XXL Nutrition

Nog enkele vraagjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

little n

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2005
Berichten
280
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
72kg
Om nog wat kennis op te doen heb ik nog een aantal vraagjes
1;Op enkele sites van steroiden en zijn nadelen staat vaak vermeld dat het dichtslibben van de hart- en bloedvaten veroorzaakt,is dit enkel wanneer men grote hoeveelheden gebruikt of is dit voor iederen van tel,erfelijkheid ni meegeteld.
2;In mijn cycles gebruik ik vaak 2 verschillende soorten testo,is dit iets wat ik best ni doe of maakt het niet uit en waarom?
3;Nog een vraag over hgh,wanner zet je hgh het best,doe je dit in 1 of 2 keer/dag,speelt het gewicht ook een rol en hoe lang moet je minimum zetten om iets te zien???
 
Ik train nu een jaar of 5 en heb een 5tal cycles achter de rug,zat meestal rond de 8 a 10 weken,ik kwam steeds een kilo of tien bij,heb twee jaar geleden eens hgh geprobeert,dit was twee weken,elke dag 2iu,that's it,en was toch maar mooi 14 kilo bij en heel wat droger!Dus kan ik wel zeggen dat mijn kuren toch resultaat geven,en toen lette ik nog niet op mijn voeding zoals nu!Ik ben nog maar pas lid op deze site,trouwens een geweldige site!maar zie toch dat jullie het heel anders aanpakken dan ik en mijn vrienden op de sportschool,nu vind ik het fijn om commentaar te krijgen,ik kan er alleen maar wijzer van worden.Voor iemand die niet weet waar hij mee bezig is ben ik wel van 55 kilo naar 73kilo gegaan op een goede 18 maanden,meet 1m69,bf van 11%,toch zo slecht niet he???
 
Ik snap er geen ruk van je traint 5 jaar hebt 5 kuren gehad en gaint 10 kg per keer + 2 weken hgh en 14 kilo is 64 kilo en onderaan ben je ineens 18 kilo gegaint.??
 
Ik begrijp er ook bar weinig van. Probeer het eens wat leesbaarder op te schrijven kerel.

Over dichtslibben van bloedvaten, dat komt door de verdoete cholesterol levels tijdens een kuur.



P:S Tevens titelfix. Kan die volgende wat netter cq. minder schreeuwerig?
 
Oke wat uitleg ,eerste jaar dak begon te trainen was naturel,zoals vele kon niet aanzien van te trainen en niets bij te komen,ben dan begonnen met mijn eerste kuurtje,weet het nog goed was 10weken,elke week 200mg deca,50mg winny en 1ml boldenone,was juist 10kilo bij.Net daarna op stap beginnen gaan,was toen 27 ging vroeger ook op stap maar nu had ik xtc leren kennen,dus elk weekend van zaterdagavond tot zondagnacht op stap,ging nog trainen 3 maal de week maar zoals te verwachten al de kilo's weer kwijt,ni te verwonderen!!!!Zo zijn we 1,5 jaar op stap gegaan tot ik op een moment foto's van ons zag op de open deur dag van de sportschool,effe verschieten!!!Meteen gestopt met die vuiligheid,terug kuren dus,maar de voeding was nog altijd niks en mijn nadeel was dat ik geen nakuur deed en eens de kuur gedaan geen zin meer had om te trainen,depri.Dus van de eerste twee kuren heb ik noppes overgehouden,ben dan anderhalf jaar geleden beter beginnen trainen,voeding nog steeds niet goed maar ben van toen tot nu 18 kilo bij en sedert januari van dit jaar ben ik meer met mijn voeding bezig dus zoals het moet zijn en dat scheelt toch ook veel hoor!Heb nu een kuur van negen weken achter de rug,was weer zo'n raar gedoe zoals jullie zouden zeggen,grapje he,ben 9 kilo bij en heb er 8kg van over gehouden en mijn gewicht gaat nog steeds niet naar omlaag integendeel,het stijgt al is het maar met een paar 100gr/week ,.ik ben tevreden.Maar zoals voor vele is het wikken en wegen wat betreft de prod en hoe te nemen,daarom dat ik veel naar deze site kijk,zo steek ik iets op van hoe het beter kan en mijn volgende kuur staat ergens ook vermeld en heb deze al aangepast door de kritiek van de leden,dus bij deze allemaal bedankt voor de info.
 
Mwa afzeiken heeft geen nut, hij ziet zelf ook wel dat ie fout is geweest en wil graag wat meer kennis op doen, straks demotiveren we hem nog. Het lijkt me geen sukkeltje dat weggejaagd moet worden.

Vandaar een paar vragen.

- wat is je einddoel, wil je nou echt húge worden of wil je een beachknaapie zijn.
- wil je nog naturel trainen en heb je er vertrouwen in dat je daar op termijn ook wat mee bereikt
- je snapt het belang van voeding, post eens een voedingsschema

De kuren die je gedaan hebt doen lijken alsof je redelijk op AAS reageert en daarnaast een shitload aan vocht vastgehouden hebt wat je samen met je beperkte spiermassa door je belabberde dieet na je kuur weer allemaal verliest.

Dus, breng je (voedings)zaken op orde, kijk het een tijd aan, leer nog wat bij, maak wat progressie en kom dan terug met een nieuwe bescheiden kuur. Laat STH, én insuline (mocht je dat al in je hoofd hebben) voor wat het is dat zou je met jou omvang echt niet nodig moeten hebben.
 
Mijn einddoel is zo huge mogelijk te worden zeker geen beachboy zo lopen er al genoeg rond,zoals ik al zei ik weeg nu 73kg en ben pas tevreden als ik 85kg weeg met een bf van rond de 8 a 9% voor mijn grootte 1m69 kan slechter,eerder stop ik niet met kuren want voor mij zit het er niet in zonder heb geen goede genen of aanleg.

Ik ga zeker nog veel kennis opdoen is het halve werk mbt het kuren,veel naar jullie commentaar liusteren want ik heb nog genoeg vragen,haha.

Mighty duck wat betreft het voedingsschema zal dat eerdaags sturen en bedankt dat je effe anders reageert hoewel ik er niets op tegen heb tegen het gezwans :p

Om juist te zijn zijn het geen duizend komma's maar 26 tel maar na :D

Peace,,,,,,,,,,
 
Wel wel wel,gaan we kleine Nico nog zien groeien binnenkort :rolleyes:
Natuurlijk is het plezant om te kuren,maar het zijn ook maar hulpmiddelen,geen wondermiddelen.
Als je je gegainde kilo's kan houden en bovenal na je kuur nog wat kilo's kan winnen d.m.v goed te blijven eten en doorzettingsvermogen vind ik zeker zo knap.
Veel mensen zien "kuren" als hun leiddraad,wat ik gans jammer vind.
Ze halen enkel het max uit zichzelf als ze bezig zijn(met kuren) en de rest vh jaar lopen ze wat aan te modden en geruime tijd zelfs niet trainen.
Begrijp me niet verkeerd,ik wil zeker geen moraalridder spelen en hou ook wel van een kuurtje op tijd en stond,maar wou het gewoon even aanhalen.

Jeof
 
Back
Naar boven