MuscleMeat

Nog steeds geen resultaat

Bezoekers in dit topic

cpvianen

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2010
Berichten
67
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Hallo,

Ik ben nu 4 weken bezig met cidosteron maar zie tot nu toe geen resultaat.

week 1 2ml
week 2 2ml
week 3 3ml
week 4 4ml

Ik probeer zowiezo de hele dag door te eten en neem ook weight gainer erbij maar tot heden nog geen gram erbij probeer rond de 4500 tot 5500 calorieën te komen.
Ik heb wel een harde pomp maar een uur later is ie zoals gewoonlijk weer weg.
Ik wilde eerst 6 weken maar verleng em nu maar door tot 10.
Is het normaal dat ik nog niets merk of??
 
waarom 500-500-750-1000 mg ?
 
waarom 500-500-750-1000 mg ?


IK wilde rustig naar de 1000 mg toe, jaren geleden werd ik er erg onrustig door zodoende.
Gisteravond weer gezet maar lag in bed met een versnelde hartslag. oja en een stijf been haha.maar dat gaat wel over
 
weeg je echt maar 72 kg?
 
weeg je echt maar 72 kg?

Ja helaas wel, wil zowiezo richting de 80 kilo, enne ik hoef niet droog te zijn na mijn 1ste kuur ben ik van 59 naar 65 gegaan en daarna langzaam naar de 72 maar er komt nu niets meer bij.
Oja kuur was meer dan 2 jaar geleden.
 
Laatst bewerkt:
dan is 1000mg veel te veel man, beter helemaal nog geen anabolica.

post eens je voedingsschema en wat je zoal doet dagelijks.
 
dan is 1000mg veel te veel man, beter helemaal nog geen anabolica.

post eens je voedingsschema en wat je zoal doet dagelijks.

06.15 uur 4x bruine snee met pindakaas en 300mg kwark en true mass shake
08.00 uur kopje koffie en 2 sneden met pindakaas
10.00 uur banaan
dan afhankelijk van wat er gebeurd tijdens mijn werk rond 12.00 uur 4x bruine snee brood met rookkaas.
13.30 uur banaan
14.30 2x snee brood met pindakaas
17.00 blikje fris in de auto
18.00 warm eten, wel aardappels ivm de kinderen
20.00 kopje cappuchino
21.00 shake en kwark

Ivm mijn werk kan het wel eens verschillen van, soms heb ik geen eens tijd om te eten en dat is klote maar dat gaat dan helaas niet.
 
Wow, geen wonder dat je niet aankomt.



Ga eens vlees eten !!!!! minimaal 4x 150 gram per dag.
 
Wow, geen wonder dat je niet aankomt.



Ga eens vlees eten !!!!! minimaal 4x 150 gram per dag.

dat zit wel bij het avond eten hoor en genoeg ook, alleen ik word al beroerd als ik denk dat ik het de hele dag op mijn brood moet eten vandaar de pindakaas
 
alles tot 18:00u is wat ik in 2x eet. maak een goed voedingsschema en stop met anabolica.
dit is te gek.

iemand met een goed voedingsschema en 250mg Test E komt al gouw 5 kilo aan 72 kilo bij jou lengte.
 
alles tot 18:00u is wat ik in 2x eet. maak een goed voedingsschema en stop met anabolica.
dit is te gek.

iemand met een goed voedingsschema en 250mg Test E komt al gouw 5 kilo aan 72 kilo bij jou lengte.


Dat klinkt goed maar de vorige keer kwam ik wel snel aan, en test is slecht maar das roken ook!! haha
Alleen ik begrijp wel de eten de belangrijkste basis is, maar sommige eten bijna niet maar die groeien als kool.
 
Dat heet genetica, serrieus beginnen met meer te eten .. dan kom je wel goed bij
 
Luister nu maar naar mijn advies. plaats even foto's in de echt of nep sectie van je roids.
begin dag of 12 na je laatste inject met een nakuur van 20mg Nolvadex p/dag voor 3 weken.
 
Dat heet genetica, serrieus beginnen met meer te eten .. dan kom je wel goed bij

Ik denk dat voor een hoop mensen eten een probleem is, ik zag dat je bij bodylab ook rice and protien kunt krijgen, ik had hun gesproken en hun zeggen dat als je de shake zo ronde de 4 x pd neemt het ook goed moet lukken om gewicht erbij te krijgen.
 
06.15 uur 4x bruine snee met pindakaas en 300mg kwark en true mass shake
08.00 uur kopje koffie en 2 sneden met pindakaas
10.00 uur banaan
dan afhankelijk van wat er gebeurd tijdens mijn werk rond 12.00 uur 4x bruine snee brood met rookkaas.
13.30 uur banaan
14.30 2x snee brood met pindakaas
17.00 blikje fris in de auto
18.00 warm eten, wel aardappels ivm de kinderen
20.00 kopje cappuchino
21.00 shake en kwark

Ivm mijn werk kan het wel eens verschillen van, soms heb ik geen eens tijd om te eten en dat is klote maar dat gaat dan helaas niet.

Dat lijkt eerder 2000kcal

is dit niet gewoon een niet grappige 1 april grap???
 
Dat lijkt eerder 2000kcal

is dit niet gewoon een niet grappige 1 april grap???

Reken de weight gain shakes er ff bij

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Luister nu maar naar mijn advies. plaats even foto's in de echt of nep sectie van je roids.
begin dag of 12 na je laatste inject met een nakuur van 20mg Nolvadex p/dag voor 3 weken.

Zou wel foto's willen plaatsen maar dat lijkt me in mijn geval met de tattoo's geen handige zet...nogal voor veel personen herkenbaar en als ik alles weg moet halen dan zie je nog niets...
 
Hallo,

Ik ben nu 4 weken bezig met cidosteron maar zie tot nu toe geen resultaat.

En dat vind jij vreemd..?
Het is overigens Cidoteston, 80% is fake vanuit Egypte, hou het lekker bij het vertrouwde.

Gr
 
dat zit wel bij het avond eten hoor en genoeg ook, alleen ik word al beroerd als ik denk dat ik het de hele dag op mijn brood moet eten vandaar de pindakaas


1x per dag is niet genoeg.

Hoe kun je nou beroerd worden van maaltijden met kip, zalm, tonijn en andere vis soorten?

Je hoeft ook niet de hele dag brood te eten, maak gewoon een kilo kip klaar, 400 gram zilvervlies rijst, groenten erbij en verdeel het in 4/6 porties en eet dat door de dag door.

Eet ook bij iedere maaltijd eiwitten, dus niet alleen maar een banaan/ blikje fris.

S'avonds een blikje tonijn, 3 geprakte hardgekookte eieren en een salade.

Als je wilt aankomen zul je toch echt eens een goed voedingsschemamoeten maken.


Is zonde van je geld man, kuren zonder goed te eten is echt een doodzonde.
 
geen foto's van je zelf, van je cidosteron.
 
Back
Naar boven