MuscleMeat

nog wat foto's..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

the_ur

Contest Winner '03
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
1.065
Waardering
45
Ik heb met de digitale vrijdag een aantal foto's gemaakt. de echte foto;s krijg ik pas donderdag en aangezien ik genomineerd ben krijg ik de 'echte' foto's waarschijnlijk niet meer digitaal. dus dan maar met deze......

1: dubbele biceps voor

dbvoor.jpg
 
2: dubbele biceps achter

dbachter.jpg
 
3: triceps

triceps.jpg
 
4: pose voor de grap

funpose.jpg
 
Wow, geweldige conditie!
Mooie seperatie in je borst, en de aderen bij je lagere abs duiden echt op een laag vet %!.

Tips
Ik zou bij je back-double-bicep misschien iets meer naar achter leunen en je schouders wat meer naar achter duwen. Zo komt je v-taper meer naar voren, ook vind ik je benen wat dicht bij elkaar staan.

Als je bij je side tricep shot je kont wat meer naar achter doet en je buik probeer vacuum te trekken krijgt je borst een veel vollere look

Stevige kuiten btw, daar schort het nog wel eens aan bij veel amateur bodybuilders!

Prachtig fysiek
 
Echt heel erg mooi, en dat naturel :thumb:
Je kan alleen idd nog wat werken aan je back double bicep pose.
 
Laatst bewerkt:
WOW! Ziet er goed uit!
Hoe lang ben je op dieet geweest?
En hoeveel kilo ben je verloren tijdens het cutten?
 
Wie zei ook alweer dat je naturel niet groot kan worden? Super bro :thumbs:

ps laat me weten welke hiervan je in de contest lijst wil.
 
damn en dan naturel... :thumbs:
 
Echt goed man!!
En dat naturel echt super!

:thumb:
 
Mijn stem heb je, mooie fysiek.
 
gozer.... dit is echt het beste fysiek wat ik hier op dit forum tot nu toe heb gezien! Klasse :thumb: Dit zijn echt veel betere foto's dan laatst!
 
MASSIVE bro! Je bent de man :)

Ben benieuwd of iemand dit nog gaat overtreffen voor de contest...
 
What can i say?

It's almost perfect :D
 
Mijn complimenten bro!!
Ik hoop dat ik natural ook zo groot zal worden!
 
Wat waren je stats ook al weer? (of waar te vinden)
 
mooi man!echt een supergoeie fysiek. goed gedieet en serieus afgezien, neem ik aan. jah, wat waren je stats alweer? wat heb je gebruikt om zo droog en hard te komen? en wat gebruik je aan supplementen in je opbouwfase? en hoe lang heb je ervoor uit getrokken om zo droog te komen? en op hoeveel vet stond je ervoor?

Greetz,
Luca
 
Ik had ergens gelezen dat hij dat allemaal geschreven had in een dagboek of zoiets... Hopelijk dat ie nog tijd vind om het af te maken .. want dan wordt het voor de liefhebber gepost dacht ik?? Wat ik nog meer wilde zeggen is net als de rest.. !!prachtig!!
 
Hm een soort logboek met stats en schema van je dieet zou wel leuk zijn in de dieet sectie jah...
 
Back
Naar boven