Fitness Seller

Pussyweights opheffen

Bezoekers in dit topic

Lekkere training, eens wat anders van cardio gedaan. Voel me net Rocky.
Moest eigenlijk armen doen, volledig vergeten.

Rug:
Optrekken (hammer grip):

8 10 9 7

Optrekken (normale grip + rekker):
4x12

One arm lat pulldown:
2x(2x10) per arm

Lat pulldown (met hendeltjes, neutral grip):
5x12

Landmine row (met hendeltjes):
4x12

One arm landmine row:
3x12 per arm

Wide grip machine row:
enkele sets

Cardio (touwtje springen):
5min 5min 3min uiteraard niet aan een stuk telkens want ik suck, wel leuk. Zweet er goed van en lekker warm binnen

Snap van de dag:
1617647959403.png

Yoeyoe :wave:
 
Wijdte is netjes, die aanhechtingen van je lats zijn bruut. Maar het is wel allemaal flink uit verhouding waardoor je een raar fysiek hebt. Armen klein, schouders idem, traps zie ik niet. Ik zou wat minder lats gaan trainen en focussen op de rest.
 
Wijdte is netjes, die aanhechtingen van je lats zijn bruut. Maar het is wel allemaal flink uit verhouding waardoor je een raar fysiek hebt. Armen klein, schouders idem, traps zie ik niet. Ik zou wat minder lats gaan trainen en focussen op de rest.
Morgen armen & schouders, ken dat verhaal al. Traps goed punt idd, train ze eigenlijk nooit (valt ook te zien), ga die ook in t schema gooien. Thanks :)
 
Wijdte is netjes, die aanhechtingen van je lats zijn bruut. Maar het is wel allemaal flink uit verhouding waardoor je een raar fysiek hebt. Armen klein, schouders idem, traps zie ik niet. Ik zou wat minder lats gaan trainen en focussen op de rest.
Goeie analyse. Iedereen traint tegenwoordig armen veel te licht, daarom zie je bij naturals nauwelijks meer armen van 45cm. Rug is verbazingwekkend goed.
 
Morgen armen & schouders, ken dat verhaal al. Traps goed punt idd, train ze eigenlijk nooit (valt ook te zien), ga die ook in t schema gooien. Thanks :)
Hoe is je chest? Vind je rug idd ziek ogen, ik train zelf ook echt nooit traps
 
Lower traps zijn prima ontwikkeld imo
 
Morgen armen & schouders, ken dat verhaal al. Traps goed punt idd, train ze eigenlijk nooit (valt ook te zien), ga die ook in t schema gooien. Thanks :)

Voorheen deed je wel dl's toch?
Vind dat veruit de beste oefening voor traps.

Maar eerlijk is eerlijk, die lats van je daar ben ik jaloers op. Die zijn bij mij weer kut. Die lage aanhechtingen ook...ziek.
 
Voorheen deed je wel dl's toch?
Vind dat veruit de beste oefening voor traps.
Ja, sumo deadlift als main deadlift en romanian deadlift voor hams, grip & onderrug. Ondertussen al 5 maand niet meer kunnen doen tho. Moet zeggen dat ik bij deadlifts eigenlijk nergens iets van spieren echt voel werken, heel mn lichaam doet een beetje. En zie wel of ik het van de grond krijg of niet. Zal wel eens voelen straks welke shrug ik erbij wil steken
 
Ja, sumo deadlift als main deadlift en romanian deadlift voor hams, grip & onderrug. Ondertussen al 5 maand niet meer kunnen doen tho. Moet zeggen dat ik bij deadlifts eigenlijk nergens iets van spieren echt voel werken, heel mn lichaam doet een beetje. En zie wel of ik het van de grond krijg of niet. Zal wel eens voelen straks welke shrug ik erbij wil steken
Een deadlift moet je ook niet doen voor ‘contracties’ of ‘pomp’. Gewoon full posterior chain loading en daarna kun je specifieke rows, pulldowns, shrugs, leg curls, etc. doen. De loading capacity van een deadlift variatie niet laten liggen. Rep maar 5 platen op deads en kijk hoeveel thickness van achter je krijgt
 
Hoe is je chest? Vind je rug idd ziek ogen, ik train zelf ook echt nooit traps
Medium denk ik, mag wel wat groter maar niet dat het me stoort zoals armen ofzo.
 
Echt veruit de beste traps bouwer die ik ken is farmers walk. Deadlift komt daarbij op de 2e plek, gevolgd door olympic lift varianten. Alles wijst erop (en dat zijn veel mensen met me eens) dat je traps gewoon groeien van zware gewichten vasthouden. Dat doe je nu (begrijpelijk, door lockdown) bijna niet. Je hoeft het ook niet eens te "voelen" en zelfs niet eens specifiek op een "rugdag" of whatever te doen, maar idd gewoon veel shizzle doen waarbij je een (relatief zware) barbell of dumbells voor langere tijd in je handen houd. Wat je er mee doet is niet eens zozeer belangrijk, of je nu rows/shrugs/deadlift/romanian dl/sldl/sumo dl etc. doet.
 
Gisteren bicep & schouder, niet echt een schema gevolgd ofzo. Gewoon gefreestyled.
Vandaag borst, oké training, blij met bench.

Borst:
Paused benchpress:

5x7
filmpie laatste set: geen idee meer wie het zei van kont van bankje maar deze keer op gelet en blijft gewoon op bankje ookal lijkt t niet zo. Volgende keer een strakkere broek aandoen en mss gsm beetje meer verplaatsen.

One arm rekker fly:
2x(2x12) per arm

Decline pushups:
45 40 30 25 20 ofzo

Machine chest press:
enkele sets

Tricep 2 oef

Snap van de dag:

Webp.net-resizeimage.jpg

Yoeyoe :wave:
 
Wat een kut training zeg, kut squat. Fuck squats, ik ga legday beginnen skippen en vervangen door voetballen.

Benen:
Leg extension:

3x pompsetjes (ong 20 reps)
3x12 (incl partials)

Squat:
4x20 :) nooit meer. Hierna duizelig, zwart voor ogen, misselijk. Vervolgens ff kwartiertje op t wc zitten chillen, daarna kwartiertje dutje op de grond. Alle energie op, kut squats. Ergste is dan nog dat het wss niet eens 100kg was

Bss geskipt, fuck dit.
Leg curl geskipt, fuck legs
Standing one leg curl geskipt, fuck dat.

Kuit raises:
3x15

ff paar bicep curls.

Yoeyoe :wave:
 
dat die sportschool maar snel opengaat! En jij lekker het squatrack in.
 
Ik herinner die goeie oude tijd, waarin Robin de squat had met de meeste potentie
Corona hits hard :grumble:
 
Ik herinner die goeie oude tijd, waarin Robin de squat had met de meeste potentie
Corona hits hard :grumble:
goh ja. proficiat met je net x2 bw squats. petje af man! :o

ga ik doen na 6 maand niet normaal squatten :burns:
 
  • Haha
Waarderingen: Apw
goh ja. proficiat met je net x2 bw squats. petje af man! :o

ga ik doen na 6 maand niet normaal squatten :burns:
Dit was niet eens lullig bedoeld lol
Ik zie t wel als je weer over de 4 platen heen bent, tis je gegund hoor
 
Wat is je pr dan?
 
Ik zie t wel als je weer over de 4 platen heen bent, tis je gegund hoor
haha :( see you in 2023. Ik ben aan het twijfelen of ik ff stop met loggen tot weer op oude lifts en of weer als een debiel de progress opbouw zoals vorige x of deze keer vanaf t begin met een schema ga werken. Coronastruggles
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Back
Naar boven