Fitness Seller

Gestopt (v) Nog meer Geroezemoes

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels 4 dagen into holidays en 1 keer getraind deze week. Gister benen getraind in de lokale gym. Opzich prima gym, alleen oude meuk van apparatuur dus af en toe een beetje creatief zijn met oefeningen. Oja en niet te vergeten dat je door de lokalen de tent uit wordt gekeken... not awkward at all. MAAR er is getraind :flexbiceps:
M'n knieën zijn sinds de wedstrijd in maart niet meer helemaal wat ze geweest zijn helaas. Het voelt af en toe alsof er zand tussen zit en dit belemmert me wel behoorlijk met de trainingen. Heb er voordat ik op vakantie ging naar laten kijken en heeft waarschijnlijk met vocht te maken. Is niet best helaas... :janken:Dus zware trainingen zitten er niet in voorlopig. Langzaam weer opbouwen. Weet niet of iemand hier er misschien ervaring mee heeft?
Ik heb in mijn linkerknie een oude blessure zitten en die speelt daardoor weer behoorlijk op. Ben nu met een elastiek om mn knieën aan het trainen omdat mijn linkerknie wat naar buiten wil vallen met squats en daar de pijn in zit. (Heb de blessure 4 jaar geleden ook met squats opgelopen.) Door het elastiek is de pijn heel wat minder dus ik ga nu met bodyweight squats opwarmen elke legday en vervolgens met niet teveel kilo's de oefening doen, heel supported barbell front squats ben ik nu mee begonnen en wil dan langzaamaan over de komende tijd wat kilo's op gooien.

Verder qua voeding gaat het wel goed met hier en daar een kleeiiiiiiine uitschieter:eyes: (die Grieken en hun zoetigheid MANNN niet te doen)... Ik zorg dat ik overdag vooral VUL met zoveel mogelijk vulling. Zoals watermeloen, komkommer, cherrytomaatjes. Drink veel water en af en toe een cola light. Zodat ik 's avonds wat meer speling heb met het avond eten. Klinkt misschien saai, maar believe me er zit bergen smaak aan het groente en fruit hier, dus prima te doen zo. Oja en natuurlijk de proteins. Ik heb zakken met whey mee dus kom daarvan niets te kort. Ik probeer elke dag 1500 kcal te eten en als ik ga trainen 1700.

Kleine update foto:
35265968_10215319388033334_7657243011578855424_n.jpg

Ben een stuk voller dit jaar dan vorig jaar op vakantie. Maar heb ook wel wat meer massa gepakt het afgelopen jaar (naar mijn mening).

Zie hier vorig jaar:
35350520_10215319464795253_1827978166107373568_n.jpg
Kwam bij deze foto net uit mn eerste cut ooit (waar ik had geleefd op walnoten als MEAL, ja als MEAL, dit was niet helemaal oke... en komkommer en een appel onder andere. Never nooit meer, dit was hel) Dus al met al ben ik best tevreden over mn shape tot zo ver.
Ik heb hier geen weegschaal verder dus ben heel benieuwd wat dat gaat zeggen als ik terug ben hihi. Even afkicken van de weegschaal deze 2 weken.
 
Inderdaad veel massa gepakt! Zeker op je legs zie je echt duidelijk meer massa.
Ziet er top uit hoor, geniet nog van jullie vakantie!
 
Inderdaad veel massa gepakt! Zeker op je legs zie je echt duidelijk meer massa.
Ziet er top uit hoor, geniet nog van jullie vakantie!
Dankjewel! Veel bloed zweet en tranen zit erin haha, letterlijk
 
Leven op walnoten als meal :gek:
Ik zou doodvallen van de honger denk ik!
Vind je er nu ook top uitzien, en zonder dat je jezelf moet uithongeren :thumb:
 
Beetje laat, maar ook in natuurlijk! Goeie benen! Mannelijke gewichten op je beentraining.
 
Leven op walnoten als meal :gek:
Ik zou doodvallen van de honger denk ik!
Vind je er nu ook top uitzien, en zonder dat je jezelf moet uithongeren :thumb:
Thanks! Ja haha dat was back in the days toen ik echt maar iets aan het aankloten was met voeding (en qua coach ook btw). Dit was het bloedgroepdieet. Ik viel ook echt bijna om van de honger toen. Voor de gein neem ik je even mee in mijn toenmalige voedingsschema van de laatste 2 weken van mn cut:
Meal 1 was een groente shake met whey
Meal 2 was 20 gram walnoten
Meal 3 was doperwten met kip
Meal 4 was 1 komkommer
Meal 5 doperwten met kip
Meal 6 een shake.

Als ik dit alleen al lees krijg ik weer honger... :duh:
Gelukkig heel veel geleerd van Jwdoetookmee. Ik weet nu dat dit soort dingen niet nodig zijn om af te vallen. Denk dat ik daarmee ook flink wat spiermassa heb ingeleverd toen. Ach ja nu veel betere aanpak:cool:
 
Maar goed dat je het ingezien hebt, wat een schema:roflol:
 
Vooral flink veel massa op je benen erbij gekregen! Erg mooie shape heb je :)
 
Ok that's it. Ik ben verliefd!
 
Thanks! Ja haha dat was back in the days toen ik echt maar iets aan het aankloten was met voeding (en qua coach ook btw). Dit was het bloedgroepdieet. Ik viel ook echt bijna om van de honger toen. Voor de gein neem ik je even mee in mijn toenmalige voedingsschema van de laatste 2 weken van mn cut:
Meal 1 was een groente shake met whey
Meal 2 was 20 gram walnoten
Meal 3 was doperwten met kip
Meal 4 was 1 komkommer
Meal 5 doperwten met kip
Meal 6 een shake.

Als ik dit alleen al lees krijg ik weer honger... :duh:
Gelukkig heel veel geleerd van Jwdoetookmee. Ik weet nu dat dit soort dingen niet nodig zijn om af te vallen. Denk dat ik daarmee ook flink wat spiermassa heb ingeleverd toen. Ach ja nu veel betere aanpak:cool:

Damn :eek:
Nu weet ik alvast wat ik niét moet doen haha :roflol:

Eten is natuurlijk wel moeilijk, struggle er ook mee op dit moment...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven