MuscleMeat

nog een beginnerslogje

Bezoekers in dit topic

and we're back ... 2,5 weken flink ziek geweest en dus totaal gebrek aan energie ... ; helaas wel veel te veel slechts gevreten en dus kilootje (ik vermoed vet :p) erbij ; gisteren eindelijk terug kunnen trainen maar dus nog redelijk rustig (althans, dat was de bedoeling !)

dag 24:
sumo squat:
20x6x1 - 50x6x1 --- 70x5x1 --- 90x5x1 --- 100x5x3
opnieuw techniek techniek techniek :-( Zou eens een hele week met een quasi lege barbell moeten trainen maar dan lijkt het alsof je niet getrained hebt :D Volgende keer toch maar even iets lager en één hele training op techniek werken ...

deadlift:
50x5x1 --- 80x5x1 --- 120x3x1 --- 155x1 --- 160x1 (PR !!)

pull-ups
BWx5x3

alternatig dumbbell curls:
14x(10x2) --- 16x(10x2) --- 18x(10x2)

voldoende voor eerste keer terug; dinsdag terug borst, triceps en bovenrug ...
 
gaat goed man...elke week pr's zette is wel goed voor de mind!
 
gaat goed kerel!!!:D:D
 
wat is je BW eigenlijk? toch niet slecht na 3 maanden trainen!

EDIT: het is maandag. het staat in je sig 88kg
 
Tering, je gaat hard man!
 
bedankt voor de positieve commentaar ! ben op zich wel tevreden met resultaat , alleen is er nog weinig "lichamelijke" verandering te zien (hoewel ik onder het laagje vet toch het gevoel heb dat alles al flink wat strakker / sterker geworden is :p) ; heb m'n voeding nog niet helemaal op orde (snoep veel te graag maar het is véél minder dan vroeger ... Binnenkort toch eens een aantal weekjes wat lichtjes cutten (bf zit nu rond de 19 denk ik) om daarna weer lekker door te gaan :-).
 
bedankt voor de positieve commentaar ! ben op zich wel tevreden met resultaat , alleen is er nog weinig "lichamelijke" verandering te zien (hoewel ik onder het laagje vet toch het gevoel heb dat alles al flink wat strakker / sterker geworden is :p) ; heb m'n voeding nog niet helemaal op orde (snoep veel te graag maar het is véél minder dan vroeger ... Binnenkort toch eens een aantal weekjes wat lichtjes cutten (bf zit nu rond de 19 denk ik) om daarna weer lekker door te gaan :-).

Hehe, ik ken het. Ik bewaar mijn kostbare spiertjes ook onder een veilig laagje vet...
Ik ben van plan om tegen de zomer een tijdje te gaan cutten.
 
dag 25:
zo zo, alweer een jubileum, 25e keer alweer :-)
vandaag thuis getraind in m'n nieuwe bodycraft setup (powerrack + bench + olympische barbell) en een rippetoetje geplaatst (+ wat extras)

normal stance squat:
20x6 --- 30x6 --- 50x5 --- 62.5x5x3 (pr)

benchpress:
20x8 --- 30x6 --- 50x5 --- 55x5x3 (pr)
zeer tevreden hierover want 2 weken geleden lukte me met moeite 55x5 --- 55x4 --- 55x3 ...

bent over row:
50x5 --- 57.5x5x3
hier ben ik terug afgedaald in gewicht omdat de vorm bij 65kg allesbehalve was dus toch maar even rustig terug opbouwen met strikte vorm !

incline sit-ups:
25x3

pull ups:
BWx6 --- BWx5 --- BWx3 (bleh, laatste ging niet lekker , hing meer te swingen dan te pullen :))

al bij al goeie eerste volledige thuistraining; nu alleen hopen dat die lummels van helisports eindelijk eens de rest van de schijven naleveren zodat ik ook kan deadliften en military pressen (voor dat eerste te weinig gewicht en voor het tweede kan ik momenteel of 30 of 50 kg en laat ik daar nou net tussen zitten :p)

donderdag ben ik er weer met meer !
 
goede training!!:)
 
dag 26:
weer thuistraining vandaag, nog steeds niet alle gewichten hier dus maar wat gefreewheeled qua oefeningen waar ik wel de juiste gewichten voor had :)

ns squat: (ass-2-the-grass)
20x8 --- 50x5x1 --- 65x5x4 (pr)

romanian deadlift:
65x6x3
ging niet zo lekker maar dan vooral omwille van de grip, moet ik wat aan werken

shoulder shrugs: (1e x dat ik deze doe)
50x12x3

sitting behind the neck press:
20x10 --- 30x8x3

standing military press (strict as hell):
30x8x3

niet zo slecht, hopelijk zijn de schijven van 5 en 10 er gauw zodat ik meer kan variëren en me iets meer aan het rippetoe schema kan gaan houden ...
zondag weer in de gym trainen !
nighty night :)
 
geen verkeerde training hoor!
 
dag 27:
toch maar thuis getraind vandaag aangezien moeder de vrouw wat ziekjes was en ik backup was om voor onze peuter te zorgen :-)

ns squat:
20x8 --- 30x5 --- 50x5 --- 67.5x5x4 (pr)
blijft voorlopig lekker gaan, nog 1x kan ik omhoog en dan moet de rest van de schijven er zijn, anders ga ik voor een 5x5 :)

benchpress:
20x10 --- 30x8 --- 50x5 --- 57.5x5 --- 57.5x5 --- 57.5x4 :( . Volgende keer gaat de 5x3 er wel aan :grumble:

bent over row:
50x5 --- 60x5x3

pull ups:
5 - 5 - 4 (bleh)

groentepap geven:
250gr x 1 x 3 minuten (pr)
2e potje : fail
 
dag 27:

ns squat: (ass-2-the-grass)
20x8 --- 50x5x1 --- 70x5x4 (pr)

romanian deadlift:
70x6x3
grip nog steeds een probleem tegen de laatste rep

vertical barbell row:
30x10x3

standing military press (strict as hell):
30x10x3

barbell bicep curls:
30x6x3 (stuk zwaarder dan 2 dumbbells van 18 kg :p)

wat weighted crunches ...
30 minuutjes fietsen
best tevreden, redelijk snelle en goeie training; donderdag ga ik proberen die 57,5x5x3 te halen !
 
Back
Naar boven