Fitness Seller

Nog een lichte gyno; doorgaan met Arofixen of.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marcuss

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2005
Berichten
421
Waardering
1
Tijdens mijn afgelopen kuur met verschillende middelen heb ik door de parabolan gyno gekregen. Om dit te proberen te stoppen ben ik begonnen met toevoegen van Arofixen. Dit gaf niet een goed resultaat. Het werd er niet erger op. Maar buiten dat het jeukerige en gevoelige de ene dag weg was en dan weer terugkwam, werd het er niet kleiner op. Op een gegeven moment na een paar weken zo door te zijn gegaan ben ik maar ipv para op primo overgestapt met nog steeds om de dag een cap met Arofixen. Toen werd het wel beter en voor mijn gevoel kleiner. Nu zit ik inmiddels al ruim 3 weken in de nakuur en vraag me af of ik nog door moet gaan om het misschien nog minder te laten worden of dat ik beter kan stoppen en dat de gyno dan zelf nog iets wegtrekt?
Ook lees ik weleens over letro maar goed daar zitten ook weer bijwerkingen aan. De gyno zit trouwens rechts en is niet zichtbaar wel voelbaar en af en toe een beetje puffy.
 
Hoe lang heb je in totaal gekuurd? En hoe zag die kuur er precies uit qua middelen en doseringen?
 
Ik ben begonnen met test-bold, toen test-para en vervolgens test-primo met winny tabs en anavar in de laatste 4 weken. Doseringen van 750mg test tot 1000mg later vanaf dat ik de para ging gebruiken. De winny en de var zat ik op 40 mg pd van beiden. De primo zat ik op 300mg pw en de para zat ik op 1ml met steeds 2 dagen tussen de injects. En het totaal van de kuur is ongeveer 14 weken geweest. En dagelijks zet ik 4iu hgh Greens en 100 mcg t4. En nog 2x pw een spuitje hcg.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon nog even doorgaan met de arofixen. Sowieso is 3 weken nakuren na een dergelijke kuur te kort. Minimaal nog 1 week doorgaan met de arofixen en daarna zou ik persoonlijk nog twee weken doorgaan op alleen nolva.
Dan kijken wat er gebeurd.

Aangezien het verder nog niet zichtbaar is zou ik niet aan de letro gaan. Maar bij een volgende kuur wel AI mee laten lopen denk ik.
 
Dan ga ik nog wel een weekje door eventueel daarna nog met nolva. Het is het proberen waard.
 
Back
Naar boven