XXL Nutrition

Nog 6 dagen voor de kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Compound

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2010
Berichten
52
Waardering
1
[Afbeelding niet meer beschikbaar]12 weken test 1250mg en deca. nakuren met nolvadex en creatine
 
[Link niet meer beschikbaar]12 weken test 1250mg en deca. nakuren met nolvadex en creatine

Ik ben breder dan dit en ik kuur niet.
Je kon er dus nog veel meer naturel uithalen.

Maar dat wou je vast niet horen.
 
Succes dan maar ;). Fysiek valt meer van te maken zonder aas. Maar trouwens ik lees wel is wat maar is 1250mg niet erg veel correct me if im wrong o_O
 
Ik denk dat hij bedoeld 250mg, en inderdaad absoluut geen fysiek om te gaan kuren, lame!
 
Is dat bij elkaar 1250 of wat the ****? Haha, 1250mg test lijkt me wat overkill, en de hele 'je kan nog makkelijk 20kg natural gainen' speech zou ik je ook maar besparen. Succes!
 
Rare url staat er in de eigenschappen van je pic. Succes met je kuur :thumb:
 
haha stelletje amateurs. wat is er hier mis aan? ik moet alleen nog wat meer spuiten halen zaterdag.
 
Haal voor mij ook ff wat spuiten dan:(

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

En nu is het wachten op een link van compound waarin onzin wordt aangeboden.
 
haha stelletje amateurs. wat is er hier mis aan? ik moet alleen nog wat meer spuiten halen zaterdag.

:roflol:

facepalm

edit: je ziet toch zelf ook wel dat je niet bepaald je natuurlijke grens hebt bereikt?? Je hebt net aan een beetje spierontwikkeling :rolleyes: Hoe lang train je, 12 weken kuur en daarvoor 1 week natural?
 
Laatst bewerkt:
haha stelletje amateurs. wat is er hier mis aan? ik moet alleen nog wat meer spuiten halen zaterdag.


Arnoldfan? Welcome back bro..

Wat is hier mis mee? Dit is een fysiek van iemand die zijn hele leven bij zijn moeder op de bank heeft gelegen en chips heeft gegeten spelend met zijn playstation.

En dan op 1250mg test per week :roflol:
 
2v3pte0.jpg
 
nee geen 1250mg test maar samen!!
 
ik wacht met smacht op het eindresultaat, dus foto's posten hé!!
 
hoe bedoel je hoeveel test en deca? gewoon wegen tot ik 1250mg heb en dan inspuiten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven