Fitness Seller

nog wat foto's..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by the_ur
ik heb de maandag en de dinsdag van de laatste week eiwitdagen gehad. Toen at ik 1 wei shake van 50 gram en verder 1600 gram gekookte kip verdeeld over 6 porties en veel amino's en bcaa's..
's morgens uur lopen. daarna een circuittraining van ong 45 min en 's avonds nog een circuittraining van ong 45 min.
woensdag en donderdag koolhydraatladen. om de 2,5 uur bak rijst met rozijnen eerste dag 200 gram rijst 75 gram rozijnen. tweede dag 160 gram rijst 60 gram rozijnen. en alleen maar drie kalium tabletten en drie multi's. de eerste dag van het laden ongeveer 1lt gedronken tweede dag ongeveer 0,5lt en vanaf 19:00 niks meer tot vrijdagmorgen voor de foto's. zo zag het er ongeveer uit....
Als je dit wat uitgebreider in voeding en dieet sectie zet, dan zou het erg leuk/handig zijn als sticky!

Hoop dat je het wil doen :)
 
Ja idd. zou super zijn, met dit gedeelte van de sport heb ik in elk geval geen ervaring en zo te zien heeft het voor jouw fokking goed gewerkt :)
 
holy moly ****. Je moet eens een competitie draaien, ben zeker dat je zeer hoog zal eindigen!!
 
Ik heb er maar een woord voor: Fantastisch!!
 
Originally posted by admin

Als je dit wat uitgebreider in voeding en dieet sectie zet, dan zou het erg leuk/handig zijn als sticky!

Hoop dat je het wil doen :)

idd, wel een eer om daar voor gevraagd te worden. ben idd erg benieuwd ernaar:thumb:
 
die "pose voor de grap" vind k supercool :-D
 
Originally posted by the_ur
morgen krijg ik nog drie rolletjes waarvan 1 zwart/wit daar verwachte ik eigenlijk wat van. ik vond die foto';s die ik gepost had ook wel ok maar vaak zie je er dan toch anders uit net als die minpunten die vaak opgesomd worden die normaal je sterke punten zijn enzo. als er een hele mooie bij zit zal ik em proberen in te scannen...
bedankt voor de reactie..........


kan je die foto's posten please? :) thnx
 
ik heb hier geen scanner. ik moet helaas zeggen dat ik vooral de zwart wit tegen vond vallen. als ik een keer tijd heb zal ik er wel een paar inscannen. of ik laat alles op cd zetten. en op de vraag of ik dat wat ik poste uitgebreider wilde neerzetten. dat wil ik zeker doen ik heb nu ff niet veel tijd maar als ik wat meer tijd heb doe ik dit zeker.
 
super zeg. Misschien heb ik er over heen gelezen maar wat zijn je stats??

grtz,

Andre
 
hij was 1.77 met 83-84 kg en 2% als ik t me goed herinner

en begonnen met 96 kg op 16%
erg netjes iig :)
 
Ik heb het relaas niet gelzen, alleen de foto's gekeken...:P

en zeg, hello.... wow..... impressive hoor...
alleen dat superdroge hoeft voor mij niet ;)
 
Frenkpie zei:
hij was 1.77 met 83-84 kg en 2% als ik t me goed herinner

en begonnen met 96 kg op 16%
erg netjes iig :)
Hij was? ik denk dat hij nog steeds 1.77 is :P
Maar zonder gekheid.
Ziet er echt mofo toppie uit..
Hoelang train jij al? (Altijd wel ff mooi om te weten :))
 
helemaal gek!

respect
 
KRZA zei:
helemaal gek!

respect

ziet er netjes uit gozer, probeer alleen bij een side chest en triceps pose iets door je stambeen te zakken en om dan nog iets meer je hamstring tegen je stambeen te duwen, zo lijkt je hamstring nog net iets groter en dieper.
 
IS NIET NATUREL
kan helemaal niet
jongens ben ik de ene die het gelijk ziet
bij iedereen
 
er komt wel heel weinig zinnigs uit jou he? hoezo kan dit niet natural??? Ik geloof dat hij rond de 7 jaar traint en als je ook nog eens je voeding op orde hebt.. waarom niet???
 
LanVlam zei:
IS NIET NATUREL
kan helemaal niet
jongens ben ik de ene die het gelijk ziet
bij iedereen

heb jij nog wat anders te melden dan dit soort berichten?

en ja, jij bent de enige die t gelijk ziet. jij bent de beste. de bodybuildinggod

namens t hele forum:bow::bow:
 
Back
Naar boven