MuscleMeat

nog een Epistane log

Bezoekers in dit topic

Wouter G

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2007
Berichten
3.363
Waardering
222
Lengte
1m95
Massa
96kg
Vetpercentage
10%
Mijn Epistane Log:

Week 1 Epistane 20/30/30
Week 2 Epistane 30/30/30
Week 3 Epistane 40/40/40
Week 4 Epistane 40/40/40
In afwachting gooi ik er nog 2 weken tegen aan..
Dus,
Week 5 Epistane 40/40/40
Week 6 Epistane 50/50/50

Verder is Taurine onderweg, om ondersteunend erbij te nemen. Preventie voor mogelijke backpumps.
Nolvadex pak ik niet gezien:
- De vele logboeken die ik heb gelezen lijkt mij het toch niet noodzakelijk
- Ik zit aan de roaccutane, en mijn leverwaardes worden gecontroleerd, mocht het stijgen dan koop ik iets ondersteunend. (Gezien andere logs zal de 'schade' minimaal zijn denk ik)
- Zorg overigens wel voor een PCT, in de vorm van supps.

Mede vanwege de roaccutane die ik heb en de Nolvadex die ik niet(!) heb, heb ik er dus voorgekozen om deze indeling te hanteren.

Voeding
Verder zit mijn voeding goed, heb het laatst nog berekend (ben echter de uitdraai kwijt). behoefte was begin 3000kcal uit mn hoofd en zat aan de 3500kcal.

Training alsvolgt:
Dag 1: Rug, Biceps, Onderarm
Dag 2: Borst, Schouders
Dag 3: Benen, Triceps
Buik pak ik elke training.

Stats:
1.94cm
87/88kg
vet %: niet gemeten, wél laag

Mijn gewicht is overigens nog iets gedaald vanwege een 'griepje' van 2 weken geleden. Ik kan gewichtsvoorderingen ook niet precies aangeven vrees ik, maar dat maakt voor mij niet uit. De spiegel zegt meer dan de weegschaal.

Ik zal het met een regelmaat bijhouden, maar niet na elke training.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zit nu in week 1. Sorry was alvast begonnen, en besloot daarna pas een Log bij te gaan houden.

Ik heb 2 trainingen gehad.
Training 1:
Training ging goed, merkte wel een verhoogde hartslag maar dat was niet hinderlijk of storend. Opmerkelijk was dat ik de volgende dag, gigantische spierpijn in mijn biceps had. Ik had ze goed getraind, maar niet speciaal(dacht ik). Overigens was spierpijn in mn biceps vrijwel nieuw voor mij.

Training 2.
Vandaag dus, voor het eerst op 30mg getraind.
Normaal train ik één uur tot ik niet meer kan nonstop aan één stuk. Nu heb ik mijn borst en schouders getraind in anderhalf uur, en had nog energie over.
Ook merkte ik al een stijging van mn libido (kan ook tussen de oren zitten). Merkte al wel dat ik een stuk feller/prikkelbaarder was en een betere focus had.

Al bij al ben ik erg benieuwd hoe de volgende trainingen eruit gaan zien...Morgen is het Benen-Dag
 
Nette log brother, ik ben benieuwd naar de voortgang en de resultaten!

Ik ben bij dezen geaboneerd.

Succes en gain ze! :D
 
Als ik het goed heb is dit de Advanced PCT van Anabolic Extreme:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan me het potje ff niet herinneren (maar dit is iig de buitenkant :p)
 
Waarom 1 wk off? Met 2 weken off ben je al niet hersteld, dus dan maak je er nog is 1 wk van ook. + dat je aan de roa zit wat ook al leverbelastend is + dat je er niet alvast iets bij neemt ter ondersteuning van de lever + ik snap je schema niet en+ dat 88kg bij 1.97 weinig voorstelt imo


sorry man, het is geen bash, maar ik vind het verschrikkelijk als zometeen iedere noob ziet dat jij 5 kilo met dit spul aankomt en het ook allemaal gaat kopen zonder enige kennis ervan en denkend dat het even safe is als creatine...
 
Ik denk niet dat deze cycle interessante gains gaat geven. Je was serieus beter af geweest met een potje Mass FX en/of Jungle Warfare.
 
Waarom 1 wk off? Met 2 weken off ben je al niet hersteld, dus dan maak je er nog is 1 wk van ook. + dat je aan de roa zit wat ook al leverbelastend is + dat je er niet alvast iets bij neemt ter ondersteuning van de lever + ik snap je schema niet en+ dat 88kg bij 1.97 weinig voorstelt imo


sorry man, het is geen bash, maar ik vind het verschrikkelijk als zometeen iedere noob ziet dat jij 5 kilo met dit spul aankomt en het ook allemaal gaat kopen zonder enige kennis ervan en denkend dat het even safe is als creatine...

Voel me niet beledigd/aangevallen.
1 week off, omdat de laatste week Epistane voor mij niet uit zou komen.
Roa leverbelastend? Ze zeggen van wel, uit praktijkonderzoeken blijkt het minimaal, ben nagenoeg gestopt met alcohol btw;).
en 88 kg bij 1.94(ipv 197), tsja ik vind dat ik de basis heb en er aan toe ben..ieder zijn keus. Ik heb mezelf erin verdiept navraag gedaan vooral ivm Roa, en gezien de mildheid en sides van Epi durf ik dit aan.
 
Ik denk niet dat deze cycle interessante gains gaat geven. Je was serieus beter af geweest met een potje Mass FX en/of Jungle Warfare.

Hoezo dat?
 
Voel me niet beledigd/aangevallen.
1 week off, omdat de laatste week Epistane voor mij niet uit zou komen.
Roa leverbelastend? Ze zeggen van wel, uit praktijkonderzoeken blijkt het minimaal, ben nagenoeg gestopt met alcohol btw;).
en 88 kg bij 1.94(ipv 197), tsja ik vind dat ik de basis heb en er aan toe ben..ieder zijn keus. Ik heb mezelf erin verdiept navraag gedaan vooral ivm Roa, en gezien de mildheid en sides van Epi durf ik dit aan.

Als het je niet uit komt moet je het gewoon verzetten. Ik weet niet wat je plannen zijn na de kuur? Want als je 2 weken gaat skieen of gaan pauperen ergens op vakantie dan kom je hetzelfde terug als voor de kuur, vooral na de kuur moet je juist hard trainen, goed rusten en nog belangerijker eten om je gains te behouden...

Maargoed, imo een onverstandige keuze maar ik ben geabonneerd en hou het toch graag in de gaten ;)
 
Haha nee geen vakantie ik weet gewoon dat in die week de training 2 dagen minder intensief zal zijn, zonde om juist dan de 40mg epi te pakken.
Los daarvan eigen keus, en we zullen zien..right?
 
succes :)

ben benieuwd wat je gains op deze manier zullen zijn.
 

Te korte kuur/te laag gedoseerd. Met een pulse begin je in week 3 pas iets te merken, mits je het hoog genoeg doseert. Jij doseert vrij laag en je neemt in week 3 niks. De week waarin je het begint te merken is een off week. Daarna begin je opnieuw en stop je weer na 2 weken. Ik weeg dan wel over de 100 kilogram, maar als ik een pulse zou doen met epistane, zou ik het op 60mg doseren, 3 keer per week, 6 weken achter elkaar. Het is een vrij mild middel dus een normale cycle van 4 weken op 30mg is sterk aan te raden en zal je veel betere gains geven. Als je bang bent dat je teveel schade aanricht of je bent bang dat je eigen productie onderdrukt wordt, ga dan niet kuren. Je kunt dan echt veel beter wat Activate Xtreme, Mass FX of Jungle Warfare nemen voor 6 weken op 1,5 keer de aanbevolen dosering. Ik heb er ook supergoede gains op gemaakt geheel zonder bijwerkingen.
 
Ik snap je punt.
Het ik weet ook dat 4 weken op 30 of 40 mg betere resultaten zal geven. Alleen de komende maanden zit dat er voor simpel genoeg er niet in. Dat is de reden waarom ik voor een milde kuur heb gekozen.
Echter...


Twijfel ik nog lichtje om week 3 door te trekken. Maar dan wil ik wel perse nolva. (oh en dan maak ik er dus een 4 weken van). Twijfel twijfel.
Zou trouwens niet weten hoe ik aan nolva moet komen.
Maar goed, wat vind je dan dat ik zou moeten doen?
 
Ik snap je punt.
Het ik weet ook dat 4 weken op 30 of 40 mg betere resultaten zal geven. Alleen de komende maanden zit dat er voor simpel genoeg er niet in. Dat is de reden waarom ik voor een milde kuur heb gekozen.
Echter...


Twijfel ik nog lichtje om week 3 door te trekken. Maar dan wil ik wel perse nolva. (oh en dan maak ik er dus een 4 weken van). Twijfel twijfel.
Zou trouwens niet weten hoe ik aan nolva moet komen.
Maar goed, wat vind je dan dat ik zou moeten doen?

Je kunt voorzichtig rondvragen in je sportschool, er zijn altijd wel mensen met connecties. Je kunt ook nakuren met dit product: http://www.bodybuilding.com/store/iforce/reversitol.html

Er zitten 2 aromatase remmers in, ATD en 6-Bromoandrostenedione. In principe zou dit genoeg moeten zijn, maar het is toch wel aan te raden nolvadex achter de hand te houden voor noodgevallen (als je gyno voelt opkomen).

Ik denk alleen niet dat een pulse cycle van 4 weken je eigen testosteronproductie significant zal onderdrukken. Een vriend van me heeft al een paar keer een Winstrol kuur van 6 weken op 50mg per dag gedaan (tussen z'n grote kuren door) zonder uberhaupt na te kuren. Hij had wel nolvadex maar het is nooit nodig geweest.

De keuze is aan jezelf, wil je het risico nemen? Zo niet, dan kun je denk ik beter nog niet kuren, en wachten tot je aan nolvadex kunt komen.
 
Ja kijk dat is bij mij het punt.
- Roaccutane -> leverbelasting
- Geen Nolvadex (nu valt dat nog wel op te lossen i guess)

Een andere optie, (wel een waardeloze backup maar goed)4 of 5 weken kuren met Epistane, daarna Advancded PCT en mocht ik enige vormen van shutdown krijgen de dokter raadplegen. Maar ik zie die ellendige kop van hem nu al :(.


Maar goed, Luke, wat vind je van het volgende:
Week 1-2: 30mg Epistane 3x per week
Week 3-4: 40 mg Epistane 3x per week

'nakuur': Advanced PCT + REVERSITOL

Thnx alvast
 
Ja kijk dat is bij mij het punt.
- Roaccutane -> leverbelasting
- Geen Nolvadex (nu valt dat nog wel op te lossen i guess)

Een andere optie, (wel een waardeloze backup maar goed)4 of 5 weken kuren met Epistane, daarna Advancded PCT en mocht ik enige vormen van shutdown krijgen de dokter raadplegen. Maar ik zie die ellendige kop van hem nu al :(.


Maar goed, Luke, wat vind je van het volgende:
Week 1-2: 30mg Epistane 3x per week
Week 3-4: 40 mg Epistane 3x per week

'nakuur': Advanced PCT + REVERSITOL

Thnx alvast

Je voorstel zal zeker niet voor onderdrukking zorgen, en ik denk dat het geheel vrij van bijwerkingen zal zijn. Maar ik denk dat 1 á 2 kilo massawinst en een paar % krachtwinst toch wel het absolute maximum is wat je eruit kan halen. In ieder geval succes ik hoop dat het een beetje aanslaat.
 
1 a 2 kg?
Als ik een andere logs lees, met deze doseringen en deze tijd (4 weken etc) zitten al op meer gains dan 1 a 2 kg. Bijvoorbeeld DNNS zijn Epistane Log.
 
1 a 2 kg?
Als ik een andere logs lees, met deze doseringen en deze tijd (4 weken etc) zitten al op meer gains dan 1 a 2 kg. Bijvoorbeeld DNNS zijn Epistane Log.

ik doseer wel iedere dag he ;)

niet maar 3x in de week.
 
Back
Naar boven