HCG
SLIN
HGH
 
admin zei:
Ook anavar is een steroïde, en kan dus (al is het heel weinig) de eigen productie verstoren.

Inderdaad, maar de kans op onderdrukking en als het al gebeurt de mate waarin is zo klein, dat het een mooie uittree zou vormen voor een kuur en zo het lichaam een kans op vloeinder herstel met als gevolg beter behoud van de massa.

Wat betreft dat catabole werking van clen wordt er veel beweerd maar weinig is hard te maken. Voor mij persoonlijk heb ik een duidelijk anti-catabole werking geconstateerd gedurende een keto dieet.
 
OK, even concreet voor mijn geval dus: :)

1) Welke van de 2 nakuren is aan te raden qua tijdsschema?

Week 9-12 : 3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen
Week 13-14 : 40mg Nolvadex /D
Week 15-16 : 20mg Nolvadex /D

of

Week 9-12 : 3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen
Week 11-12 : 40mg Nolvadex /D
Week 13-14 : 20mg Nolvadex /D

2) Wel of geen Winny oid als extra afsluiting toevoegen?

Alvast bedankt!
 
Kick.

Anyone? ???
 
Clen catabool bij mensen? Is dat niet wat kort door de bocht?

Verder zou ik over de hoeveelheid HCG niet supermoeilijk doen. Als de flesjes 2500 IU zijn en je wilt per se de dosis aanhouden die Peter voorschrijft (is ook maar een mening, with all due respect :D) koop er dan een paar extra. Je krijgt binnen wat je wil en geen gedoe met spuiten in de koelkast, slechte hygiene, etc.
 
MrJ zei:
OK, even concreet voor mijn geval dus: :)

1) Welke van de 2 nakuren is aan te raden qua tijdsschema?

Week 9-12 : 3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen
Week 13-14 : 40mg Nolvadex /D
Week 15-16 : 20mg Nolvadex /D

of

Week 9-12 : 3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen
Week 11-12 : 40mg Nolvadex /D
Week 13-14 : 20mg Nolvadex /D

2) Wel of geen Winny oid als extra afsluiting toevoegen?

Alvast bedankt!


Het laatste. Geen winny om af te sluiten. Stick 2 the basics.
 
Back
Naar boven