AndroidHealthClinic

nog een Epistane log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nette gains! enn kracht omhoog

Dacht dat epistane een libido killer was, maar volgens jou punt soort het alleen maar voor een verhoging van het libido !! zeker een groot pluspunt

Je wilt het nog een x gebruiken een zwaardere cycle? hoe ga je het dan samenstellen korter en dosis verhogen oid?
 
Nette gains! enn kracht omhoog

Dacht dat epistane een libido killer was, maar volgens jou punt soort het alleen maar voor een verhoging van het libido !! zeker een groot pluspunt

Je wilt het nog een x gebruiken een zwaardere cycle? hoe ga je het dan samenstellen korter en dosis verhogen oid?

hij pulste nu, ik denk ed dan
 
Nette gains! enn kracht omhoog

Dacht dat epistane een libido killer was, maar volgens jou punt soort het alleen maar voor een verhoging van het libido !! zeker een groot pluspunt

Je wilt het nog een x gebruiken een zwaardere cycle? hoe ga je het dan samenstellen korter en dosis verhogen oid?

Libido was mij echt merkbaar gestegen, na 4 weken begon het weer lichtelijk normaal te worden.

Over een nieuwe dosis heb ik nog niet echt nagedacht, maar iig een fullcycle. En dan misschien op een hogere dosering.
 
Net resultaat kerel!

heb je je bf opgemeten?
 
Net resultaat kerel!

heb je je bf opgemeten?

Bedankt!

Ik heb mn BF niet opgemeten, ook niet van te voren.
Staat iig wel op de planning:D
 

Eindconclusie Epistane Cycle

Mooi eindverslag en lekkere resultaten kerel. zou sowieso toch altijd een nakuurtje doen voor de zekerheid. Desnoods ff een paar weken diesel test hardcore bijv. heb je een goed supplement die ook nog is als pct kan dienen.

Ben benieuwd wat je gaat vasthouden aan massa en kr8. Misschien val je niks af maar dan denk ik toch dat je iets wat spier gaat inleveren en op een weer iets wat normalere vet % komt te staan. Maar de tijd gaat het leren, ben benieuwd.
 
Mooi eindverslag en lekkere resultaten kerel. zou sowieso toch altijd een nakuurtje doen voor de zekerheid. Desnoods ff een paar weken diesel test hardcore bijv. heb je een goed supplement die ook nog is als pct kan dienen.

Ben benieuwd wat je gaat vasthouden aan massa en kr8. Misschien val je niks af maar dan denk ik toch dat je iets wat spier gaat inleveren en op een weer iets wat normalere vet % komt te staan. Maar de tijd gaat het leren, ben benieuwd.

Bedankt:)

We zullen idd zien wat ik zal verliezen, trainingen gaan iig nog erg lekker (zonder Epistane).
Toch verlang ik stiekem weer naar Epistane, het trok mij steeds lekker over de streep tijdens een training:).
 
Bedankt:)

We zullen idd zien wat ik zal verliezen, trainingen gaan iig nog erg lekker (zonder Epistane).
Toch verlang ik stiekem weer naar Epistane, het trok mij steeds lekker over de streep tijdens een training:).

hehe.. ben zo benieuwd naar mn eigen results.. jouw conclusie maakt me alleen maar meer zin hebben om max te pompen :)
 
hehe.. ben zo benieuwd naar mn eigen results.. jouw conclusie maakt me alleen maar meer zin hebben om max te pompen :)

Haha mooi zo:D
 
wanneer had jij last van de eerste side effects en op welke dosis? heb er nu 1 week opzitten op 30mg ed en heb nog niks last, vandaag begin k op 40mg voor 2 weken, zal nu maar de taurine gaan verhogen zeker?
 
wanneer had jij last van de eerste side effects en op welke dosis? heb er nu 1 week opzitten op 30mg ed en heb nog niks last, vandaag begin k op 40mg voor 2 weken, zal nu maar de taurine gaan verhogen zeker?

Ik dacht vanaf week 3, op 40mg. Maar het was niks storends ofzo, gewoon een lichte drukkende pijn/klopping in mn onderrug. En dit voelde ik alleen 's avonds als ik in bed lag.
Mocht je daar last van krijgen kan je idd je taurine omhoog gooien.
 
Ik dacht vanaf week 3, op 40mg. Maar het was niks storends ofzo, gewoon een lichte drukkende pijn/klopping in mn onderrug. En dit voelde ik alleen 's avonds als ik in bed lag.
Mocht je daar last van krijgen kan je idd je taurine omhoog gooien.

okey thx
 
Bedankt:)

We zullen idd zien wat ik zal verliezen, trainingen gaan iig nog erg lekker (zonder Epistane).
Toch verlang ik stiekem weer naar Epistane, het trok mij steeds lekker over de streep tijdens een training:).

Kun je dan niet beter echte sooi nemen wat minder schadelijk is goedkopen
en veel meer massa en kracht mee pakt ?

Ik neem aan dat voeding en training al voldoende in orde is bij jou?

Het is maar een idee en de keuze ligt natuurlijk bij jouzelf
 
Kun je dan niet beter echte sooi nemen wat minder schadelijk is goedkopen
en veel meer massa en kracht mee pakt ?

Ik neem aan dat voeding en training al voldoende in orde is bij jou?

Het is maar een idee en de keuze ligt natuurlijk bij jouzelf

Ja en Nee.
Om te beginnen is nooit aangetoond dat Epistane schade aanbrengt.
Ik heb iig een paar bloed resultaten gezien op bodybuilding.com en die waren niet schokkend.

Los daarvan wil ik mezelf nog enigszins onder controle kunnen houden, en heb voorlopig nog geen behoefte heb aan '' echte sooi'' . En ik vind het zo prima gaan, dus misschien iets voor in de verre toekomst...maar voorlopig nog niet.

En mijn voeding is vrij goed. Waarom vrij goed? Omdat ik een leefbaar voedingsschema hanteer :D, ik junk af en toe, maar ik heb een goede basis voor mn dagelijks onderhoud.
 
Los daarvan wil ik mezelf nog enigszins onder controle kunnen houden, en heb voorlopig nog geen behoefte heb aan '' echte sooi'' . En ik vind het zo prima gaan, dus misschien iets voor in de verre toekomst...maar voorlopig nog niet
.

Genoeg redenen dus om het nog niet te doen en de optie open te laten.
 
Wouter hoe is het onderhand met je gewicht en kracht, veel verloren?
 
Wouter hoe is het onderhand met je gewicht en kracht, veel verloren?

Ik heb niet echt het idee dat ik massa verloren ben, heb echt wel wat op kracht ingeleverd. Maar dat is ook niet heel veel.
Verder is mijn voeding nog nagenoeg zoals het was, dus dat zit ook goed.

Verder is de PCT haast te verwaarlozen, ik slik netjes dat potje leeg...maar of dat het nodig is betwijfel ik. Vandaar dat ik ook geen PCT verhaal post.
 
het helpt mss wel om je gains te behouden, zonder zou je misschien harder terugvallen
 
het helpt mss wel om je gains te behouden, zonder zou je misschien harder terugvallen

Ja ongetwijfeld...maar ik heb nog een redelijk milde cycle gehad.
Volgende keer gaat ie zwaarder:)
 
Ik vraag me altijd af bij die reacties waarom niet met de 'echte zooi' begonnen wordt, of het nu echt zo makkelijk is om aan dat spul te komen. Ik hoef geen voorbeelden of adressen dat mag ook niet, wil ik ook helemaal niet, maar mij lijkt het klaarmaken van het goedje, en het zetten van die spuit, toch iets meer drempel dan het slikken van een paar pilletjes. Van die pillen weet je ook altijd als het van de bekende maker komt dat de stof erin zit, met aas heb je toch altijd weer het gezeik dat het nep kan zijn, en je moet er eerst nog maar es aan zien te komen. Maar misschien dat ik de moeite waarmee dat kan overschat.
 
Back
Naar boven