AndroidHealthClinic

nog mensen met ADHD?

Bezoekers in dit topic

Yzord zei:
amfetamine aan een adhd type geven lijkt me niet echt de juiste medicijn lol
juist wel, meestal worden adhders juist rustig van zelfs coke en speed
het heeft gwn een compleet andere werking
 
van coke voel ik niets, tenzij ik ZWAAR gezopen heb... en ja het was goede
 
Ik weet van kinderen (onder de 6jaar die medicijnen krijgen ivm adhd) dat die snachts erg onrustig worden, slecht in slaap komen, veel wakker en onrustig, maar dit scheind tijdelijk te zijn. Met oudere kinderen/ volwassenen weet ik niet
 
herma, dit kan vermeden worden door de laatste dosis (halve pil voor kinderen) te geven voor 18u.. heb hier vroeger ook last van gehad nl
 
Ik heb gisteren eens Rilatine genomen toen ik moest leren voor Examen bedrijfswetenschappen.

Jezus, ik leerde echt als een trein:eek:
6 uur aan 1 stuk vol geconcentreerd
 
acidreign zei:
herma, dit kan vermeden worden door de laatste dosis (halve pil voor kinderen) te geven voor 18u.. heb hier vroeger ook last van gehad nl
Bedankt voor de tip. Zal het morgen tegen mijn collega zeggen. Haar zoon is net 1a2weken bezig en hij heeft snachts echt last van de medicatie. Net als andere kinderen bij mij op het werk, wie weet hebben die ouders er ook wat aan.
 
akiraC zei:
Ik heb gisteren eens Rilatine genomen toen ik moest leren voor Examen bedrijfswetenschappen.

Jezus, ik leerde echt als een trein:eek:
6 uur aan 1 stuk vol geconcentreerd
Echt?
Ik dacht dat dit juist een ander effect had, dat je er helemaal onrustig en druk van wordt
EN KAN IEMAND ME NOU EINDELIJK UITLGGEN WAT VINOCEPTINE IS!
 
Mikki zei:
Kan iemand me vertellen wat ecto en endo (ofzoiets) betekent?:o

Google; lichaamstype. Dan heb je het. ;)
 
spiertje16 zei:
Echt?
Ik dacht dat dit juist een ander effect had, dat je er helemaal onrustig en druk van wordt
EN KAN IEMAND ME NOU EINDELIJK UITLGGEN WAT VINOCEPTINE IS!
Bij momenten is het wel moeilijk om het onder controle te houden
Maar gewoon studeren en je inspannen om te studeren en voor je het weet ben je 6 uur verder
 
Vinpocetine, Spiertje.
 
Back
Naar boven