Fitness Seller

Nog geen steeds te dik?

Bezoekers in dit topic

Anoniemblijven

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
75
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
63kg
Beste lezer,Ik ben al een jaar aan het afvallen. Ik was toen best wel gezet, maar nu ben ik dat nog steeds.
Het rare is dat ik gewoon een gezond Bmi heb. Ik ben ongeveer 170cm en 58kg. Ik ben een jongen van 16.
Weet iemand hoe dit komt?

Nee, het is geen anorexia. Ik heb het aan verschillende mensen gevraagd en die vinden dat ik ook wat 'fors' ben.
 
Laatst bewerkt:
58 kg, wow wat ben jij een dik zwijn.
 
Holy **** dude klinkt als anorexia
 
Holy **** dude klinkt als anorexia

Nee, het is geen anorexia. Verschillende mensen vinden mij ook 'fors'.
Ik ben al 2 maanden bezig met gewichtheffen (dumbwells met 4kg per arm). Dat doe ik nu 50 keer per avond. Ook doe ik 40 push ups en bijna 100 sit ups. Mijn gewicht wordt wel minder, maar je ziet geen resultaat door teveel aan vet.
 
58 kg, wow wat ben jij een dik zwijn.

Zo te zien (op jouw profiel) heb jij wel wat verstand van het beginnen aan bodybuiden na een 'lange' pauze.
Heb jij misschien wat tips? Ik zit niet op een fitness school maar ik heb wel dumbwells.
 
Zo te zien (op jouw profiel) heb jij wel wat verstand van het beginnen aan bodybuiden na een 'lange' pauze.
Heb jij misschien wat tips? Ik zit niet op een fitness school maar ik heb wel dumbwells.

Voeding op orde krijgen en gewoon een simpel schema aanhouden, als je eenmaal de weg naar boven hebt ingezet kan je eens verder gaan kijken.
 
Voeding op orde krijgen en gewoon een simpel schema aanhouden, als je eenmaal de weg naar boven hebt ingezet kan je eens verder gaan kijken.

Is het slimmer om eerst het vet weg te werken of gewoon, nu ik nog wat veel vet heb, echt doorgaan met gewichtheffen?
 
Cleanbulken. 1,70 en 58kg kan je echt niet veel vet hebben ;')
 
Mijn bmi is :

Je BMI is 32,0
Je bent veel te zwaar voor je lengte
Probeer af te vallen en neem contact op met je huisarts. Hij of zij weet waar je terecht kan.
 
Cleanbulken. 1,70 en 58kg kan je echt niet veel vet hebben ;')

Ik ben nu nog steeds bezig met afvallen. Ik houd 1600 calorieen, 45 gram vet, 220 gram koolhydraten en 80 gram eiwitten per dag bij.
 
Nee, het is geen anorexia. Verschillende mensen vinden mij ook 'fors'.
Ik ben al 2 maanden bezig met gewichtheffen (dumbwells met 4kg per arm). Dat doe ik nu 50 keer per avond. Ook doe ik 40 push ups en bijna 100 sit ups. Mijn gewicht wordt wel minder, maar je ziet geen resultaat door teveel aan vet.

Met die manier van trainen zou ik ook huilen en klagen als ik joue lichaam was.
 
Je bent lichter dan de gemiddelde meid man, je bent echt niet te zwaar.
Meet eens je vet percentage op. Aangezien je vast geen huidplooi meter hebt dus je kunt het hier berekenen;

http://www.dietenlijst.nl/vetpercentage/
Lengte, Gewicht, Middel omtrek, en Nek omtrek.. Kan je gewoon met een meetlint doen.
Komt bij mij 2.5% minder vet dan ik werkelijk heb.

Maar echt. Het enige wat in me opkomt is dat je of dikker oogt omdat je veel vocht vasthoud, of je dikker oogt omdat je totaal geen spiermassa hebt - Wat niet gek is met zo'n gewicht.
 
Met die manier van trainen zou ik ook huilen en klagen als ik joue lichaam was.

Ik wil niet echt heel gespierd worden, maar genoeg zodat mensen zien van: "Oh, hij is sportief!"
Maar mijn nummer 1 prioriteit is om echt mijn vetlaken van mijn spieren af te halen.
 
Post eens fotos. Ik geloof niet dat je met die stats vet ksn zijn. Of kom je uit india?
 
Op 1.70 kan ik me best voorstellen dat het lijkt alsof je overgewicht heb bij 58kg. Hangt er maar net af wat je bouw is en hoeveel spieren je hebt ;)

Ik ben nu nog steeds bezig met afvallen. Ik houd 1600 calorieen, 45 gram vet, 220 gram koolhydraten en 80 gram eiwitten per dag bij.
Doe er eens 15 gram vet bij en een klein beetje dalen in koolhydraten. En je trainschema slaat helemaal nergens op :p
 
Je bent lichter dan de gemiddelde meid man, je bent echt niet te zwaar.
Meet eens je vet percentage op. Aangezien je vast geen huidplooi meter hebt dus je kunt het hier berekenen;

http://www.dietenlijst.nl/vetpercentage/
Lengte, Gewicht, Middel omtrek, en Nek omtrek.. Kan je gewoon met een meetlint doen.
Komt bij mij 2.5% minder vet dan ik werkelijk heb.

Maar echt. Het enige wat in me opkomt is dat je of dikker oogt omdat je veel vocht vasthoud, of je dikker oogt omdat je totaal geen spiermassa hebt - Wat niet gek is met zo'n gewicht.

Het ziet er niet uit alsof ik net als een slang een of ander dier heb gegeten, maar echt net als een dik persoon. Ik ben dan wel niet erg dik, maar gewoon tussen normaal en flink in. Als je me ziet zou je denken van dat ik echt iets van 70 weeg.
Nog iets raars is dat mijn vader 2 kilo meer weegt en die ziet er normaal uit. Wat ben ik dan voor geval apart? Haha
 
Meet je vet percentage op en post evt. een foto. Je wilt anoniem blijven knip je kop eraf en laat alleen je upper body zien.
 
Meet je vet percentage op en post evt. een foto. Je wilt anoniem blijven knip je kop eraf en laat alleen je upper body zien.

Ik heb een foto erop gezet.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 20:59 ----------

Post eens fotos. Ik geloof niet dat je met die stats vet ksn zijn. Of kom je uit india?

Foto staat erop.
 
Hmm ik wilde eerst zeggen dat het reuze meevalt maar bij nader inzien kan ik wel begrijpen wat je bedoelt (hiermee wil ik niet zeggen dat ik je dik vindt)
Val je nog steeds af met die 1600 calorieën per dag?
 
Hmm ik wilde eerst zeggen dat het reuze meevalt maar bij nader inzien kan ik wel begrijpen wat je bedoelt (hiermee wil ik niet zeggen dat ik je dik vindt)
Val je nog steeds af met die 1600 calorieën per dag?

In een week een kilo (doe het pas sinds vorige week).
 
Back
Naar boven