Fitness Seller

Nog Honkbal liefhebbers?

Bezoekers in dit topic

Dwighttt

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 okt 2007
Berichten
1.061
Waardering
13
sinds er duizenden topics zijn over voetbal dacht ik laat ik maar 1 over honkbal openen.

Zijn er nog mensen die er naar kijken of het zelf spelen?
 
Is dat zo'n spel met balletje en stokje?
 
ja dat spel waar je in amerika miljoenen meekan verdienen en een goed bovenlichaam van krijgt
 
Nee, ben ik geen fan van
 
heb 8 jaar gehonkbalt :)
beetje de motivatie verloren en had weinig tijd meer om te kunnen spelen ivm met opleiding en werk.
ben van plan over een paar maanden weer te beginnen, het bedrijf waar ik werk heeft een eigen honkbal veld :D weet alleen nog niet of er echt op gespeeld wordt... maja, anders zielig in me eentje beetje tegen een netje aan gooien ofzo :\
 
hahaa gewoon doen en een paar mensen mee nemen. Wil zelf weer beginnen met spelen in amsterdam maar ik ga dat pas na de zomer waarschijnlijk doen.

motivatie komt vanzelf weer dat is met elke sport zo.
 
Zijn dat niet allemaal anabole gebruikers?????


Wat een neppe sport!
 
Ik heb het zelf 2 jaar via school gedaan. Rennen kon ik niet maar slaan als de beste :D
Af en toe kijk ik het nog op tv. Mja, tis niet zo'n bekend gegeven in holland als voetbal :rolleyes: Voetbal....zucht..
 
Zijn dat niet allemaal anabole gebruikers?????


Wat een neppe sport!

zijn ze dat bijna niet allemaal in elke sport? maar er zijn er niet zoveel (bekend tenminste) de laatste die wel een hype over was gemaakt was barry bonds.

Maar het is veel leuker dan voetbal, voetbal is een paar ecto's die achter een bal aan rennen.
 
hahaa gewoon doen en een paar mensen mee nemen. Wil zelf weer beginnen met spelen in amsterdam maar ik ga dat pas na de zomer waarschijnlijk doen.

motivatie komt vanzelf weer dat is met elke sport zo.


bij welke club wil je gaan spelen? en waar heb je gespeeld?
 
speelde 2jaar bij almere90 maar was toen gestopt kreeg examenjaar en werd lui :P

wil bij de survivors gaan spelen een seizoen om de draad weer ff op te pakken
 
Deed het eigenlijk alleen op school vroeger vond het toen wel leuk.
 
Ik heb het zelf 2 jaar via school gedaan. Rennen kon ik niet maar slaan als de beste :D
Af en toe kijk ik het nog op tv. Mja, tis niet zo'n bekend gegeven in holland als voetbal :rolleyes: Voetbal....zucht..

Ik kon ook niet rennen als een sprinter:P maar daarom vind ik het juist een leuke sport omdat je met elke fysiek kan meedoen.

Een vriend van mij is een MEGAA ecto ze biceps zijn net knikkers:P maar hij is nu 1 van de beste amateur pitchers van almere.
 
Deed het eigenlijk alleen op school vroeger vond het toen wel leuk.

ik begon ook gewoon op school bij gym. Toen leerde ik een jongen kennen die helemaal gek was van honkbal en ging toen een paar wedstrijden met hem spelen en zei hij dat ik vrij hard en goed kon gooien voor me leeftijd. Ik vond het leuk dus dacht laat me maar gewoon erop gaan
 
speelde 2jaar bij almere90 maar was toen gestopt kreeg examenjaar en werd lui :P

wil bij de survivors gaan spelen een seizoen om de draad weer ff op te pakken


ah TIW Survivors diemen :)
heb daar mijn 8 jaar honkbal door gebracht, wel een leuke vereniging om voor te spelen.
 
Uch uch, dit topic lag ff stof te happen en niet zo'n klein beetje ook. Ik speel het zelf nu ongeveer 15 jaar. Eerste periode was van 7 jaar tot 20 jaar. Heb toen een vrij zware blessure gehad doordat mijn pols tijdens een sliding onder mijn bips (;)) terecht kwam en deze draaide, was niets gebroken ofzo, maar wel mega veel pijn. Toen weer vorig jaar begonnen bij mijn oude cluppie, eerste wedstrijd gelijk weer een homerun.

Het is echt een leuke sport als je t snapt. Regels zijn wat moeilijker dan bij voetbal? Vraag de gemiddelde man op straat wat buitenspel is, dat weten ze. Vraag de gemiddelde man op straat wat binnenhoog is, weten ze niet. In de states is dat overigens volledig de andere kant op ;)

Voordeel van op honkbal zitten is ook in de sneeuw te merken overigens ;)
 
Maar het is veel leuker dan voetbal, voetbal is een paar ecto's die achter een bal aan rennen.

Nietes, kijk maar naar C.Ronaldo dat is een beest.:mad:
 
Erm speel het zelf niet, kijk er wel graag naar!

Mooie sport
 
ik speel nu ong 6 jaar honkbal (OVVO in amsterdam) en vindt het nog steeds leuk :D ik vind het ook erg leuk om te kijken omdat er gwn de hele tijd actie en strategie in zit.
 
Speel het als recreant wel een aantal keer per jaar!

ben er niet echt goed in maarjah wat verwacht je ook als recreant:D.
 
Back
Naar boven