Fitness Seller

nog een bodybuilding-omgeving topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1990_1

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2006
Berichten
6.968
Waardering
1
Dit is (denk ik) vooral voor de mensen die thuis wonen en trainen.
Krijg je nooit gezeik van pa/ma/broer/zus dat ze niet willen dat je gaat trainen vanwege één of andere reden?

Zelf heb ik er wel last van, ik wil een beetje gaan uitbreiden door een middel lange bar (1.65) en wat gewichten erbij te kopen, dit mag dus niet.:(
Moeder zegt:"Nee, dat wil ik niet hebben". En ze wil er verder ook niet over praten.:grumble:

Andere mensen last hiervan en hoe heb je het opgelost?
 
men ma is altijd bezig dat powerliften zeer gevaarlijk is, dat je snel blessures oploopt enzo. Ze vind ook dat ik "te breed" wordt, dat het niet meer vrouwelijk is. Oplossing? heb eens gezegd dat ik ging figure doen, vond ze lelijk, wou ze zeker niet, dus nu is ze redelijk blij dat ik "maar" powerlifting doe :D
 
Dit is (denk ik) vooral voor de mensen die thuis wonen en trainen.
Krijg je nooit gezeik van pa/ma/broer/zus dat ze niet willen dat je gaat trainen vanwege één of andere reden?

Zelf heb ik er wel last van, ik wil een beetje gaan uitbreiden door een middel lange bar (1.65) en wat gewichten erbij te kopen, dit mag dus niet.:(
Moeder zegt:"Nee, dat wil ik niet hebben". En ze wil er verder ook niet over praten.:grumble:

Andere mensen last hiervan en hoe heb je het opgelost?

Mijn pa gevraagd, die heeft een hele gym weggepleurt, en verdien er nu en dan zo incidenteel een zakcentje mee :D
 
@TS

ga dan ook in een gym trainen...
 
Hoe kan je in godsnaam thuis trainen? Je kan nooit genoeg progressie boeken door de beperkte mogelijkheden.
 
Hoe kan je in godsnaam thuis trainen? Je kan nooit genoeg progressie boeken door de beperkte mogelijkheden.

Progressie zit er zeker in, maar de mogelijkheden zijn beperkt, wat heb je nog meer nodig dan een bench press, een squat rek, een bar, halters en wat gewichten?
Voor een thuis gym is dit vrij veel, in een echte gym minimaal, maar meer heb ik niet nodig. (Dit hoop ik trouwens later te kunnen kopen)

Nu ben ik trouwens vooral bezig met techniek; gewicht heb ik hier niet heel veel, maar genoeg om wat progressie te boeken.
 
Hoe kan je in godsnaam thuis trainen? Je kan nooit genoeg progressie boeken door de beperkte mogelijkheden.

Wat een bullshit, ik kan 10 x meer progressie boeken thuis dan in de 4 gyms in de buurt. Daar is er geen squatrek, db's die niet hoog genoeg gaan, veel machines die in mijn weg staan en flikkers die bitchen en mij proberen af te leiden.
 
Inderdaad. Ik train ook thuis, gaat prima als je de juiste spullen hebt. Verder sluit ik me bij calibre zijn woorden aan.

Niemand overigens hier thuis die er een probleem van maakt dat ik thuis train. Heel mijn kamer pas verbouwd toen mijn powerrack kwam. Moest wat ruimte maken etc. Maakte allemaal niks uit. 'Het is jouw kamer en als je dat echt wilt dan doe je dat toch gewoon. ' aldus mijn ma.
 
Hoe kan je in godsnaam thuis trainen? Je kan nooit genoeg progressie boeken door de beperkte mogelijkheden.
wat is dat nou weer voor een onzin.

heb zelf ook zo nu en dan een discussie, gister nog, m'n pa en m'n ma zeiden ja vroeger zag je er mooi uit, maar nu word je een beetje dik en vadsig.
dus ik ze uitleggen ja in de zomer train ik dat er weer af en dan komen ze van ja je maag word groter enzo dat komt nooit meer goed, terwijl ze der de ballen verstand van hebben, dan kun je zeggen wat je wil maar dan denken ze blijkbaar dat ze gelijk hebben. een weddenschap durfden ze echter niet aan.

en ze daten ook onwijs te zeuren dat ik spul voor thuis wilde hebben, maarja ik heb gewoon net zolang doorgezeurt tot ik het mocht kopen.
 
Ik kan nooit eens thuis maxen omdat mn broer veel te lui is om te spotten
 
wat is dat nou weer voor een onzin.

heb zelf ook zo nu en dan een discussie, gister nog, m'n pa en m'n ma zeiden ja vroeger zag je er mooi uit, maar nu word je een beetje dik en vadsig.
dus ik ze uitleggen ja in de zomer train ik dat er weer af en dan komen ze van ja je maag word groter enzo dat komt nooit meer goed, terwijl ze der de ballen verstand van hebben, dan kun je zeggen wat je wil maar dan denken ze blijkbaar dat ze gelijk hebben. een weddenschap durfden ze echter niet aan.

en ze daten ook onwijs te zeuren dat ik spul voor thuis wilde hebben, maarja ik heb gewoon net zolang doorgezeurt tot ik het mocht kopen.

Dat is maar net hoe je het aanpakt. Als ik wil krijg ik m'n ouders zo ver dat ze me aan de steroïden laten, en nog wel dat m'n ma het inspuit. En nee, dan ga ik niet chanteren of met dingen dreigen :P
 
:haha: mijn ouders kijken me al huiverig aan als ik een shake naar binnen werk.
 
Mijn ouders hebben hopen kritiek
Een paar voorbeelden:
- moet je echt zoveel eten?
- is al dat eten wel nodig?
- ga je weer trainen?
- ge moet u eens zien lopen, ge zijt gelijk nen stier da int veld staat, en schoon dat da is zeker
- waarom doe jij da eigenlijk?
- weer nen shake?
- voorwat dient dat, die shakes en die supplementen?
- jij pakt pillen dat is niet normaal hoe je verbreed
- wat ga je altijd doen met je kleren? Blijven nieuwe kopen ofwa?
- dat is echt lelijk
...
..
En ga zo maar verder :rolleyes:
 
Alleen wat kritiek dat ik wat dikker word, maar ben ik ook met ze eens, ze hebben gewoon gelijk. Verder vind mijn moeder het gewoon wel leuk, en mijn vader traint zelfs mee:D, al weet hij niet dat ik er ook naar eet. Maar dat zou hij ook prima vinden, hij heeft zelf ook allerlei Schwarzenegger boeken gelezen en benchte vroeger zelfs 100 kilo(nooit geweten tot voor kort) maar kan dat nu niet meer door een verdoete elleboog:( Maar hij spot me wel altijd:)
 
Hoe kan je in godsnaam thuis trainen? Je kan nooit genoeg progressie boeken door de beperkte mogelijkheden.

hahahahahahahahahahahahaha
dit is wat ik hierop te zeggen heb:D
 
Mijn vader vind het juist leuk dat ik train. hij heeft vroeger ook even getraind en aan vechtsport gedaan dus tjah, het zit er gewoon in. Hij zit me zelfs wat te pushen dat ik maar bij atlas moet gaan trainen in nijmegen omdat ik redelijk sterk ben voor mijn gewicht en ze me daar misschien wel beter kunnen begeleiden.
aas is hij wel op tegen als ik dat zou willen gebruiken.
 
Dat is maar net hoe je het aanpakt. Als ik wil krijg ik m'n ouders zo ver dat ze me aan de steroïden laten, en nog wel dat m'n ma het inspuit. En nee, dan ga ik niet chanteren of met dingen dreigen :P
hoe zou jij het aanpakken dan?

onthoud wel dat ze met feiten niet echt te overtuigen zijn :o
 
Mijn pa vindt het goed, traint zelf ook wat. Bencht ook 100kg:D En betaald whey:cool: Me ma, zit alleen te klagen dat ze vaak melk en kwark moet kopen.
 
Hmm, ik heb eigenlijk best geluk met me ouders. Ik train zelf ook thuis en heb wat materiaal aangeschaft en het kan ze eigenlijk allemaal niks schelen. Heb wel heel de zolder ingenomen maar dat maakt ze allemaal niet uit, we zijn zelfs van plan om het een beetje mooier te maken door bijvoorbeeld de muren te schilderen en een vloerbedekking over de gehele zolder aan te leggen.

Ook als het gaat om voeding maakt het ze niet veel uit, wel krijg ik soms veel te horen dat ik veel eet hehe, maar of ze dwingen ergens mee te stoppen dat heb ik niet.

dus niks te klagen hier :)
 
Back
Naar boven