AndroidHealthClinic

Nog mensen die naar IMPULZ gaan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar vakantie is ook super. Ik ga niet weg dit jaar.
 
Vorig jaar was het idd. super, ben echt zwaar uit me dak gegaan, een topper was het ja :)

Vakantie wordt zeker super :) 4* hotel met 6 zwembaden EN een gym :D alleen is het eten in spanje effe wennen, in griekenland uiteindelijk we kwark ontdekt.. nu all in, vooral veel vis, dus da's lekker eiwitrijk :)
 
Nou dat doe je dan goed... ik moet het doen met het strand hier in nederland dit jaar...
 
Nou als ik het weer nu zie, ben ik blij dat ik naar het buitenland ga, in elk geval verzekerd van mooi weer. Hoop voor je dat je nog een beetje aan het strand kan liggen. Voordeel is wel dat als je wat aan de haak slaat, het is nooit ver reizen :)
 
Ach ja heb al 2 dagen heerlijk p het strand gelegen, maar het zal niet veel meer worden dan dat ik een visje aan de haak sla...
 
Wie weet kom je de ware wel tegen, gewoon niet op zoek gaan, dan gebeurt dat het snelste :)
 
Originally posted by soulreaver
Vorig jaar was het idd. super, ben echt zwaar uit me dak gegaan, een topper was het ja :)

Vakantie wordt zeker super :) 4* hotel met 6 zwembaden EN een gym :D alleen is het eten in spanje effe wennen, in griekenland uiteindelijk we kwark ontdekt.. nu all in, vooral veel vis, dus da's lekker eiwitrijk :)

kwark is daar echt een griekse delicatesse. kwark en honing vooral.

ben zelf ook blij dat ik over, ns kijken 27 daagies t vliegtuigje in mag stappen. en wat is er wenen dan in Spanje, lekere paella, grill gerechten en je kan er zekr wel tegenaan. heb mn eerste jaar spanje samen meyt een maat van me wel een kleine voedselvergifitiging opgelopen door een schnitzel.

enne @purple, als je die haren dan eens los gooit en je toevallig over die lange haren van je struikelt en valt op de man van je dromen?:D, moet je nog wel iets langer laten groeien

ps. og mensen naar mysteryland of wordt dat een aparte topic:)
 
Ik kom op vrijdag 1 augustus terug dus kan Dance Valley meepakken. Ik zie wel. Ga me nu niet druk maken om een feest.

En Awake, weet het nog niet. Denk ut eigenlijk niet, ik beslis maar een paar uur van tevoren of ik ga. Lijkt me wel weer leuk, alleen het weer schijnt iets minder te gaan worden.

@ Soul; met de bus naar Spanje, aan het bezuinigen ofsow, je werkt toch full-time als ik het goed heb, en ik weet niet hoe lang je bent, maar voor iemand van > 1.80m is dat echt niet relaxed....
 
Originally posted by Floyd
@ Soul; met de bus naar Spanje, aan het bezuinigen ofsow, je werkt toch full-time als ik het goed heb, en ik weet niet hoe lang je bent, maar voor iemand van > 1.80m is dat echt niet relaxed....

denk dat als hij diegene voor hem vriendelijk doch dringend verzoekt om op te rotten zodat Soul meer beenruimte kan krijgen diegene dat zich geen twee keer laat zeggen, datzelfde geld voor diegene achter hem,:D
 
hehe, ik ga er 'loopens' naartoe( dus kan ik ook ns keer dronkej worden, want hoef geen auto te rijden)...naar de Brabannthallen...hiero in den bosch...mooiste stad van Brabant

10 minuten van mij huis vandaan

PS. na de impulz is er nog een after party bij mijn thuis (rond n uur 0f 10.00 's morgens);) :D :cool: :)
 
Originally posted by Floyd

@ Soul; met de bus naar Spanje, aan het bezuinigen ofsow, je werkt toch full-time als ik het goed heb, en ik weet niet hoe lang je bent, maar voor iemand van > 1.80m is dat echt niet relaxed....

Me vriendin heeft vliegangst :) Liever 24 uur in de bus dan 3 met haar in een vliegtuig... die ziet overal world trade centers opdoemen..
 
Originally posted by Floyd
Ik kom op vrijdag 1 augustus terug dus kan Dance Valley meepakken. Ik zie wel. Ga me nu niet druk maken om een feest.

En Awake, weet het nog niet. Denk ut eigenlijk niet, ik beslis maar een paar uur van tevoren of ik ga. Lijkt me wel weer leuk, alleen het weer schijnt iets minder te gaan worden.

@ Soul; met de bus naar Spanje, aan het bezuinigen ofsow, je werkt toch full-time als ik het goed heb, en ik weet niet hoe lang je bent, maar voor iemand van > 1.80m is dat echt niet relaxed....

Zaterdag: 5% kans op regen, veel zon en 20 graden.. ideaal vind ik voor een festival :banana:
 
Idd. dat is super weer. zolang die neerslag kans maar laag ligt.. koud heb ik het nooit op een feest.. maar regen is zo ****ed..
 
YEP YEP YEP!!!!!!!!!!!!!
@wakening time!!!

morge ff uit mijn plaat gaan en niet op mijn plaat:)

oh ja Leander. Ik moet je tel ff hebben, dan kan ik je daar opbellen. Kunnen we wel ff afspreken, ben benieuwd hoe huge je bent :) anders check je e mail.

/me small and humble guy, me not worthy to stand next to your side :):)
 
EN rsi? Hoe was awakenings? Had dit weekend andere bezigheden. Hoorde trouwens dat white tegenviel i.i.g. Zaterdag toch naar black hoor, ondanks de wat negatieve berichten over voorgaande editie hier, heb ik er toch wel zin in. Ga toch echt wel zo veel mogelijk feesten en genieten deze zomer hoor!! (pas vrijgezel, vandaar :) )
 
Muhahahaha ik heb foto's gemaakt!.

Ik heb met mijn gare hoofd mijn tel nr verkeerd doorgegeven aan Leander. Dus ik heb hem niet kunnen bewonderen, wehehhee ;)

Awakenings was en is zoals altijd goed!. Sfeer is altijd relaxt, vaste bezoekers etc. Het is niet zoals defqon breezuh sluts festival. En die DJ RUSH holy shit die draaide lekker hard!

Valt me wel op dat je bij awakenings nonchalant gefouilleerd wordt, in vergelijkenis met ID-t feesten.

Nou eerst ff 3 weken werken, daarna op vakantie naar Chersonissos in Kreta. Is dit wat?

En daarna naar Mysteryland, dat is 1 dag na terugkomst van vakantie. Ik hoop dat ik niet gaar ben.

ZIjn er meer mensen die daar naartoe gaan? misschien kunnen we een dbb meeting houden. :)
 
Als er dan toch een hemel op aarde is, dan ben ik er geweest. En wel afgelopen zaterdag. Wat heb ik genoten zeg..

We waren al lekker vroeg (11:00) binnen en tot het eind (0:00) ben ik uit me dak gegaan. Ik heb Op Awakenings heerlijke techno gehoord, van hele relaxe funky techno tot loeiharde schranz die de hele tent deed trillen.

Het weertje was ideaal. Niet te warm en de hele dag droog.

Over het publiek kan ik kort zijn: alleen maar liefhebbers. Iemand zei nog tegen me, beter publiek is er niet in nederland en ik denk dat ie gelijk heeft.

Kippenvel bij Adam Beyer die afsloot op de mainstage begleid door knallend vuurwerk en een verpletterende lasershow.



Veel :bow: voor de organisatie

Techno Till I Die,
Léander
 
Hoorde dat de muziek weer super was, maar verder niet veel bijzonders.... En wat betreft Sensatie wit, hoorde ik dat het enige pluspunt het hoge gehalte vrouwelijk schoon was. Is toch ook achterlijk, der loopt anderhalf keer zoveel mensen als bij Tiesto in het gelredome en de dansvloer opp. is even groot, leuk man zo'n tribune plaats. (niks voor mij trouwens, met die zieke evenwichtsstoornissen op dat soort feesten, weet trouwens nog steeds niet hoe dat komt :rolleyes: )....
 
Originally posted by LeanderFCU
Als er dan toch een hemel op aarde is, dan ben ik er geweest. En wel afgelopen zaterdag. Wat heb ik genoten zeg..

We waren al lekker vroeg (11:00) binnen en tot het eind (0:00) ben ik uit me dak gegaan. Ik heb Op Awakenings heerlijke techno gehoord, van hele relaxe funky techno tot loeiharde schranz die de hele tent deed trillen.

Het weertje was ideaal. Niet te warm en de hele dag droog.

Over het publiek kan ik kort zijn: alleen maar liefhebbers. Iemand zei nog tegen me, beter publiek is er niet in nederland en ik denk dat ie gelijk heeft.

Kippenvel bij Adam Beyer die afsloot op de mainstage begleid door knallend vuurwerk en een verpletterende lasershow.



Veel :bow: voor de organisatie

Techno Till I Die,
Léander

Verdomme baal toch wel dat ik niet ook gegaan bent :(
 
Back
Naar boven