AndroidHealthClinic

Nog even voorstellen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Osrsstrenght

Cool Novice
Lid geworden
4 feb 2020
Berichten
224
Waardering
911
Lengte
1m94
Massa
90kg
Beste leden,

Wel al een topic geplaatst en hier en daar gereageert, maar nog nooit echt voorgestelt.

Ben 23, 1m94 en 81kg op het moment(skinny he)
op me 18e begonnen met fitness en eigenlijk pas sinds een jaar serieus bezig met training en eetschema's. op me 18e ging de knop om toen ik op de weegschaal 110kg woog, toen ben ik minder gaan eten en sporten erbij en uiteindelijk naar 78kg gegaan, maar alsnog skinny fat door gewoon een simpele aanpak qua afvallen. maar ik vond het al snel leuk om te fitnessen en mezelf te verbeteren. vanuit die 78kg een dirty bulk gehouden naar 95kg. had wel meer spier maar ook meer vet. mijn doel daarna was een sixpack. na zelf wat aanklooien met voeding etc was ik uiteindelijk 83kg stabiel, maar nog steeds skinny fat. toen heb ik besloten ok een coach te nemen om mij een kickstart te geven en vooral veel info en uitleg over voeding,trainingen en supplementen. dit heb mij een goede inzicht gegeven en heb hierdoor mijn sixpack bereikt (zie foto) helaas woog ik toen na de cut nog maar 77kg, en op 1m94 kan je je voorstellen hoe skinny dat is. al met al een hoop geleert van me coach en nu op eigen voet verder.
train momenteel met een push-pull-legs-rust en dan weer vanaf voor af aan schema. neem 3500kcal op trainingsdagen en 3100 op rust (490kh 200ei 80vet) en ben nu 81kg en nog steeds de aderen en sixpackje zichtbaar (wel minder).
Wat het voor mij altijd lastig maakte is mijn werk. hele onregelmatige diensten in de vis industrie, krijg vaak 12-18uur van te voren een smsje met hoelaat de volgende dag te beginnen en geen eind tijd, werken door tot we klaar zijn. Qua werk zelf is het ook wel zwaar, Til rond de 10-12000kg per uur in de kisten van 25kg vanaf de grond in een bak die ongeveer 1m50 hoog is.
Ik lees hier vooral veel mee en probeer veel te leren & progressie te maken met de tips van leden.

Mijn doel momenteel is om spiermassa te kweken en rond begin juli weer een cut van ongv 7-8 weken te houden. Uiteindelijk na veel lezen & informeren + de tips & raad van de ervaren hier op te nemen, een kuur te houden, maar daar wil ik pas over een 1 a 2 jaar naar kijken. Misschien nog wel langer als de wat meer ervaren hier bijvoorveeld zeggen dat ik er nog niet klaar voor ben.

Als jullie nog vragen of opmerkingen hebben, plaats ze gerust!

Mvg.
 

Bijlagen

  • IMG_20200302_120550.jpg
    IMG_20200302_120550.jpg
    109,6 KB · Weergaven: 136
  • Snapchat-1722725210.mp4
    1,8 MB
  • 20200205_131228.jpg
    20200205_131228.jpg
    88,4 KB · Weergaven: 132
Hey man,
Super wat je al gerealiseerd hebt ! Het lijkt mss niet veel, maar je bent goed op weg. Je maakt er een levenstijl van en ondertussen veel geleerd.
Als je nu nog wil bijkomen in spieren tot juli, denk ik (andere leden, corrigeer mij gerust), dat je meer gaat moeten eten op rustdagen dan 3100cal. Gezien het zware arbeid dat je verricht.
ik begrijp dat het lastig is met lange dagen, daarom mealprepping in het weekend in doosjes. Dan kan er enkele dozen meenemen naar je werk en je ziet maar hoeveel je er moet eten. Zo kom je nooit zonder eten te zitten en plots te horen dat je nog 4uur te gaan hebt.

Maar vooral, goed bezig man. Hou ons op de hoogte.
 
En dus op trainingsdagen ook meer eten btw :D
 
Ziet er netjes uit man! Je bent goed op weg.
 
Welkom op het forum! Succes met je proces en veel plezier hier!
 
Beste leden,

Wel al een topic geplaatst en hier en daar gereageert, maar nog nooit echt voorgestelt.

Ben 23, 1m94 en 81kg op het moment(skinny he)
op me 18e begonnen met fitness en eigenlijk pas sinds een jaar serieus bezig met training en eetschema's. op me 18e ging de knop om toen ik op de weegschaal 110kg woog, toen ben ik minder gaan eten en sporten erbij en uiteindelijk naar 78kg gegaan, maar alsnog skinny fat door gewoon een simpele aanpak qua afvallen. maar ik vond het al snel leuk om te fitnessen en mezelf te verbeteren. vanuit die 78kg een dirty bulk gehouden naar 95kg. had wel meer spier maar ook meer vet. mijn doel daarna was een sixpack. na zelf wat aanklooien met voeding etc was ik uiteindelijk 83kg stabiel, maar nog steeds skinny fat. toen heb ik besloten ok een coach te nemen om mij een kickstart te geven en vooral veel info en uitleg over voeding,trainingen en supplementen. dit heb mij een goede inzicht gegeven en heb hierdoor mijn sixpack bereikt (zie foto) helaas woog ik toen na de cut nog maar 77kg, en op 1m94 kan je je voorstellen hoe skinny dat is. al met al een hoop geleert van me coach en nu op eigen voet verder.
train momenteel met een push-pull-legs-rust en dan weer vanaf voor af aan schema. neem 3500kcal op trainingsdagen en 3100 op rust (490kh 200ei 80vet) en ben nu 81kg en nog steeds de aderen en sixpackje zichtbaar (wel minder).
Wat het voor mij altijd lastig maakte is mijn werk. hele onregelmatige diensten in de vis industrie, krijg vaak 12-18uur van te voren een smsje met hoelaat de volgende dag te beginnen en geen eind tijd, werken door tot we klaar zijn. Qua werk zelf is het ook wel zwaar, Til rond de 10-12000kg per uur in de kisten van 25kg vanaf de grond in een bak die ongeveer 1m50 hoog is.
Ik lees hier vooral veel mee en probeer veel te leren & progressie te maken met de tips van leden.

Mijn doel momenteel is om spiermassa te kweken en rond begin juli weer een cut van ongv 7-8 weken te houden. Uiteindelijk na veel lezen & informeren + de tips & raad van de ervaren hier op te nemen, een kuur te houden, maar daar wil ik pas over een 1 a 2 jaar naar kijken. Misschien nog wel langer als de wat meer ervaren hier bijvoorveeld zeggen dat ik er nog niet klaar voor ben.

Als jullie nog vragen of opmerkingen hebben, plaats ze gerust!

Mvg.
Hello wieringer!
 
En dus op trainingsdagen ook meer eten btw :D
Momenteel door de stormen afgelopen tijd is het werk wat minder en afwisselender. daarom dat ik nu even op deze waarde zit. weeg mezelf standaard donderochtend op een lege maag na de boodschap en kijk vanaf daar hoeveel ik ben aangekomen of afgevallen en verhoog of verlaag vanuit daaruit me koolhydraten, dat is hoe ik het aanpak in iedergeval. weet niet of dat de beste manier is. maar als ik in eens een drukke zware werk dag + training gooi ik op gevoel wel de kcal tijdelijk omhoog die dag. track ook alles qua kcal zodat ik precies kan zien wanneer ik een dag wat meer of minder heb gegeten
 
Ironman btw?
 
Wat een klote baan. Werkzaamheden zijn tien keer niks en daarnaast moet je maar paraat staan. Ben je niet aan het kijken voor wat anders?
 
Wat een klote baan. Werkzaamheden zijn tien keer niks en daarnaast moet je maar paraat staan. Ben je niet aan het kijken voor wat anders?
Hij woont in een gat, er is niet veel in de buurt
 
Heb je al 99 strength?
 
Wat een klote baan. Werkzaamheden zijn tien keer niks en daarnaast moet je maar paraat staan. Ben je niet aan het kijken voor wat anders?
Werk is soms klote maar ben er aan gewend na 5 jaar, en precies wat vntl zegt, woon in een gat, het is hier stratenmaker,in de visserij,groen voorziening if drugsdealer zowat haha.
Maar ondanks het klote is qua tijden en soms het werk ben ik er alsnog blij mee. pauze's doorbetaalt, vakantie bonus, eindejaars bonus, gratis cursussen en tik de 14 netto per uur aan, en ik heb eigenlijk altijd gratis super verse vis, wat weer scheelt in de voeding qua inkopen :). kijk zo nu en dan wel voor wat anders, maar is lastig om iets te vinden wat hetzelfde loont. ga zo nu en dan wel met me vader mee te werk in de tuinen als ik is een dagje vrij ben.
 
Back
Naar boven