MuscleMeat

nog een Epistane log

Bezoekers in dit topic

Ik vraag me altijd af bij die reacties waarom niet met de 'echte zooi' begonnen wordt, of het nu echt zo makkelijk is om aan dat spul te komen. Ik hoef geen voorbeelden of adressen dat mag ook niet, wil ik ook helemaal niet, maar mij lijkt het klaarmaken van het goedje, en het zetten van die spuit, toch iets meer drempel dan het slikken van een paar pilletjes. Van die pillen weet je ook altijd als het van de bekende maker komt dat de stof erin zit, met aas heb je toch altijd weer het gezeik dat het nep kan zijn, en je moet er eerst nog maar es aan zien te komen. Maar misschien dat ik de moeite waarmee dat kan overschat.

Het is redelijk gemakkelijk om aan AAS te komen. Je hoort de mensen er niet over praten maar veel mensen in de gyms weten wel waar je het kunt halen.

Goede resultaten zo te zien! Hoeveel is je bench press nog?
 
Het is redelijk gemakkelijk om aan AAS te komen. Je hoort de mensen er niet over praten maar veel mensen in de gyms weten wel waar je het kunt halen.

Goede resultaten zo te zien! Hoeveel is je bench press nog?

Ik ben ook zeker tevreden over de resultaten, en vooral door de milde kuur.
Op de bench kan ik zeker 105kg halen, sterk afhankelijk van de spotter haha.
Ik merk iig wel dat mijn focus en drive een stuk minder is geworden. In andere woorden, je mentale focus om 200% te geven.
 
Back
Naar boven