XXL Nutrition

nog 5 weken diana erbij?

Bezoekers in dit topic

elberto

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 okt 2002
Berichten
6
Waardering
0
een vriend van mij heeft bijna zijn 8 weken kuur eropzitten
500mg sus per week, hij is ongeveer 8 kilo aangekomen maar hij is er niet tevreden mee wil diana erachter gooien een diana kuur van 35 mg per week voor 5 weken
Wat vinden jullie ervan is dat verstandig of zeggen jullie bewaar het voor de volgende kuur
Als die het toch gaat gebruiken wanneer moet die er clomid achter aan nemen alvast bedankt voor jullie reacties
 
Bewaar die dianabol maar voor de volgende kuur, ik weet uit ervaring met 1 van mijn eerste kuren dat het niet werkt, volgens mij is de kans groot dat je dan meer gewonnen massa gaat verliezen.

Clomid ongeveer een week na de laatste spuit starten, aangezien het sust is volgens mij nog eerder (5 dagen)
 
Originally posted by susty24
Bewaar die dianabol maar voor de volgende kuur, ik weet uit ervaring met 1 van mijn eerste kuren dat het niet werkt, volgens mij is de kans groot dat je dan meer gewonnen massa gaat verliezen.

Clomid ongeveer een week na de laatste spuit starten, aangezien het sust is volgens mij nog eerder (5 dagen)

3 weken na laatste inj. beginnen met clomid. 5 dagen? Lol :rolleyes:
 
wanneer clomid

Originally posted by Geoffke


3 weken na laatste inj. beginnen met clomid. 5 dagen? Lol :rolleyes:

Werkt sustanon 3 week lang door?? hoe zit het dan met deca en bijv test enanthaat?
 
Sustanon bestaat toch uit 3 verschillende esters??
 
4 volgens mij
 
Re: wanneer clomid

Originally posted by susty24


Werkt sustanon 3 week lang door?? hoe zit het dan met deca en bijv test enanthaat?

De ester die het langst duurt, werkt 3 weken...
 
Back
Naar boven