AndroidHealthClinic

Nog mensen die naar IMPULZ gaan?

Bezoekers in dit topic

Vanavond Sensation, zal mij benieuwen....heb er stiekem wel erg veel zin in!!
En dan is het wachten tot Mysteryland voor mij... Dat wordt echt de topper van het jaar!! Waar moet ik verzamelen voor de groepsfotó?? ;)
 
Shadow zei:
Vanavond Sensation, zal mij benieuwen....heb er stiekem wel erg veel zin in!!
En dan is het wachten tot Mysteryland voor mij... Dat wordt echt de topper van het jaar!! Waar moet ik verzamelen voor de groepsfotó?? ;)

mysteryland idd, ga eindelijk weer eens na 5 jaar daarnaar toe.

en dat is t 1e weekdn als ik terigkom van vakantie..altijd beter om dan zo weer je 1e weekdn te houden. betr dam de stad weer in gaan.

groepsfoto is overigens bij de 3e boom aan de linkerkant als je naast de grote populier naast het meer tegen de hamburgertoko die t dichts bij t meer staat. (moet je wel ff meters uitrekene aangezein die andere toko 0.54 meter verschilt en dan loop je geheid de verkeerde kant op:D

spreekt voor zich dus, kan niet missen:thumb:
 
Ik vond Impulz toch wel wat weghebben van de oude Mysteryland...
alleen te weinig tenten... :S

Ik was samen met Deb voornamelijk in de Matrixx-tent, te herkennen aan een kinky leren BH :P...

Vorig jaar ben ik wel weer naar Mysteryland geweest, maar is toch wel heel anders als het overdag is...

Vooralsnog ga ik eerst kijken of ik nog op vakantie ga, en plan ik geen feesten in...
zeker niet nu de kaarten ook duur zijn geworden...
gelukkig heeft Sensation mij nooit getrokken :)
 
Electra zei:
Ik vond Impulz toch wel wat weghebben van de oude Mysteryland...
alleen te weinig tenten... :S

Ik was samen met Deb voornamelijk in de Matrixx-tent, te herkennen aan een kinky leren BH :P...

Vorig jaar ben ik wel weer naar Mysteryland geweest, maar is toch wel heel anders als het overdag is...

Vooralsnog ga ik eerst kijken of ik nog op vakantie ga, en plan ik geen feesten in...
zeker niet nu de kaarten ook duur zijn geworden...
gelukkig heeft Sensation mij nooit getrokken :)


75 euro ja, schoftig duur ja.
 
Back
Naar boven