AndroidHealthClinic

nog wat foto's..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DAMN..dat waren mn exacte woorden bij t zien van deze fotos. ze worden steeds beter.

Mijn nominatie ging al in den beginne naar jou uit en je hebt me nog steeds niet teleurgesteld. in tegendeel..perfect fysiek en t wortd steeds beter. ben wel benieud naar die fotos van je van die nare periode na t cutten. hoop echt dat je die nog plaatst

Er waren waarschijnlij veel mensen in t park die hopen dat dat massieve beeld nog lang in t park te bewonderen is;)

topprestatie, kan niet anders zeggen.
en wie zei dat jij niet klaar bent voor een echte wedstrijd. Ik denk, excuseer, weet zeker dat je t ver kan schoppen.

Als ik ooit zo mn fysiek haal, naturel dan ook, trakteer ik iedereen hier op een jaar lang gratis proteineshakes..met behulp van de sponsors dan he:D

:thumb::clap: :clap:
 
ff ten eerste: gelukkig was het niet in een park maar in de tuin bij m;n vriendin....

ik heb inderdaad een logboek bijgehouden ja. en een heel spreadsheet in excel. bij voeding en dieten staat al een heel deel gepost van de eerste weken ik ben nl. gestart met 99 kg 16% en geeindigd met ongeveer 84 kg. bij de laatste meting. de eerste week ben ik gestart met 3800 kcal en dit afgebouwd naar 2400 kcal. verder heb ik na 9 weken de eiwitten sterk verhoogd en de vetten sterk gereduceerd.

m;n stats heb ik eigenlijk niet echt het enige dat ik bij hield was m;n gewicht en m;n vet%. maten weet ik niet echt eigenljik.

en omdat er om gevraagd is zal ik de foto posten die 1 dag later gemaakt is... je zal het niet geloven dat het maar 1 dag is. eigenlijk schaam ik me diep maar het zal wel weer goed komen.

vocht.jpg
 
ik ben nl. gestart met 99 kg 16% en geeindigd met ongeveer 84 kg

dan ben je als ik naar je vetvrije massa kijk erg goed bezig geweest.

16% bij 99 kilo kom ik uit op VVM van 83.6
en uitgaande van 2% bij 84 kilo hou je een VVM over van 82.3:thumb:

jij weet hoe je verantwoord moet dieten ..petje af (beeld maar in dat ik er 1 op heb:D)

en idd, wel een wereld van verschil die foto zeg. top dat je m plaatst.
 
@the ur:

ik wil toch nog even 1 kritisch puntje geven en dat is je trapezius. Klopt het dat deze een beetje achterloopt op de rest?
 
Hoe kan dat trouwens ineens, dat verschil in 1 dag?

Maar voor de rest: :thumb: !



PS: Wel f*cking grote tuin heeft je vriendin. :p
 
Originally posted by KaLe
@the ur:

ik wil toch nog even 1 kritisch puntje geven en dat is je trapezius. Klopt het dat deze een beetje achterloopt op de rest?
Ik vond ook de lats beetje achterlopen. In de back double biceps pose , maar kan liggen aan de houding in de pose ook. (armen beetje te hoog)

Bedoeld als opbouwende commentaar uiteraard...
 
dat verschil is puur te danken aan de opslag van enorm veel vocht. ik heb heel lang vrijwel zoutloos gezeten en nu in een keer gewoon gaan eten in combinatie met het zeer warme weer. het gaat nu al weer iets beter alhoewel er nog zeker veel vocht zit. ik ben nu weer 94 kg.
dat mijn traps achter liggen zou kunnen waarschijnljik komt dit door de achterkant schouders die wat achter liggen. de lats lijkt me niet waarschijnljik zou door de foto's kunnen komen is altijd moeiljik om van de foto af te moeten kijken.
kijk; uiteraard kan alles beter maar de achterkant schouders en de dikte van de armen vind ik dat ik het meeste aandacht aan moet besteden. verder ook de dikte op de benen de vorm zit er wel nog wat meer massa kan geen kwaad. nog genoeg werk aan de winkel dus....
 
Ziet er goed uit zeg !
Weet zeker dat je de achterliggende spieren zo naar voren brengt met die fysiek !
 
top man, je ziet er echt goed uit. Mooi droog, en goede symmetrie.

En dat er nog aandachtspunten zijn is toch alleen maar goed, je moet wat te doen hebben in de winter :)

Zijn overigens maar kleine punten denk ik, symmetrie klopt al aardig goed denk ik zo.
Hoe lang was je ook alweer?
 
ik ben 1.77m
 
ik zou het niet weten ik zal qua vet% echt niet zoveel omhoog gegaan zijn. die foto die ik erbij gezet heb was maar 1 dag later dan die andere foto's. het is echt heel veel vocht dat ik heb vastgehouden. het wordt al iets minder maar nog niet echt veel. ik ben benieuwd...
 
Wat heb je gedaan om al dat vocht kwijt te raken voor de foto's?? Hoe zag je laatste week eruit, daar ben ik erg benieuwd naar.
 
ik heb de maandag en de dinsdag van de laatste week eiwitdagen gehad. Toen at ik 1 wei shake van 50 gram en verder 1600 gram gekookte kip verdeeld over 6 porties en veel amino's en bcaa's..
's morgens uur lopen. daarna een circuittraining van ong 45 min en 's avonds nog een circuittraining van ong 45 min.
woensdag en donderdag koolhydraatladen. om de 2,5 uur bak rijst met rozijnen eerste dag 200 gram rijst 75 gram rozijnen. tweede dag 160 gram rijst 60 gram rozijnen. en alleen maar drie kalium tabletten en drie multi's. de eerste dag van het laden ongeveer 1lt gedronken tweede dag ongeveer 0,5lt en vanaf 19:00 niks meer tot vrijdagmorgen voor de foto's. zo zag het er ongeveer uit....
 
Netjes man! Die foto's zijn echt super.. ook die een met arm op de knie, ik zou hem inlijsten als ik jouw was :)
 
morgen krijg ik nog drie rolletjes waarvan 1 zwart/wit daar verwachte ik eigenlijk wat van. ik vond die foto';s die ik gepost had ook wel ok maar vaak zie je er dan toch anders uit net als die minpunten die vaak opgesomd worden die normaal je sterke punten zijn enzo. als er een hele mooie bij zit zal ik em proberen in te scannen...
bedankt voor de reactie..........
 
Zwart/wit ziet er altijd mooier uit vind ik. Zo was ik toen ik net ging trainen helemaal gek van de poster van fles wheeler, echt stoer.. :) hoop dat wanneer ik ga cutten ik ook zo laag kan komen..
 
als je de juiste instelling hebt en je smokkeld niet en je hebt het er voor over dan lukt het gewoon. je hebt het zelf niet in de gaten de eerste weken totdat je in een keer onder de 5% duikt dat is wel leuk...
suc6 alvast...
 
Allemaal posten die foto's dude! Ik ben geen homo maar naar zulke fysiek kijk ik graag :)
 
Back
Naar boven